Je gaf eerder aan dat je niet naar DV wilde, maar dat wil je nu toch wel? Dan zou ik in het park overnachten en niet vanaf Lone Pine of zo er naar toe rijden, want dan mis je de mooiste uren in het park. Je kunt vanuit LA in een keer naar Furnace Creek rijden - wij deden dat in omgekeerde richting in 2008- je kunt voor de route ook eens dat verslag bekijken.
Het is al een aantal keren aangegeven: vanuit Mariposa is het een flink stuk rijden naar de vallei. Je rijdt ook vanuit Mammoth Lakes een stuk extra, en dan de volgende dag ook weer twee keer het stuk van Mariposa naar het park. Wat zoeken jullie precies, is een tentcabin (met gedeeld sanitair) een optie? En wat willen jullie in het park doen?Bluefreak schreef: Lijkt het je aangeraden om dan van Mammoth lake naar Mariposa te rijden of beter in Yosemite park overnachten?
Wij hebben in 2015 in Lone Pine overnacht. Het is met name als slaapplaats bedoeld, maar je kunt er ook naar de Alabama Hills. Die zijn vooral tegen de avond of vroeg in de ochtend mooi. En je kunt naar Whitney Portal rijden en daar wandelen. aar daar zul je geen tijd voor hebben lijk me. Als je in DV overnacht, is een overnachting in Lone Pine niet nodig.Bluefreak schreef:Overnachten in Lone Pine dan gewoon als slaapplaats , ik bedoel daar zelf is maar weinig te zien zeker hé
Marianne