Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Silene: schot voor de boeg
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Silene: schot voor de boeg
@Silene, veel forumleden hebben in hun onderschrift een link naar een reisverslag staan. Zo ook bij Louise. Of bedoelde je niet de link naar haar reisverslag?
Zie ook ons onderschrift voor onze reisverslagen en mijn wandelsite (met veel korte wandelingen).
Marianne
Zie ook ons onderschrift voor onze reisverslagen en mijn wandelsite (met veel korte wandelingen).
Marianne
Gevonden, dank Marianne. Ik heb jouw reisverslagen een paar jaar geleden al een keer gelezen, ik ga in de herkansing, maar ik ben er nu veel concreter mee bezig dus het leeft nu meer. Lekker van het weekend weer lezen.
Ik zie het waarschijnlijk over het hoofd, heb al een tijdje lopen zoeken, is er ook een topic over accommodatie alleen? Lijkt mij erg handig maar ik zie het zo snel niet. Anyone?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien heb je iets aan de beoordelingen op de AA-site, zie de link onder Hotels & Campings hierboven.
Verder kun je met de zoekfunctie ook wel veel vinden.
Voor LA en SF zijn er meerdere topics, die zijn te vinden met de zoekfunctie door alleen op titel te zoeken.
Marianne
Verder kun je met de zoekfunctie ook wel veel vinden.
Voor LA en SF zijn er meerdere topics, die zijn te vinden met de zoekfunctie door alleen op titel te zoeken.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Aan de rechterkant in de bovenhoek:
de zoekfuncties daaronder de rode balk daaronder de symbolen voor Facebook, Twitter, ... daaronder een regel waar je onder andere kan uitloggen en ietsje meer naar links op die regel staat Hotels & Campings
Ofwel in de rode balk bij Uw Amerikareis en daar Hotelbeoordelingen nemen
Groetjes,
Ingrid
de zoekfuncties daaronder de rode balk daaronder de symbolen voor Facebook, Twitter, ... daaronder een regel waar je onder andere kan uitloggen en ietsje meer naar links op die regel staat Hotels & Campings
Ofwel in de rode balk bij Uw Amerikareis en daar Hotelbeoordelingen nemen
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Niet echt een topic. Wel een pagina 
http://beoordelingen.allesamerika.com/
Zeg maar in de balk onder de rode balk op de pagina, heb je home (in dit geval allesamerika.com), hotels en campings en reisverslagen....
Edit: Ik zag het bericht van Ingrid net niet, wel vreemd dat een bericht dat 10min eerder gepost is nog niet zichtbaar was.
http://beoordelingen.allesamerika.com/
Zeg maar in de balk onder de rode balk op de pagina, heb je home (in dit geval allesamerika.com), hotels en campings en reisverslagen....
Edit: Ik zag het bericht van Ingrid net niet, wel vreemd dat een bericht dat 10min eerder gepost is nog niet zichtbaar was.
Dank voor de ultrasnelle reacties!
Een groot gedeelte van jullie route deden wij in 2011. Zie onze weblog hieronder voor het uitgebreide verhaal.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank je Elleng, leuk zo met de camper waardoor ik toch weer ga twijfelen. In mijn huidige, uiteraard nog ge wijzigen, planning zitten nl. veel plekken waar we maar 1 nacht blijven en dat inpakken iedere dag wordt denk ik wel een uitdaging met 2 pubers 
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gewoon niet alles uitpakken...Een vakantie uit de koffer leven. Ik ben nooit langer dan een minuut of 3 per dag bezig met de koffer(s). En dan een paar keer tijdens de vakantie even alles ordenen van wat je nog wel en niet meer aankunt. Evt. kijken of je bv ergens een (hand)wasje kunt draaien halverwege de trip. Ik gooi de vuile was altijd in de handbagagekoffer en op het einde van de vakantie gaat dat gewoon de gewone koffer weer in en thuis gaat alles pas echt de wasmachine in.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij wassen meerdere keren tijdens de vakantie, met 4 personen heb je ook snel een machine vol. Veel kleren meenemen is dan ook niet nodig. En inderdaad; je hoeft niet altijd alles uit de auto te halen, zeker niet als je ergens maar 1 nacht zit.
Marianne
Marianne
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hadden met 2 pubers ook de nodige bagage mee. met z'n vieren 3 koffers waarbij in 1 koffer ook nog veel kampeertroep zat. In die koffer hebben we lange broeken en truien gedaan die we op dat moment niet nodig hadden, waardoor we steeds maar met 2 koffers een hotel in hoefden. In het begin hadden we zelfs 1 koffer waar alles voor dat moment in stopten.
Alleen was ik wel steeds weer iets kwijt wat weer net in een handbagage trolley of de kampeerkoffer bleek te zitten (een oplader, stekkertje, föhn etc). Hier moet ik de volgende keer toch echt iets op verzinnen
. Maar voor de meeste mensen valt dit alles wel mee hoor, als ik het bij iedereen zo lees.
Alleen was ik wel steeds weer iets kwijt wat weer net in een handbagage trolley of de kampeerkoffer bleek te zitten (een oplader, stekkertje, föhn etc). Hier moet ik de volgende keer toch echt iets op verzinnen
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Paul, dat is nog eens een handige tip over de vuile was
Dan zeul je die niet onnodig mee en kan deze gewoon in de kofferbak blijven. Soms kan een simpele tip zo logisch zijn
Dan zeul je die niet onnodig mee en kan deze gewoon in de kofferbak blijven. Soms kan een simpele tip zo logisch zijn
Heerlijk even weer zo'n realitycheck. Weinig kleding mee dus, goed idee. Lekker daar shoppen. Zal mijn dochter blij mee zijn (en ik ook
)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben niet zo'n reuze shopper, maar in Amerika koop ik toch altijd minimaal wel wat shirts, dus qua was blijft het bij mij meestal beperkt tot wat ondergoed en sokken en dat gaat gewoon in de wasbak op de hotelkamer
@Vito...om het in de handbagagekoffer te stoppen moet je toch beide koffers openen hoor, dus moet je beide koffers wel meenemen. Maar je kan het idd ook in een tasje in de 'grote' koffer stoppen en dan eens in de paar dagen in de handbagagekoffer doen. Ik neem zowel de koffer als de handbagage wel altijd mee naar de hotelkamer. Puur voor de veiligheid. Ik heb ook altijd een laptop, tablet etc bij me en laat die 's nachts iig niet onbeheerd in de auto liggen.
Maar dan nog. Ik lees hier regelmatig over gesjouw met koffers ed, over het algemeen vind ik dat reuze meevallen. Nu kan ik beide makkelijk tegelijk meenemen, maar bij de meeste hotels parkeer je ook vlak voor de deur en is het 20s lopen naar je kamer. In Las Vegas is het misschien wat anders, maar als je echt veel bagage hebt kun je zo'n karretje pakken om het op te leggen dat je niet constant op en neer hoeft te lopen.
@Vito...om het in de handbagagekoffer te stoppen moet je toch beide koffers openen hoor, dus moet je beide koffers wel meenemen. Maar je kan het idd ook in een tasje in de 'grote' koffer stoppen en dan eens in de paar dagen in de handbagagekoffer doen. Ik neem zowel de koffer als de handbagage wel altijd mee naar de hotelkamer. Puur voor de veiligheid. Ik heb ook altijd een laptop, tablet etc bij me en laat die 's nachts iig niet onbeheerd in de auto liggen.
Maar dan nog. Ik lees hier regelmatig over gesjouw met koffers ed, over het algemeen vind ik dat reuze meevallen. Nu kan ik beide makkelijk tegelijk meenemen, maar bij de meeste hotels parkeer je ook vlak voor de deur en is het 20s lopen naar je kamer. In Las Vegas is het misschien wat anders, maar als je echt veel bagage hebt kun je zo'n karretje pakken om het op te leggen dat je niet constant op en neer hoeft te lopen.
- ingrid14
- Amerika-expert
Wij nemen altijd maar voor 1 week kleding mee. Regelmatig draai ik een machine was in het hotel (ik kijk al bij het reserveren dat ik om de zoveel dagen een hotel met laundromat heb, dan hebben ze wasmachines en droogkasten).
Uiteindelijk als we thuis komen, heb ik maar maximum van 1 week de was te doen. Vind ik veel rustiger dan onmiddellijk in actie te moeten schieten om alles terug proper te krijgen.
Groetjes,
Ingrid
Uiteindelijk als we thuis komen, heb ik maar maximum van 1 week de was te doen. Vind ik veel rustiger dan onmiddellijk in actie te moeten schieten om alles terug proper te krijgen.
Groetjes,
Ingrid
Ik heb zo'n beetje het hele weekend reisverslagen gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik ga eerst maar eens een goede kaart aanschaffen van het zuid-westen. Ben er wel uit dat mijn eerder schema met aanpassingen te te jachtig is. Ik zie het niet zitten om praktisch elke nacht ergens anders te overnachten.Verder zou ik toch graag highway 1 doen en vliegen naar SF en dan een rondje ook weer eindigend in SF. Ik wil niet elke dag uren in de auto zitten. Ik heb er nu 9 nationale parken/natuur in zitten maar ik denk dat ik toch iets moet/wil laten vallen. Maar wat? Als ik de meesten hier zie, dan raak ik verslingerd aan USA dus ik kom volgens mij nog wel een keer terug
. Dit is mijn originele schema. Wat zou ik anders kunnen doen of kunnen laten vallen? De tussen haakjes getallen zijn het aantal overnachtingen trouwens.
