PSVwally schreef:Ik zou dat sowieso al anders opschrijven. Die dubbele dag 1 is echt verwarrend.
Ik zie nog meer fouten in je planning. Dag 5 staat er ook 2x in 11 en 12 juni. Schrijf dat aub duidelijk op, want een foutje is zo gemaakt.
Hou er wel een beetje rekening mee dat de sportsman lodge puur voor LA misschien niet handig ligt. Het ligt aan de verkeerde kant van de Hollywood hills. Het ligt wel goed voor Universal. Nu is LA de afgelopen 2 jaar ineens heel erg duur geworden qua hotels. Je hebt wel de mazzel dat het, vooral op de zaterdag en zondag relatief rustig is in LA. Overigens zou je in de Hollywood City Inn (ik heb daar in 2012 overnacht) 3 nachten voor 512 dollar incl tax zitten. Dat is volgens mij zo'n €470. Dat scheelt bijna 160 euro met de sportsman lodge. Je kan vandaar de metro pakken naar hollywood walk of fame en evt. downtown. Voor de rest van LA kan je beter de auto pakken.
Hoi Paul, erg bedankt weer voor je tips! Ik heb gekeken naar het hotel in LA en het scheelt op dit moment zelfs nog meer dan jij zegt...namelijk 226 euro

, dat is toch wel erg snel verdiend moet ik zeggen.
Wat ga ik nu doen, de route goed op papier zetten zodat de dagen kloppen, in het laatste schema zitten aardig wat foutjes zoal jij al opmerkte.
Dan nog even wat Marianne meerdere malen heeft aangegeven, is het echt nodig om Yosemite buiten het weekend te houden? als dat wel echt een aanrader is dan moet ik de route wederom gaan omgooien. Dan kan ik zoals Marianne ook zegt eerst beginnen met SF of het rondje andersom, bij andersom moet ik echt alles opnieuw gaan doen (is op zich niet erg maar ik ben nu toch al een flink tijdje bezig met deze route.
Wat betreft direct vertrekken vanaf SF Airport naar Monterey...daar moet ik nog even goed over nadenken, de eerste dagen kom ik dan best knel te zitten (gehaast), dan kan ik inderdaad misschien beter eerst een uurtje rijden, daar eten + overnachten en dan volgende dag volgens het plan naar Monterey en dan het schema vervolgen. Wat de prijzen betreft van Gilroy en Monterey....Monterey is op dit moment goedkoper (heeft meer keuze in goedkopere hotels/motels.
Gr. Martin