We zijn met vijf personen dus zullen we eventjes moeten wachten op elkaar
Ik veronderstel dat de helmen gehuurd kunnen worden ?
Waar is je partner bang voor? Ja, het is heet in Death Valley dus je zult niet lange tijd buiten zijn. In de auto is het dan beter vol te houden met de airco aan.Heather schreef:Hopelijk kan ik mijn partner nog overtuigen om in Death Valley te logeren. We zijn naar de infodag van Riksja travel geweest en zij raden af in de zomermaanden in Death Valley te overnachten. Mijn partner heeft ook een collega gesproken die het zelf niet in het zwembad kon uithouden van de hitte.
Kan iemand nog even helpen betreffende bovenvermelde topics ?Heather schreef:
Welke watervallen in Yosemite zijn normaal gezien nog actief eind juli ?
En nog bezienswaardigheden op het stuk tussen Lone Pine en Mammoth Lakes ?
Iemand hier advies over ?Heather schreef: 2. We twijfelen verder nog tussen Canyon X,Waterholes Canyon en Secret Canyon. We gaan Antelope vermijden door de drukte maar willen toch een glimp opvangen van een slot canyon ...
Zit meestal bij de huurprijs inbegrepen - voorbeeld: https://www.zioncycles.com/bike-rentals/Heather schreef: Ik veronderstel dat de helmen gehuurd kunnen worden ?
Helmets are included and required with all rentals.
Yosemite is niet echt een park voor mooie zonsondergangen, wel zijn veel dingen mooier met een laagstaande zon. Wat ik nog wel eens zou willen doen is de zonsondergang op Glacier Point meemaken.Heather schreef:Tioga Road : Tuolumne Meadows, Tenyaka Lake, Olmsted Point, , Tunnel View, Bridalveil Fall, zonsondergang waar ?
Zie voor de programma's de Yosemite guide die je bij de ingang krijgt (zie hier die van vorig jaar om een idee te krijgen.)7:00pm Sunset Ranger Talk (August 22 and 29 Only) 30 mins. Glacier Point railing, overlooking the Valley. (NPS)
Absoluut de moeite, mooiere route, leuke stop bij bv Lee’s Ferry, Navajo Bridge.Heather schreef:Hallo,
2 vraagjes :
Wij gaan van Page naar Bryce. Is het de moeite om de Highway 89A te nemen ipv de 89 al is het een uur om ?
Missen we dan Toadstool Hoodoos ?
Wat is jullie advies ?