Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route CaroLine: Toch maar een andere route?
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Route CaroLine: Toch maar een andere route?
Over 2 weken is het zover, we gaan voor de 6e keer naar Amerika.
Net als vorig jaar halen we een nieuwe camper op in Minneapolis. Dit keer brengen we hem niet naar Las Vegas maar naar San Francisco.
Het plan is om van Iowa via Sout Dakota richting Yellowstone te rijden. Van Yellowstone naar Oregon en dan langs de kust naar beneden naar San Francisco.
Als ik nu naar de temperaturen kijk dan is het daar overal nog niet echt zomers.
Yellowstone is prachtig, we zijn er al eens geweest. Oregon is nieuw voor ons.
Het is natuurlijk wel onze zomervakantie dus vraag ik me af of we de route niet moeten wijzigen.
We zouden via Kansas,, Colorado, New Mexico, Arizona naar California kunnen gaan. dus echt een heel andere route.
Of van Iowa via Kansas, Colorado, Utah, Nevada naar California.
Wat vinden jullie ervan of wat zouden jullie doen?
Net als vorig jaar halen we een nieuwe camper op in Minneapolis. Dit keer brengen we hem niet naar Las Vegas maar naar San Francisco.
Het plan is om van Iowa via Sout Dakota richting Yellowstone te rijden. Van Yellowstone naar Oregon en dan langs de kust naar beneden naar San Francisco.
Als ik nu naar de temperaturen kijk dan is het daar overal nog niet echt zomers.
Yellowstone is prachtig, we zijn er al eens geweest. Oregon is nieuw voor ons.
Het is natuurlijk wel onze zomervakantie dus vraag ik me af of we de route niet moeten wijzigen.
We zouden via Kansas,, Colorado, New Mexico, Arizona naar California kunnen gaan. dus echt een heel andere route.
Of van Iowa via Kansas, Colorado, Utah, Nevada naar California.
Wat vinden jullie ervan of wat zouden jullie doen?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Toch maar een andere route?
Sja, je zit nog in het jaargetijde van de lente, dus het kan alle kanten op met het weer natuurlijk. Wie weet is het over 2,3 weken wel prachtig weer?
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Toch maar een andere route?
Ik zou het gewoon nog even afwachten. Over een paar weekjes heb je misschien wel zomerse temperaturen.
Je kunt natuurlijk wel al een andere route uitwerken zodat je alsnog kunt switchen mocht het weer daar aanleiding toe geven.
Succes, ik ga jullie hoe dan ook volgen
Je kunt natuurlijk wel al een andere route uitwerken zodat je alsnog kunt switchen mocht het weer daar aanleiding toe geven.
Succes, ik ga jullie hoe dan ook volgen
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Route CaroLine: Toch maar een andere route?
Wij hebben dezelfde reisperiode, en het laatste deel lijkt erg veel op jullie planning. Ik heb me nog nooit zorgen gemaakt over het weer, maar ik heb me voor het eerst afgevraagd of we misschien voor de zekerheid een paraplu moesten inpakken.
Maar zoals hierboven al gezegd is, is het eigenlijk te vroeg om op basis van de voorspellingen nu je route aan te passen.
Aan de andere kant: NM en Arizona lijken me ook prachtig. Werk eens een route uit, dan kun je zien wat haalbaar is.
En heb je voor je oorspronkelijk plan ook een route uitgewerkt? Misschien kun je daar ook gemakkelijk aanpassingen op maken als het weer ergens wat slechter is?
Marianne
Maar zoals hierboven al gezegd is, is het eigenlijk te vroeg om op basis van de voorspellingen nu je route aan te passen.
Aan de andere kant: NM en Arizona lijken me ook prachtig. Werk eens een route uit, dan kun je zien wat haalbaar is.
En heb je voor je oorspronkelijk plan ook een route uitgewerkt? Misschien kun je daar ook gemakkelijk aanpassingen op maken als het weer ergens wat slechter is?
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mocht je nog iets zoeken in Yosemite: ik zie op FB dat Crane flat al open is en dat daar nog wel plaatsen zijn. Je zult er wel snel bij moeten zijn denk ik.
Marianne
Marianne
-
CaroLine
- Amerika-expert
Super Marianne! Dankjewel voor de info.
Ik heb een plekje gereserveerd.
groetjes, Carola
Ik heb een plekje gereserveerd.
groetjes, Carola
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves