Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Roosje89: oost en west
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Route rondje Los Angeles - San Francisco tips
Het lijkt me zo wel haalbaar allemaal. Voor tips is het goed om even te vermelden wat je precies wel en niet kunt. Geen trappen, maar wel wandelingen tot 10 km? Die wandelingen moeten dan wel vlak zijn? Wat zou je een volle dag bij de Grand Canyon willen doen?
Zou Upper Antelope Canyon niet kunnen?
En ja, 2 nachten Mammoth Lakes begrijp ik niet helemaal. Je kunt naar Bodie, en naar Mono Lake. En je kunt er ook prima wandelen, maar dat zijn dan wel wandelingen met hoogteverschil.
En is er niets meer te wijzigen? Heb je alles zelf geboekt? Dan kun je natuurlijk best wel iets annuleren.
Marianne
Zou Upper Antelope Canyon niet kunnen?
En ja, 2 nachten Mammoth Lakes begrijp ik niet helemaal. Je kunt naar Bodie, en naar Mono Lake. En je kunt er ook prima wandelen, maar dat zijn dan wel wandelingen met hoogteverschil.
En is er niets meer te wijzigen? Heb je alles zelf geboekt? Dan kun je natuurlijk best wel iets annuleren.
Marianne
Re: Route rondje Los Angeles - San Francisco tips
Hoi Marianne,
Ik zit niet in een rolstoel, maar heb oa last van evenwichtsproblemen, vandaar dat ik de trappen niet zo zie zitten. Ik kan alleen wandelingen onder de 10 km aan, mag wel met wat hoogteverschil. Er is via een reisbureau geboekt, dus ik kan niet meer annuleren.
Ik zit niet in een rolstoel, maar heb oa last van evenwichtsproblemen, vandaar dat ik de trappen niet zo zie zitten. Ik kan alleen wandelingen onder de 10 km aan, mag wel met wat hoogteverschil. Er is via een reisbureau geboekt, dus ik kan niet meer annuleren.
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 11 aug 2015, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Roosje89: oost en west
Upper antelope Canyon zou dan toch wel kunnen? Je moet dit bij voorkeur wel reserveren.
Je hebt voldoende tijd bij de Grand Canyon dus op dag 7 kun je al op tijd naar Page rijden en dan rond het middaguur naar Antelope Canyon gaan.
Marianne
Je hebt voldoende tijd bij de Grand Canyon dus op dag 7 kun je al op tijd naar Page rijden en dan rond het middaguur naar Antelope Canyon gaan.
Marianne
Re: Reis Roosje89: oost en west
Ja, dat zou dus wel kunnen. Bedankt voor de tip!
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 12 aug 2015, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4611 Weergaves
-
Laatste bericht door LunaMiq