Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis TradeMarkNL83: Yosemite & Sequoia (sept '21)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis TradeMarkNL83: Yosemite & Sequoia (sept '21)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Dank! Ik koos in eerste instantie voor deze route omdat die de minste kilometers heeft. Bovendien lijkt twee keer de Tioga Road me afrijden geen straf? Natuurlijk ook allebei de keren een andere kant op dus ander uitzicht? Maar via de CA88 en 49 is zeker ook een goed plan als dat een mooie route is, dus die ga ik onthouden!

Als Half Dome niet lukt heb ik inderdaad wel teveel tijd. High Sierra Camps kende ik nog niet maar ziet er best tof uit. Dus dat is zeker een optie, zat zelf ook te denken aan een dag (of twee) extra besteden aan DV. Bedankt voor de suggesties voor wandelingen, Rainbow Falls ziet er wel leuk uit inderdaad!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer