Mijn blog ben ik vorige vakantie begonnen met name voor herinnering voor onszelf en voor onze ouders, die zo'n eerste reis in Amerika maar spannend vonden. Maar inmiddels weet ik (o.a. door het lezen van jullie blogs en die van vele anderen op dit forum) dat je ontzettend veel informatie haalt uit een blog van een ander ter voorbereiding van je reis. Dus super leuk om af en toe te merken we andere mensen daarmee weer een stukje op weg helpen naar hun (droom)reis.
Ik begrijp dat de hotels grotendeels vastliggen maar toch nog even een reactie over onze ervaringen in Denver en Salt Lake City. Wij zijn net terug van onze rondreis en zijn in beide steden geweest. En wij vonden het echt de moeite waard om er iets langer te verpozen. Voor ons (en voor onze dochter plus vriend) was dit een welkome afwisseling naast al het overweldigende natuurschoon.
Salt Lake City heeft 2 hele mooie en grote shoppingcentra. Gateway en een shoppingcentrum tegenover het Mormonencomplex. Beide centra zijn ontzettend leuk aangelegd met fonteintjes, waterpartijen en o.a. veel kledingzaken. En ook nog soms met 50% korting dus helemaal ideaal. Wij waren hier 2 nachten omdat we tevens het Mormonen Complex hebben bezocht. Je kunt het complex vrij bezoeken of ervoor kiezen om rondgeleid te worden. Dus zeker geen opdringerige mensen maar wel heel vriendelijk.
In Downtown Denver heb je één hele leuke autovrije winkelstraat nl 16th Street Mall. Wel rijdt er een bus waar je gratis gebruik van kunt maken. Vooral 's avonds is het er erg druk en gezellig. Niet echt om te shoppen maar wel veel restaurantjes, cafétjes, snuisterijwinkeltjes en straatmuzikanten. De straat is ongeveer 2 km in lengte en eindigt bij een park waar ook het State Capitol gevestigd is. Maar als je echt wil shoppen is Salt Lake City denk ik beter geschikt.
Bedankt voor het delen van je ervaring IngridZw!
Onze hotels liggen vast, maar meeste annuleerbaar.
Maar aangezien we nergens tijd in overvloed zullen hebben is verschuiven van overnachtingen niet echt meer een optie.
Hooguit als ik bij heel South Dakota zou laten vervallen maar in Yellowstone nog gaan schuiven zie ik niet zitten.
Ik heb die shopping centra overigens wel in mijn roadbook staan. Maar wij zullen er geen uren lang rond kunnen hangen. Alleen in Vegas.
Heb je een blog waar ik jullie ervaring kan lezen?
moon29 schreef:Heb je een blog waar ik jullie ervaring kan lezen?
Geen blog, maar ik heb per dag onze ervaringen opgeschreven in een soort van dagboek.
Jullie hebben een prachtige reis in het vooruitzicht. Dat geldt helaas niet meer voor ons maar we kunnen nog even nagenieten.
Heel veel plezier !
ik heb gisterenavond je blog gelezen!!
wat een geweldige verhalen en schitterende foto's.
Ik heb er ook nog wat tips eruit kunnen halen voor onze reis volgend jaar
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.