ja het was echt uniek maar ook zo grappig want wij maar rondkijken in het water, op zoek naar een verdwaalde walvis ofzo en we zagen maar niets LOL. Wij hadden er geen idee van dat dit te gebeuren stond die dag. Gelukkig dat die man iets tegen ons zei anders waren wij wellicht doorgefietst al reden we wel in de richting van Golden Gate dus hadden we het wellicht zelf ook opgemerkt.
Die foto is trouwens geen crop, maar met de zoomlens genomen. Hebben het ook gefilmd maar dat moet ik nog op de laptop zetten als we thuis zijn.
De tip van de gunhouse motel hebben we niet kunnen gebruiken, dat was volboekt.
We gaan zo meteen vertrekken naar Columbia State Historic Park en dan richting de east sierra's.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ondertussen is de site helemaal bijgewerkt dus ook de foto's van 27 in Las Vegas (veel !) en de eindconclusie.
Ik wil ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te danken die weer geholpen en geantwoordt heeft op mijn vele vragen en er zo voor gezorgd hebben dat we weer een fantastische reis van hebben kunnen maken !!
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.