Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis WouterjanS: SF to Denver in 2027.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
wouterjanS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis WouterjanS: SF to Denver in 2027.

Bericht door wouterjanS »

Stiekem hoop ik dat ze aanbieden dat deze ook ingecheckt kan worden. Was de vorige keer wel zo maar dat was KLM, niet Delta.
Anders betaald bij een luggagekluis op JFK.

En jep, ik gok dat we totaal zo'n 5 uur hebben in midtown. Maar dat zien we dan maar als de trailer voor een volgende vakantie :)
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
2027: Trip van SF naar Denver
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 34
Contacteer:

Bericht door Coyote »

wouterjanS schreef:
21 aug 2026, 18:23
Mis ik grote nadelen hiervan? Buiten dat het een lange intensieve dag zal worden op het einde?(De dag ervoor zitten we de hele dag in Denver, met als enige doel inpakken ect)
Ik denk vooral die lange intensieve reisdag. Je vliegt al heel vroeg vanuit Denver en bent dus zeker 2, misschien wel 3 uur eerder op het vliegveld. Dan vliegen naar New York en daar ook nog eens een hele middag en avond verblijven voor je verder vliegt naar Amsterdam.

Persoonlijk wil ik zo'n laatste dag het liefst zo snel mogelijk weer in Amsterdam zijn. Hoe graag ik ook in Amerika ben, die laatste reisdag heb ik het dan wel een beetje gehad. Juist ook met het vooruitzicht dat de vakantie voorbij is.

Dat is natuurlijk heel persoonlijk en je zult zelf het beste weten hoe je zo'n laatste reisdag ervaart. Als je dat maar voor jezelf voor ogen houdt.

Roland
Since 1982: 34 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij doen ook graag iets op de laatste dag, maar dat is dan vooral omdat we vaak 's avonds pas vliegen. Als we dan 's ochtends de camper inleveren, huren we een auto en gaan daarmee op pad en aan het eind van de dag leveren we deze in op het vliegveld en gaan naar huis. De invulling van de dag die jullie bedacht hebben kan ik me aan de ene kant wel voorstellen, maar dan niet voor een paar uurtjes in zo'n grote stad. Ik zou gewoon lekker naar huis vliegen en New York een andere keer op mijn gemak bekijken, danwel aan het begin van een reis, bv. als je de oostkant van het land zou doen, of aan het eind van de reis, maar dan een aantal dagen of gewoon als korte vakantie.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Je vliegt om 6.30 uit Denver dus je moet er al rond 4.30 zijn plus het transport er naar toe. Dan kom je amper aan slapen toe. Ik zou gewoon op een fatsoenlijk tijdstip vertrekken en New York overslaan. Maar dat is puur mijn mening. :thumbup:
wouterjanS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door wouterjanS »

Oke we hebben vliegtickets geboekt! Zonder overstap in NYC. We hebben er nog even over na gedacht maar na 42 dagen reizen, is gewoon rustig afsluiten verstandiger dan de laatste dag een giga volle dag hebben. Even met de creditcard gezwaait en nu vooral niet meer naar prijzen kijken. Maar opzich voor 980 p.p. best tevreden. :)
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
2027: Trip van SF naar Denver
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Heel verstandig denk ik. En heerlijk, 42 dagen! Het lijkt me zeker een nette prijs voor de tickets!

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer