Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Standaardroute zuidwesten op AA: jullie mening
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Re: Standaardroute zuidwesten op AA: jullie mening
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Een deel is inmiddels in het artikel verwerkt, de rest zijn we nog intern aan het uitwerken. Hoe dan ook besteden we veel aandacht aan alle suggesties om het artikel beter te maken.
Morgen publiceer ik het artikel officieel en dan voeg ik ook een mogelijkheid toe om via Facebook commentaar en tips voor reizigers toe te voegen. Als je dus nog iets handigs mist in het artikel, voeg dat dan daar of hier in dit onderwerp toe, we zullen alle tips in de gaten houden en bij tijd en wijle updates doorvoeren op basis van jullie feedback!
Morgen publiceer ik het artikel officieel en dan voeg ik ook een mogelijkheid toe om via Facebook commentaar en tips voor reizigers toe te voegen. Als je dus nog iets handigs mist in het artikel, voeg dat dan daar of hier in dit onderwerp toe, we zullen alle tips in de gaten houden en bij tijd en wijle updates doorvoeren op basis van jullie feedback!
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Het artikel staat nu officieel online. Graag het verzoek om hiernaar te linken als je vragen krijgt op het forum die door dit artikel beantwoord zouden kunnen worden... en blijf ons natuurlijk voorzien van allerlei tips! Dit artikel blijft een work in progress en we zullen steeds toevoegingen blijven doen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Fantastisch artikel !!!
Is het ook mogelijk te maken om het hele artikel met een druk op een knop te printen? Dus dat er een soort pdf-variant ontstaat?
Is het ook mogelijk te maken om het hele artikel met een druk op een knop te printen? Dus dat er een soort pdf-variant ontstaat?
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Noordoosten + oosten van Canada 2003
Rondreis Californië 2005
New York en rondreis Zuidwesten 2015
Rondreis Denver 2017
Rondreis Zuidwesten 202...
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb het artikel helaas niet compleet bij elkaar staan, anders had ik het je wel gemaild.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Heb alles vanmiddag doorgewerkt en ook na 2 reizen door het zuidwesten nog diverse tips toegevoegd aan ons roadbook! Fijn dat er links naar genoemde attracties staan. Begrijp dat het daardoor ook lastig is om er een pdf-versie van te maken.
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
Rondreis Californië 2005
Rondreis Denver 2017
-