Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis M&MgoesUSA: eerste keer West-USA in november

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
M&MgoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis M&MgoesUSA: eerste keer West-USA in november

Bericht door M&MgoesUSA »

We hebben uiteindelijk de Queens garden en Navajo combinatie gedaan. Volgens het (winter)krantje was Navajo gesloten de hele winter, maar hij was toch open. Leverde leuke foto's (en filmpjes) op! Eenmaal boven viel mijn schoen helemaal uit elkaar dus gisteren in Flagstaff nieuwe gekocht, is wel ten koste gegaan van Page. Horshoe, Antelope en Lake Powell (boot huren toch beetje koud) doen we een volgende keer. In Flagstaff trouwens wel in een errug gezellige wijnbar gezeten, Vino Loco! Moet zeggen dat we dat wel een beetje hebben gemist in Springdale, Bryce en Torrey. Erg leuke stad, Flagstaff. Ik heb in het verleden ook eens gekeken om hier te gaan studeren (2006 was dat, tijdje terug) , is er helaas nooit van gekomen, maar had me er wel vermaakt denk ik. :mrgreen:
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Leuke blog zijn jullie aan het maken. Ik hen het met veel plezier gelezen! :thumbup:
Nog een goede reis verder.
M&MgoesUSA
Amerikafan

Leuk om te horen, Inge! We hebben maandag Bright Angels trail gedaan, ergens ook wel spannend, weer heel anders dan in Zion. The Rim vonden wij wel erg tegenvallen, wat een drukte!!!

Nu zitten we al een paar dagen in Vegas! Wat een stad! En nachtleven!! :clap:
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

De rim van de GC bedoel je? Die kan bij de viewpoints erg druk zijn ja.
Maar ook daar geldt dat als je een stukje van de rimtrail loopt, je al snel de meeste mensen achter je laat. Zoals dat eigenlijk bij veel trails in de parken geldt.

Veel plezier nog!
M&MgoesUSA
Amerikafan

Rim van de CC bedoel ik indd. Bij de andere parken Zion, Bryce en Capitol Reef liepen er enkele toeristen, veel minder.

Morgen ngog 1dag LV en dan 's avonds weer naar huis.. Nu nog even genieten van LV ;)
BertBlomme
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door BertBlomme »

Toen jullie vanuit SF vertrokken naar Cambria, hebben jullie dan volledig over de Highway 1 gereden? Of er pas in Monterey opgereden? Want dat scheelt toch wat in tijd. In je blog schrijf je om 6u toe te komen in Cambria. Om hoe laat zijn jullie dan vertrokken? Dank u
M&MgoesUSA
Amerikafan

Hi Bert, we zijn om ongeveer 11 uur vertrokken uit SF Airport, vervolgens een uurtje rondgelopen en wat gegeten in een Wallmart die op de route lag, uiteindelijk hebben we bij Gilroy de afslag van de 101 genomen en zijn we richting Whatsonville gereden waar we de kustroute hebben gevolgd. Stukje tussen Gilroy en Whatsonville was erg leuk met de cabrio, we konden de bomen ruiken!! Al zou ik de volgende keer de afslag nemen bij Prunedale, dat moet veel tijd schelen. Kustroute vonden wij niet heel bijzonder, voornamelijk dankzij de mist en we hebben jaren geleden in Ierland veel kustroutes gedaan (w.o. Ring of Kerry). Wij vonden dit een beetje van hetzelfde, al is het natuurlijk niet te vergelijken.. Monterey zijn we doorheen gereden en we kwamen na veel fotostops tegen het einde van de middag in Cambria aan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer