Heeft er iemand ervaring met kamperen rond Monument Valley?
http://www.gouldings.com/campground/
tprobleem is dat ik niet echt zeker weet welke dag ik daar zou toekomen, dus reserveren is moeilijk. Zou het te doen zijn zonder te reserveren? Zo neen, moet ik al direct heel wat verder rijden als we daar toekomen e?!?
Wij hebben al een paar keer op Gouldings Campground gestaan zonder reserveren met een camper, die keren dat wij er waren was er op het tentengedeelte een zee van ruimte.
ondertussen al zo'n 10 dagen in de USA, en tis hier weer super!!!!
Hoogtepunten tot nu toe:
- NY (need I say more)
- Arches
- Monument Valley + Valley of the Gods (mijn god wat was dat mooi bij zonsopgang!)
- met speedboot een dag Lake Powell verkennen
Nu zit ik op motel in Bickwell, om morgen naar Bryce te vertrekken.
Het weer is hier weer overheerlijk, heb er net een dag bootje varen op Lake Powell opzitten, en ben echt bek af, dus ga het bedje opzoeken! Morgen een dag of 4 kamperen en dan op naar Vegas!!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.