Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis bp1706: Route Nashville naar San Francisco
Re: Reis bp1706: Route Nashville naar San Francisco
Een binnenlandse vlucht is trouwens niet duur.
Volgens mij scheelt het sowieso veel waar je naar toe vliegt.
Volgens mij is Phoenix erg goedkoop of heb ik het mis?
Volgens mij scheelt het sowieso veel waar je naar toe vliegt.
Volgens mij is Phoenix erg goedkoop of heb ik het mis?
Nee, ik ga samen met een vriend.
We willen graag een auto huren in Nashville en terug brengen in San Francisco of LA.
Daar zijn we nog niet over uit, omdat we onze route nog niet helemaal weten.
Mij lijkt het mooier om in LA te eindigen, omdat je daar Hollywood enz. hebt.
Las Vegas lijkt me geweldig maar hoef ik niet te lang te blijven. Ik denk dat wanneer we daar 1 dag rond lopen dat het voldoende is.
Verder wil ik de volgende parken zien:
Grand Canyon
Bryce Canyon
Monument valley
Zion NP
Yosemite
Death Valley
Sequoia NP
Ook wil ik graag oude cowboy stadjes zien. Dit heb ik zelf al een beetje uitgezocht, Oatman en Kingman lijken me leuk.
Misschien is het beter om Memphis en Tennessee te bezoeken met een binnenlandse vlucht, maar het lijkt me ook geweldig om de hele route te rijden. Hier zit ik nog een beetje mee.
Maar jullie hebben me al een heel eind op weg geholpen!
We willen graag een auto huren in Nashville en terug brengen in San Francisco of LA.
Daar zijn we nog niet over uit, omdat we onze route nog niet helemaal weten.
Mij lijkt het mooier om in LA te eindigen, omdat je daar Hollywood enz. hebt.
Las Vegas lijkt me geweldig maar hoef ik niet te lang te blijven. Ik denk dat wanneer we daar 1 dag rond lopen dat het voldoende is.
Verder wil ik de volgende parken zien:
Grand Canyon
Bryce Canyon
Monument valley
Zion NP
Yosemite
Death Valley
Sequoia NP
Ook wil ik graag oude cowboy stadjes zien. Dit heb ik zelf al een beetje uitgezocht, Oatman en Kingman lijken me leuk.
Misschien is het beter om Memphis en Tennessee te bezoeken met een binnenlandse vlucht, maar het lijkt me ook geweldig om de hele route te rijden. Hier zit ik nog een beetje mee.
Maar jullie hebben me al een heel eind op weg geholpen!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Een auto huren betekent een hele andere route. Dan ben je minimaal $300 kwijt voor dropoff kosten en grote kans ook nog extra kosten voor een 2e bestuurder. Zijn jullie overigens beide 25+? Dat scheelt ook weer in de kosten voor autohuur. Als je tussen zeg Nashville en de Grand Canyon niet veel wilt bezoeken heb je op dat stuk ook nig best wat benzinekosten. Bekijk zelf hoe dat opweegt tegen de kosten voor een binnenlandse vlucht. LA-SF-Vegas- en alle nationale parken die je opnoemt heb je zeker al 3 weken voor nodig. Met meer dagen in en tussen de steden en parken zit je al snel op ongeveer 4 weken, dan is je tijd voor het stuk Memphis - Grand Canyon dus erg beperkt. Stel eerst duidelijk prioriteiten, maar op basis daarvan een concept route mbv google maps waar je afstand en tijd kan zien. Dan moet je al een redelijk beeld hebben wat wel en niet kan. Lees verder idd reisverslagen en kijk bv op http://www.ontdek-amerika.nl voor wat er in de parken te doen is.
Hallo allemaal,
Ik heb eens goed wat reisverslagen gelezen, en hieruit heb ik een route gemaakt.
Mijn route gaat als volgt:
02-09 Amsterdam - Nashville
03-09 Nashville
04-09 Nashville - Memphis
05-09 Memphis
06-09 Memphis - Hot Springs
07-09 Hot Springs - Ouachita National Forest - Oklahoma City
08-09 Oklahoma City - Amarillo
09-09 Amarillo - Taos
10-09 Taos
11-09 Taos - Flagstaff
12-09 Flagstaff ( Bezoek Sedona )
13-09 Flagstaff - Grand Canyon
14-09 Grand Canyon - Page
15-09 Antelope Canyon
16-09 Page - Monument Valley
17-09 Monument Valley - Moab
18-09 Moab Canyonlands
19-09 Moab - Capitol Reef NP
20-09 Capitol Reef NP - Zion NP
21-09 Zion NP
22-09 Zion NP - Valley of Fire - Las Vegas
23-09 Las Vegas
24-09 Las Vegas - Death Valley NP
25-09 Death Valley NP - Sequoia
26-09 Sequoia - Yosemite
27-09 Yosemite
28-09 Yosemite - San Francisco
29-09 San Francisco
30-09 San Francisco - Monterey
01-10 Monterey - Cambria
02-10 Cambria - Los Angeles
03-10 Los Angeles
04-10 Los Angels - Oatman - Kingman
05-10 Kingman - Phoenix
06-10 Phoenix - Amsterdam
Ik totaal ben ik dan 34 dagen weg. Maar ik plan er ook nog 4 dagen extra bij.
Dit doe ik als ik bijvoorbeeld ergens langer wil blijven.
Het totaal komt dan op 38 dagen. Dus iets meer als 5 weken.
Wat vinden jullie hiervan? Iemand nog tips?
Groetjes
Ik heb eens goed wat reisverslagen gelezen, en hieruit heb ik een route gemaakt.
Mijn route gaat als volgt:
02-09 Amsterdam - Nashville
03-09 Nashville
04-09 Nashville - Memphis
05-09 Memphis
06-09 Memphis - Hot Springs
07-09 Hot Springs - Ouachita National Forest - Oklahoma City
08-09 Oklahoma City - Amarillo
09-09 Amarillo - Taos
10-09 Taos
11-09 Taos - Flagstaff
12-09 Flagstaff ( Bezoek Sedona )
13-09 Flagstaff - Grand Canyon
14-09 Grand Canyon - Page
15-09 Antelope Canyon
16-09 Page - Monument Valley
17-09 Monument Valley - Moab
18-09 Moab Canyonlands
19-09 Moab - Capitol Reef NP
20-09 Capitol Reef NP - Zion NP
21-09 Zion NP
22-09 Zion NP - Valley of Fire - Las Vegas
23-09 Las Vegas
24-09 Las Vegas - Death Valley NP
25-09 Death Valley NP - Sequoia
26-09 Sequoia - Yosemite
27-09 Yosemite
28-09 Yosemite - San Francisco
29-09 San Francisco
30-09 San Francisco - Monterey
01-10 Monterey - Cambria
02-10 Cambria - Los Angeles
03-10 Los Angeles
04-10 Los Angels - Oatman - Kingman
05-10 Kingman - Phoenix
06-10 Phoenix - Amsterdam
Ik totaal ben ik dan 34 dagen weg. Maar ik plan er ook nog 4 dagen extra bij.
Dit doe ik als ik bijvoorbeeld ergens langer wil blijven.
Het totaal komt dan op 38 dagen. Dus iets meer als 5 weken.
Wat vinden jullie hiervan? Iemand nog tips?
Groetjes
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom rij je terug naar Phoenix? Als je die kant op terugrijd zou ik na de Kingman naar Las Vegas gaan en van daar terugvliegen, veel gezelliger.
Maar er zitten meer kronkels in je route.
Ik kan het pas beoordelen vanaf Flagstaff.
Sedona vanuit Flagstaff zou kunnen, maar je zou ook gewoon daar kunnen overnachten.
Antelope Canyon kost je hooguit 2u. Niet dat er niets te beleven valt om 2 nachten Page te doen, maar niet alleen voor AC dat doen.
Dan zou ik zeker een extra dag Moab erbij doen voor Arches. Je kan tussen Monument Valley en Moab bv de Moki Dugway, Muley point, Gooseneck SP en Canyonlands het needles deel doen. Dan de dag erop Canyonlands Island in the sky en dead horse SP en dan een volle dag (en evt. de vorige middag) voor Arches uittrekken.
Ik mis tussen Capitol Reef en Zion Bryce Canyon NP. Zet daar ook een nacht bij.