dag Locaties
1 Amsterdam - Phoenix (1)
2 Phoenix - Grand Canyon (1)
3 Grand Canyon - Page (1)
4 Page - Monument Valley (1)
5 Monument Valley - Moab (2)
6 Moab - Moab
7 Moab - Bryce (1)
8 Bryce -Zion (2)
9 Zion - Zion
10 Zion - Las Vegas (2)
11 Las Vegas - Las Vegas
12 Las Vegas - Death Valley (1)
13 Death Valley - Mammoth Lakes (1)
14 Mammoth Lakes - Yosemite (2)
15 Yosemite - Yosemite
16 Yosemite - San Francisco (3)
17 San Francisco - San Francisco
18 San Francisco - San Francisco
19 San Francisco - Monterey (1)
20 Monterey - Morro Bay/Pismo Beach (1)
21 Morro Bay/Pismo Beach - Los Angeles (2)
22 Los Angeles Universal studios
23 LA sight seeing-Venice (2)
24 Venice - Disneyland -Venice beach
25 Venice Beach-AMS
dag Locaties
1 Amsterdam - Phoenix (1)
2 Phoenix - Grand Canyon (1)
3 Grand Canyon - Page (1)
4 Page - Monument Valley (1)
5 Monument Valley - Moab (2)
6 Moab - Moab
7 Moab - Bryce (1)
8 Bryce -Zion (2)
9 Zion - Zion
10 Zion - Las Vegas (2)
11 Las Vegas - Las Vegas
12 Las Vegas - Death Valley (1)
13 Death Valley - Mammoth Lakes (1)
14 Mammoth Lakes - Yosemite (2)
15 Yosemite - Yosemite
16 Yosemite - San Francisco (3)
17 San Francisco - San Francisco
18 San Francisco - San Francisco
19 San Francisco - Monterey (1)
20 Monterey - Morro Bay/Pismo Beach (1)
21 Morro Bay/Pismo Beach - Los Angeles (2)
22 Los Angeles Universal studios
23 LA sight seeing-Venice (2)
24 Venice - Disneyland -Venice beach
25 Venice Beach-AMS
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In deze route is het laten vallen van Moab het meest voor de hand liggend. Je hebt er nu te weinig tijd, zeker als je ook geen stop hebt in Capitol reef.
Is Disneyland een must? Ik vind het wel wat veel van het goede om zowel Universal als Disneyland te doen.
Marianne
Is Disneyland een must? Ik vind het wel wat veel van het goede om zowel Universal als Disneyland te doen.
Marianne
Hoi Marianne, nee Disney is niet echt een must, kunnen we laten vallen. Universal zouden we wel graag doen. Ik ga weer even puzzelen.
- ingrid14
- Amerika-expert
Een rondje SF zou zo kunnen :
1 Amsterdam - SF
2 SF - Santa Cruz - Monterey
3 Monterey (whale watching + 17 mile drive + aquarium)
4 Monterey - Morro Bay
5 Morro Bay - LA
6 LA
7 LA
8 LA - Kingman (+ route 66 van Topoc naar Oatman en dan naar Kingman)
9 Kingman - Grand Canyon
10 Grand Canyon - Monument Valley ('s middags naar MV vertrekken)
11 Monument Valley - Page (Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam)
12 Page (Antelope Canyon, dagje Lake Powell)
13 Page - Bryce
14 Bryce - Zion
15 Zion
16 Zion - Las Vegas
17 Las Vegas
18 Las Vegas - Death Valley
19 Death Valley - Mammoth Lakes
20 Mammoth Lakes - Yosemite
21 Yosemite
22 Yosemite - SF
23 SF
24 SF
25 SF - Amsterdam
Groetjes,
Ingrid
1 Amsterdam - SF
2 SF - Santa Cruz - Monterey
3 Monterey (whale watching + 17 mile drive + aquarium)
4 Monterey - Morro Bay
5 Morro Bay - LA
6 LA
7 LA
8 LA - Kingman (+ route 66 van Topoc naar Oatman en dan naar Kingman)
9 Kingman - Grand Canyon
10 Grand Canyon - Monument Valley ('s middags naar MV vertrekken)
11 Monument Valley - Page (Horseshoe Bend, Glen Canyon Dam)
12 Page (Antelope Canyon, dagje Lake Powell)
13 Page - Bryce
14 Bryce - Zion
15 Zion
16 Zion - Las Vegas
17 Las Vegas
18 Las Vegas - Death Valley
19 Death Valley - Mammoth Lakes
20 Mammoth Lakes - Yosemite
21 Yosemite
22 Yosemite - SF
23 SF
24 SF
25 SF - Amsterdam
Groetjes,
Ingrid
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3915 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-