Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Emphy: 24-01-2016/29-02-2016

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Emphy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Reis Emphy: 24-01-2016/29-02-2016

Bericht door Emphy »

Hallo Lezers.

Korte Update.
We zijn in Monument Valley in Gouldings Lodge en we snappen het nog steeds niet echt maar we hebben beide een suite met 2 slaapkamers met kingsize bedden, complete keuken, grote zitkamer, goede badkamer, etc etc.

Totale decadente overdaad dus eigenlijk best een beetje belachelijk :geek:

Maar het belangrijkste van deze accomodaties is dat het ronduit een TOPlokatie is. We hebben 2 beneden appartementen van zeker 200 vierkante meter elk (dus het hele gebouw) wel bovenburen. maar het zicht rondom is overweldigend!

We snappen ook niet zo goed hoe het kan maar we betalen 55$ per suite per nacht. In het hoogseizoen zitten ze boven de 300$! :blink:

Waar je ook kijkt buiten het is een fenomenaal mooi rots gebied! een beetje alsof je droomt als je naar buiten kijkt.
We hebben zowel de scenic drive gedaan alsmede de Valley of Gods rit.

1 nacht bijgeboekt dus we hebben hier 3 nachten. Tis nu 00.04 dus zometeen slapen en morgen richting Petrified Forrest en overnachting zoeken of in Holbrook , Wilcox of door naar Williams (we zien wel). Ligt beetje aan de tijd die we verdoen onderweg.

vanaf 25-2 de laatste 4 nachten in Vegas en dan komen we weer naar NL. (een stuk bruiner!) want we hebben echt heel mooi weer gehad tot nu toe.

Vandaag was de eerste dag dat ik eindelijk me weer goed voelde (behalve dan hoesten en niesen) maar de koorts en het lamme gevoel is eindelijk weg.

Zonde want het heeft toch een dikke week geduurd :sadcry: Maar ja niets aan te doen. Gelukkig heb ik Jan niet aangestoken.

Heel veel Groeten
Take Care.
Harry
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
Las Vegas->Grand Canyon->Page->las Vegas ( januari/februari 2011)
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Leuk te lezen en balen dat je niet 100% fit was. MV lijkt me heel mooi in deze periode. Geniet nog van de laatste week!
Groetjes,
Daniel
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Goed om horen dat je je terug beter voelt.

In Holbrook sliepen wij in 2012 in het Wigwam Motel - http://www.galerie-kokopelli.com/wigwam/
Het is wel heel wat minder luxueus dan Gouldings :wink:
Ik zou er sowieso even langsrijden, buiten staan enkele erg mooie jaren 60 auto's.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Emphy
Amerikafan

Bericht door Emphy »

Hallo Lezers,

Sorry ben dit jaar verschrikkelijk met de updates (waarvoor excuses)

We zijn in Las Vegas en vliegen om 13.00 met dl1212 naar Atlanta en vandaar met KLM kl0622 naar Amsterdam. Komen dinsdag omstreeks 13.00 aan.

Vanaf Monument Valley waren we veel vroeger bij de grand Canyon dan gepland. We waren er om 12.30 al en zijn gebleven tot 17.00. Daarna vonden we beiden Williams en Flagstaf niks dus we hebben bij een mac donalds wifi zitten zoeken en zijn beland voor 2 nachten in Prescott bij de Motor Lodge. (Geweldig motel!) nr 1 op tripadvisor van de prescot motels en dat was het wat ons betreft ook echt.

Wat een fijne kamers en bedden en een eigen terrasje en de auto in de garage naast de unit.
Motel is een absolute aanrader!

Ik moet echt zo gaan slapen tis 04.00 en we staan m 08.30 op.
Zijn 4 nachten nu in Vegas en hebben nog al wat gedaan (oa Valley of Fire met aanrijroute nationale lake Mead park).

We zitten in de Desert Rose in een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers en een zitkamer en keuken en eigen balkon 3 hoog met uitzicht op Luxor, Mandala Bay, Tropicana en een stuk MGM en Aria.

