Van LA nog helemaal naar Vegas rijden op de dag van aankomst? Pfff, dan ben je toch doodop? Dat is minstens 4 uur rijden, dus naar je gevoel kom je daar midden in de nacht toe. Dan wil je gewoon zo snel mogelijk je bed in en van Vegas zal je zelf niet veel meer zien.
Voor Zion, Bryce, Grand Canyon en Page heb je echt veel te weinig tijd. Je gaat gewoon in de auto zitten en er langs rijden en kunnen zeggen "ik ben er geweest". In Zion kan je trouwens niet zelf met je auto het park in. Je moet daar de bus pakken, dus je bent al snel enkele uren kwijt. De North Rim van de GC is trouwens ook een heel eindje rijden. Onderschat dat niet. Wij hadden al heel wat ervaring in de regio toen we naar daar gingen en ik vond het toch een serieus eindje rijden vanaf Jacob Lake.

Mijn raad: vergeet Moab en voorzie extra tijd voor al dat natuurschoon dat je nu gewoon passeert. De route Marianne is trouwens ook een goede optie.
Of ook:
10 Juli: LAX -> onderweg naar Vegas (Palm Springs?)
11 Juli: onderweg naar Vegas - Las Vegas
12 Juli: Las Vegas
13 juli: Las Vegas - Springdale (Zion NP)
14 juli: Springdale
15 juli: Springdale -> Bryce (Bryce NP)
13 Juli: Bryce - Grand Canyon North Rim
14 Juli: Grand Canyon North Rim - Page
15 juli: Page
16 Juli: Page - Chinle (Canyon De Chelly)
17 Juli: Chinle - Winslow (Petrified Forest)
18 Juli: Winslow - Las Vegas
19 Juli-31 Juli: Las Vegas -> Oahu (uitrusten van de eerste vermoeiende week

Je zou ook je dag Las Vegas op het einde kunnen plaatsen.
Die dag in Page zou je dan kunnen gebruiken voor The Wave als je de loterij wint. Van Page en Kanab in het ongeveer even ver rijden naar de House Rock Valley Road dacht ik. En zonder tickets is er zeker genoeg in Page om je te vermaken (Antelope Canyon, Horseshoe Bend, dam, Toadstool Hoodoo,...) Ik weet niet of de 89a al bereikbaar is richting Page, maar dat is anders ook een prachtige weg om te rijden vanaf de North Rim van de GC.
Misschien kan je in 1 dag van LA naar Las Vegas, ik heb er geen ervaring mee, dan zou je die dag ook nog ergens kunnen inplannen.