OP is "gewoon" wandelen, zonder te overbruggen moeilijkheden. Het gaat wel de hele tijd naar omhoog (en nadien naar benedenPSVwally schreef:Ander vraagje. Niet zo lekker vlak voor de vakantie, maar ik heb blijkbaar een bacterie in een van mn bovenbenen. Al een tijdje alleen dachten ze steeds dat het een geirriteerde lies/bovenbeenspier was. Nu kan ik daar zonder al te veel pijn mee lopen, maar zodra ik een voetbal hard wegtrap doet het pijn. Nu heb ik in samenspraak met de arts afgesproken om pas na de vakantie aan de medicatie te gaan (8 weken) omdat je daar blijkbaar goed ziek van kunt worden. Nu ligt mijn pijngrens ook vrij hoog, maar de vraag is hoe 'moeilijk' wandelingen als angels landing/narrows/OP zijn qua klimwerk. Nog maar even benadrukken dat ik me niet gehandicapt voel en ik omkom vd pijn, maar ik voel het zeg maar. Moet je rare bewegingen maken aan die touwen evt?

AL is wat meer klauteren. Naar omhoog ging wel goed, maar naar beneden vond ik het soms wat moeilijk omdat de touwen vooral voorzien zijn om naar omhoog te gaan. Ik ben wel niet zo heel groot, mijn man had er minder problemen mee.

The narrows heb ik zelf niet gedaan, dus kan ik niets van zeggen.
Ik denk dat je het vooral zal moeten zien tijdens de wandeling zelf. Zowel AL als OP gaan er stukken deftig naar omhoog. Maar als dat net een beweging is die niet lastig is, lijkt me dat niet onoverkomelijk.