En jawel hoor Delta airlines is wederomaan het kloten geweest met de vlucht en de stoelen. In augustus de stoelen voor de klm vlucht al vastgezet 2 achterin. Delta heeft at al 3 maal veranderd en ik heb het 3 keer tterug gezet en nu WEER hebben ze ons op andere stoelen gezet nu 18 j en K gelukkig wel bij een raampje maar helaas 3 naast elkaar en ik had er 2 naast elkaar helemaal achterin.

Ik snap echt niet waarom Delta onze stoelen op een KLM vlucht weer heeft veranderd.
Ik kan ze niet online omzetten nu. Bovendien zit de vlucht zo vol (vegas-Atlanta) dat je bij het online inchecken een beetje heel raar bericht krijgt of je wilt afzien van de vlucht en als beloning dan een of ander vouchez krijgt voor een gratis vlucht binnen de USA in tewisselen binnen 1 jaar.

Geeft aan dat ze de vluchten net als vorig jaar nu WEER volledig overboekt hebben. (elke keer weer elke vlucht die ik heb met Delta is er gelazer).....

Affijn morgen maar klagen. Heb geprobeerd via KLM de oude stoelen terug te boeken maar KLM verwijst naar Delta wat ik niet begrijp omdat het een KLM vlucht is. (Atlanta- Amsterdam)

Affijn we zien wel.

Ik kijk er naar uit weer thuis te komen en de Katten op te halen!
Moet alle gemaakte foto's nog bekijken en uitzoeken en dat zijn er nog al wat , ook alles wat we hebben gereen en dat is nu bijna 6000 mijl opgenomen met de dashcam.

Groet vanuit Vegas en Take Care!
(Ps het is ng steeds erg warm buiten)

Harry
Een probleem wordt alleen maar een probleem als iemand er een probleem van maakt.
https://picasaweb.google.com/106476498412935926437" onclick="window.open(this.href);return false;
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Bedankt weer voor jouw update en een goede reis naar huis gewenst.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Emphy
Amerikafan

Bericht door Emphy »

Hallo Lezers.

Ik ben weer thuis. De terugreis is zeer voorspoedig verlopen. Auto hadden we gewassen en gestofzogen de avond voor vertrek en het inleveren verliep heel snel en soepel.

De vlucht van Las Vegas naar Atlanta verliep keurig en ik heb bij de incheckbalie op Atlanta de stoelen toch weer weten om te zetten naar achterin op 43 a en b. Achteraf niet verwonderlijk want er waren heel veel lege plaatsen we hadden dus echt veel ruimte op de vlucht. ( Heerlijk!)

Vanaf Schiphol de navigatie niet gevolgd maar via Amersfoort naar Zwolle gereden. jan afgezet en mijn foto's op zijn PC gekopieerd en daarna naar Drachten gereden en mijn beide katten weer opgehaald uit het pension.

Daarna naar huis gereden en bij de Jumbo een hele zwik boodschappen gehaald.
Thuis eerst alles uit de auto gepakt en daarna de katten verlost uit hun reismanden.

Ik heb mijn leven lang katten gehad maar ik heb nog nooit zoveel blijdschap gezien bij een poes als bij mijn Diewie :D
man man wat was ze blij! ze wist van gekkigheid niet wat ze eerst moest verkennen en begroeten!

Ik wist niet dat ze zo hard kon spinnen :)

Felix dacht mou het zal wel maar ik laat me niet weer vangen en wegbrengen. Pas toen ik op bed ging zag je hem denken...... he komt toch wel goed allemaal :)

Heb The voice nog gekeken (Finale) en ben nu wie is de mol aan het inhalen.

Al met al een hele hele goede vakantie gehad. Ontzettend veel gedaan en gezien en heerlijk weer gehad!

Nu echt binnenkort alle foto's maar eens uitzoeken.

Iedereen bedankt voor de belangstelling en reacties en nogmaals excuses dat ik dit jaar de belevenissen zo slecht heb geupdate.

Take Care!
Harry
ingrid14
Amerika-expert

Bericht door ingrid14 »

Excuses aanvaard :wink:
Fijn dat jullie het naar jullie zin gehad hebben.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer