Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Annet1992: 14 of 16 dagen trip zuidwesten: tips gevraagd.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Annet1992: 14 of 16 dagen trip zuidwesten: tips gevraagd.

Bericht door Martin & Marianne »

Voor de Grand Canyon had ik al een link gegeven. Ik vind daar overnachten in het park heel mooi. Kijk eens naar de Bright Angel Lodge, ligt aan de rim en is de betaalbaarste optie daar. Probeer daar zo snel mogelijk iets vast te leggen. En als er nu niets vrij is check het dan regelmatig want er zijn altijd wel annuleringen.
Had ik in augustus ook al aangeraden zie ik nu. Waarom niet direct iets vastleggen? Annuleren kan altijd nog.
Ik denk dat je voor de South Rim hebt gekozen, dus je zit daar in het weekend denk ik?

Voor Zion ligt Springdale mooi. Je kunt daarvandaan met een gratis shuttlebus naar het park. Daar stap je over op de bus die het park in gaat. Is ook een leuke plaats. De Lodge in het park is ook mooi, en dan heb je het voordeel dat je niet vanaf het begin de drukke shuttlebus hoeft te nemen. Het hangt natuurlijk wel van je wensen af. Wil je een zwembad dan kun je beter in Springdale kijken.
In Bryce is het erg mooi om daar een zonsopkomst en zonsondergang mee te maken. Dus ik zou daar dicht bij het park overnachten. Er zijn hotels bij de ingang maar Tropic kan ook. Of kijk naar de Lodge in het park. Kijk eens in ons 2013- en 2015-verslag voor onze ervaringen.
In Page vonden wij het Red Rock Motel leuk. Lekker veel ruimte en de mogelijkheid om te koken. Wel eenvoudig, geen zwembad bijvoorbeeld. Dus ook hier weer afhankelijk van wat je wilt en leuk vindt.
Iets combineren lijkt mij niet aan te raden. De parken liggen op meer dan 2 uur rijden van elkaar, heen en weer rijden is dan niet aantrekkelijk.

Marianne
Annet1992
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Annet1992 »

@Martin & Marianne
Bedankt voor je reactie! Heb voor zion nu een airbnb geboekt in springdale. Voor bryce heb ik nu ook iets vastgelegd; bryce canyon log cabins in Tropic.

Ga nu op zoek naar de accomodatie die je aanraadde voor grand canyon en dat motel in Page ziet er ook leeuk uit, bedankt!
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Red Rock Motel in Page is ons ook goed bevallen.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer