Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis VanAatjes: ZW Amerika

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis VanAatjes: ZW Amerika

Bericht door Martin & Marianne »

Zeker een dag extra Yosemite doen. Wees ook niet bang om eens 4 of 5 uur te rijden, dat is helemaal niet vermoeiend daar. Kijk voor het stuk Yosemite-Las Vegas eens in ons 2004- en 2006-verslag.
Je zou zelfs nog een extra dag Yosemite kunnen doen, zeker met kinderen is dat een geweldig park waar je veel verschillende dingen kunt doen. Maar dat had ik al gezegd zie ik. :wink:

Marianne
VanAatjes
Amerika-ontdekker

Bericht door VanAatjes »

Dank allen voor jullie reacties.
Laatst gewijzigd door VanAatjes op 04 jan 2012, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
VanAatjes
Amerika-ontdekker

Bericht door VanAatjes »

Ik denk dat we gaan kiezen voor 1 extra dag Yosemite en 1 dag Mammoth Lake (Bodie/Mono Lake). Het lijkt ons ook mooi om vanuit Sedona via Jerome naar Prescott re tijden en de scenic route 89A te vervolgen naar Blythe. Dan ligt route 66 helaas niet in die richting. Dus wellicht iets voor een volgende reis. ;-) Re reis is volgens ons zo best evenwichtig qua verdeling van de dagen dat wordt gereden en de verblijfdagen. En de afstanden zijn over het algemeen niet te lang. Dat is een bewuste keus i.v.m. de kids.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

In USA is rijden ook vakantie.. :D
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer