Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Michelly: 4 weken Denver-Denver

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marit01
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis Michelly: 4 weken Denver-Denver

Bericht door Marit01 »

Bedankt voor het prachtige verslag, ik heb het met enorm veel plezier gelezen! :thumbup:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Het laatste verslag staat nu ook online.
We zijn gisteravond laat thuis gekomen na een geweldige vakantie :D

Elly
Marit01
Amerikafan

Bericht door Marit01 »

De wandeling die jullie op dag 26 hebben gemaakt van Bear Lake tot aan Glacier Gorge, zou je daar mij iets meer informatie over kunnen geven?
Ik ben zo ontzettend onder de indruk na het zien van de foto's en het lezen van dit dagverslag!
(Al ben ik dat eigenlijk over jullie hele complete reisverslag/foto's :lol: )

*Hoeveel km is deze route totaal ongeveer?
*Hoelang hebben jullie hierover gedaan?
*Is de route makkelijk aangegeven, of heb je toch wel een heel erg gedetailleerde kaart nodig? (Ik begrijp dat het een door jullie zelf samengestelde route is?)
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

De wandeling in totaal is ongeveer 10 km. Wij zijn begonnen bij het Bear Lake trailhead. We liepen toen naar Nymph Lake daarna naar Dream Lake en toen een stevige klim naar Lake Haiyaha. Dit was een pittig stukje. Van Lake Haiyaha zijn we naar The Loch gegaan. Dan ga je eerst naar beneden en daarna klim je weer naar The Loch. In 2007 hebben we dit stukje niet gedaan maar zijn we naar Mills Lake gelopen, ook een prachtig meer. Zie hier voor dit verslag. Nu hadden we echter veel beter weer en dan ziet alles er zoveel mooier uit. Vervolgens kwamen we langs de Alberta Falls en liepen we terug naar Glacier Gorge. Dit laatste is in afstand ongeveer net zo ver als naar Bear Lake maar je loopt dan naar beneden wat het toch een stuk makkelijker maakt :wink:
Ik denk dat we ongeveer 6 uur weg zijn geweest. Maar dit kan veel sneller, wij houden er van om ergens lekker te gaan zitten genieten of te picknicken.
Je kunt de route zelf samenstellen, het staat allemaal duidelijk aangegeven. Hier is een handig kaartje. Ik kan je de wandeling van harte aanbevelen!

Elly
Marit01
Amerikafan

Bericht door Marit01 »

:thumbup: Dankjewel voor het uitgebreide antwoord, hier kan ik zeker wat mee.
Het kaartje heb ik uitgeprint en de route erop uitgestippeld, handig!

Alhoewel Mills Lake mij ook erg mooi lijkt kiezen wij toch voor The Loch, ik kan niet wachten om er te wandelen.

Loop je eigenlijk ook om Bear Lake heen? Dat is mij niet helemaal duidelijk.
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Nee, we hebben geen rondje Bear Lake gedaan.

Veel plezier bij de wandeling. Ga je ook een verslag bijhouden?

Elly
Marit01
Amerikafan

Bericht door Marit01 »

Okay, duidelijk!

Wij gaan geen liveverslag doen, ik neem tijdens vakanties wel altijd een dagboekje mee.
Ben daarna wel van plan om na thuiskomst een uitgebreid reisverslag te gaan maken en deze op internet te plaatsen.
De link daarvan maak ik tzt uiteraard bekend :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer