Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Teun: LA-LV-SF-LA - 2 volw + 3 kinderen - 23 dagen
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis Teun: LA-LV-SF-LA - 2 volw + 3 kinderen - 23 dagen
Prima route zo.
Op dag 20 zou je ook al tot in Santa Monica kunnen rijden.
Dan zou je vb op dag 21 van Santa Monica naar Venice kunnen wandelen of fietsen (langs het strand), of surfen
Groetjes,
Ingrid
Op dag 20 zou je ook al tot in Santa Monica kunnen rijden.
Dan zou je vb op dag 21 van Santa Monica naar Venice kunnen wandelen of fietsen (langs het strand), of surfen
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou Lower Antelope Canyon bewaren voor dag 7, dan kun je er 's morgens naar toe. Het licht is dan mooier, zonder direct zonlicht. Op dag 6 zou je dan 's middags naar Lake Powell kunnen gaan.Teun schreef: dag 6 Di. 29-07 Monument Valley- Page (ochtend Valley of the Gods, middag Lower Antilope Canyon)
dag 7 Woe. 30-07 Page (Lake Powell, Horse Shoe bend)
Marianne
Beste allemaal,
Dank voor de reactie en tips.
Zoals bij de meeste zit ook in ons programma een groot aandeel nationale parken. Waar zou ik gezien ons programma het best de nationale park pas kunnen kopen?
Dank voor de reactie en tips.
Zoals bij de meeste zit ook in ons programma een groot aandeel nationale parken. Waar zou ik gezien ons programma het best de nationale park pas kunnen kopen?
Ik neem aan dat de Grand Canyon het eerste park is dat je gaat zien en dan kun je daar het beste de pas kopen.
Oke,
Maar hoe gaat dat dan?
Bij de entree vh park? Of bij het visitors center, maar dat is in het park, en dan is er toch al entree betaald?
Maar hoe gaat dat dan?
Bij de entree vh park? Of bij het visitors center, maar dat is in het park, en dan is er toch al entree betaald?
Je komt op een gegeven moment vanzelf bij de entree, kun je niet missen. Is gewoon een hokje met slagboom met een medewerker erin. Daar kun je melden dat je de parkenpas wilt in plaats van de reguliere toegangsprijs te betalen. Eitje. 
Groetjes,
Daniel
Daniel
Oke, dat lukt mij denk ik nog wel 
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Als je rechtstreeks van LA naar Kingman rijdt kan je best nog wel wat verder die dag. Vanuit Kingman kan je tot Williams, je kan dan de oude route 66 nemen via Hacklberry.
De nationale parken pas kan je idd gewoon aan de ingang van het eerste park kopen.
San Simeon - Santa Barbara is maar een 200 km. Maak je er 370 km van dan ben je al in het noorden van LA.
Het mooiste stuk met de meeste stopplaatsen ligt tussen Monterey en San Simeon. Ik denk dat je zo toch een dag kan winnen voor LA.
Misschien kan je dan Universal doen, ik weet niet hoe oud de kinderen zijn. Voor echt jonge kinderen zijn er natuurlijk betere opties, maar rond de 12 jaar is denk ik Universal toch een topper.
De nationale parken pas kan je idd gewoon aan de ingang van het eerste park kopen.
San Simeon - Santa Barbara is maar een 200 km. Maak je er 370 km van dan ben je al in het noorden van LA.
Het mooiste stuk met de meeste stopplaatsen ligt tussen Monterey en San Simeon. Ik denk dat je zo toch een dag kan winnen voor LA.
Misschien kan je dan Universal doen, ik weet niet hoe oud de kinderen zijn. Voor echt jonge kinderen zijn er natuurlijk betere opties, maar rond de 12 jaar is denk ik Universal toch een topper.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-