25-9/26-9 geeft je heel weinig tot geen tijd voor Sequoia en al helemaal niet voor Kings Canyon NP. De route zou ik ook anders doen hier, omdat je nu de ultra saaie route pakt. Rij van Death Valley naar Mammoth Lakes, dan via de tioga pass naar Yosemite. Van Yosemite naar Sequoia (minimaal 2n) en dan naar San Francisco. Ik zou de kustroute tussen Monterey en Cambria iets verder rijden naar bv Morro Bay, daar valt meer te beleven.
Ik zou het laatste stuk, Kingman/Phoenix eerlijk gezegd schrappen. Het voegt imo niet veel toe aan je reis. Die dagen lekker ergens anders inzetten en vanaf LA terugvliegen naar huis. DIe 4 dagen die je nog meer had kunnen dan ook makkelijk op de route worden toegevoegd. Dan heb je wat speling mbt mooie plekken waar je langer kan blijven en als je bv ergens slecht weer hebt kan je nog wat wijzigen.
Maar er zitten meer kronkels in je route.
Ik kan het pas beoordelen vanaf Flagstaff.
Sedona vanuit Flagstaff zou kunnen, maar je zou ook gewoon daar kunnen overnachten.
Antelope Canyon kost je hooguit 2u. Niet dat er niets te beleven valt om 2 nachten Page te doen, maar niet alleen voor AC dat doen.
Dan zou ik zeker een extra dag Moab erbij doen voor Arches. Je kan tussen Monument Valley en Moab bv de Moki Dugway, Muley point, Gooseneck SP en Canyonlands het needles deel doen. Dan de dag erop Canyonlands Island in the sky en dead horse SP en dan een volle dag (en evt. de vorige middag) voor Arches uittrekken.
Ik mis tussen Capitol Reef en Zion Bryce Canyon NP. Zet daar ook een nacht bij.
25-9/26-9 geeft je heel weinig tot geen tijd voor Sequoia en al helemaal niet voor Kings Canyon NP. De route zou ik ook anders doen hier, omdat je nu de ultra saaie route pakt. Rij van Death Valley naar Mammoth Lakes, dan via de tioga pass naar Yosemite. Van Yosemite naar Sequoia (minimaal 2n) en dan naar San Francisco. Ik zou de kustroute tussen Monterey en Cambria iets verder rijden naar bv Morro Bay, daar valt meer te beleven.
Ik zou het laatste stuk, Kingman/Phoenix eerlijk gezegd schrappen. Het voegt imo niet veel toe aan je reis. Die dagen lekker ergens anders inzetten en vanaf LA terugvliegen naar huis. DIe 4 dagen die je nog meer had kunnen dan ook makkelijk op de route worden toegevoegd. Dan heb je wat speling mbt mooie plekken waar je langer kan blijven en als je bv ergens slecht weer hebt kan je nog wat wijzigen.
Bedankt voor de tips!
Ik wou van LA naar Phoenix rijden om Kingman en Oatman te zien.
Ik wil graag cowboystadjes, of verlaten mijnstadjes zien, daarom wou ik door Kingman en Oatman rijden.
Maar als men dit niet aanbeveeld moet ik iets anders zoeken.
Weet iemand oude cowboystadjes of mijnstadjes in de route ?
Ik wou van LA naar Phoenix rijden om Kingman en Oatman te zien.
Ik wil graag cowboystadjes, of verlaten mijnstadjes zien, daarom wou ik door Kingman en Oatman rijden.
Maar als men dit niet aanbeveeld moet ik iets anders zoeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je een andere route naar Yosemite doet en dus death valley - yosemite - sequoia - SF doet kan je via Bodie ghost town.
Alleen puur voor Oatman en Kingman zou ik niet naar Phoenix rijden. Blijf een dag langer in las Vegas en doe een rondje Kingman - Oatman - Needles - Laughlin, dat kan ook nog. Dan heb je bv ook nog tijd om de hooverdam mee te pakken.
Alleen puur voor Oatman en Kingman zou ik niet naar Phoenix rijden. Blijf een dag langer in las Vegas en doe een rondje Kingman - Oatman - Needles - Laughlin, dat kan ook nog. Dan heb je bv ook nog tijd om de hooverdam mee te pakken.
-
Gast
Even op ghosttowns zoeken op het forum.bp1706 schreef:B
Er is dacht ik ook ten zuiden van de GC een plaats waar ze een trainrobbery naspelen. Dat is hier kort geleden ook besproken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4036 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties