Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis nathalia: tips bij rondreis
Re: Reis nathalia: tips bij rondreis
Goed, dan gaan we dat even navragen bij de anwb. Ik zal eerst een studie van yosemite gaan maken. Maar voor de mariposa groves en sequoias ligt oakhurst wel gunstig toch?
Maar om vervolgens terug te rijden naar Dimond o is niet gek?
Ja panamint springs had ik ook gezien. Dat is geen rare locatie tussen lee vining en LV?
Zal eerst maar op zoek naar die kaarten dan kan ik het zelf ook beter bekijken.
Ga me eerst even verdiepen op de nps site.
Wederom hartstikke bedankt!
Maar om vervolgens terug te rijden naar Dimond o is niet gek?
Ja panamint springs had ik ook gezien. Dat is geen rare locatie tussen lee vining en LV?
Zal eerst maar op zoek naar die kaarten dan kan ik het zelf ook beter bekijken.
Ga me eerst even verdiepen op de nps site.
Wederom hartstikke bedankt!
Groetjes Nathalia en Rob
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Panamint Springs wil je volgens mij vermijden, ook al is het vrij goedkoop, het ligt maar nét binnen de grenzen van het park. Verder zijn de voorzieningen niet je dat, althans van wat ik gelezen heb op het wereldwijde web. De reviews vallen vaak ook meer tegen dan andersom. Ik had deze plaats vorig jaar ook aanvankelijk uitgekozen om te overnachten, uiteindelijk heb ik het maar niet gedaan. Ik heb die dag van 's morgens tot 's 's avonds in DV gezeten & nadien ben ik nog door gereden naar Las Vegas. Een super lange dag dus (letterlijk van 5u 's morgens tot 19u-20u ofzo), maar uiteindelijk voel je dat niet zo hard in zo'n mooi park als Death Valley 
Als je écht wil overnachten, dan moet je bijna altijd voor Furnace Creek of Stovepipe Wells kiezen, dat doen de meesten ook.

Als je écht wil overnachten, dan moet je bijna altijd voor Furnace Creek of Stovepipe Wells kiezen, dat doen de meesten ook.
Reisblog: thisisfraa.be
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fraa, het ging om kamperen, met een tent. Dan zijn SPW en FCR te heet denk ik. Een kamer daar is natuurlijk wel mooi.
Marianne
Marianne
Oke, nou dan zien we wel even wat we doen in Death Valley..
Maar ik kom niet echt uit de keuze qua plekken nabij Yosemite...
De 2 nacht slapen we dus op Dimond O... Maar wat is dan de beste/mooiste keuze om de eerste nacht te overnachten?
Als ik het goed zie, ligt Oakhurst het meest in de buurt van de Maripaso Grove.. maar Indian Flat weer dichter bij het park?
Waar zouden jullie voor kiezen?
Maar ik kom niet echt uit de keuze qua plekken nabij Yosemite...
De 2 nacht slapen we dus op Dimond O... Maar wat is dan de beste/mooiste keuze om de eerste nacht te overnachten?
Als ik het goed zie, ligt Oakhurst het meest in de buurt van de Maripaso Grove.. maar Indian Flat weer dichter bij het park?
Waar zouden jullie voor kiezen?
Groetjes Nathalia en Rob
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je naar de Mariposa Grove gaat is Oakhurst of omgeving een goede keus. Je kunt dan tegen het eind van de dag of 's morgens vroeg naar de Mariposa Grove. Daarna kun je langs Glacier Point rijden en naar de vallei en aan het eind van de dag naar de volgende camping.
Vanaf Indian Flat is het ruim een half uur rijden naar de vallei, vanaf Dimond O is het ruim een uur. Ik denk dat 1 nacht Oakhurst en 2 nachten Indian Flat mooi is. Of alle nachten Indian Flat en op weg daarheen via de zuidingang en de Mariposa Gove rijden.
Marianne
Vanaf Indian Flat is het ruim een half uur rijden naar de vallei, vanaf Dimond O is het ruim een uur. Ik denk dat 1 nacht Oakhurst en 2 nachten Indian Flat mooi is. Of alle nachten Indian Flat en op weg daarheen via de zuidingang en de Mariposa Gove rijden.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1734 Weergaves
-
Laatste bericht door Kolky1978
-