Binnen enkele maanden is het zover en komt onze langverwachte droomreis naar Amerika uit!
We hebben een tour geboekt via een organisatiebureau: de huurwagen, route en overnachtingen liggen vast.
Ik heb reeds een (klad)schema gemaakt met dingen die we willen doen. De laatste dagen (steden) moeten nog wat uitgewerkt worden. Graag even jullie feedback en/of ervaringen. Tips zijn altijd welkom!
31/05: aankomst Vegas (avond), huurwagen Alamo afhalen, naar de Stratosphere Tower voor een uitzicht over de strip met de lichtjes en daarna nog naar de Fermont Street Experience
01/06: Las Vegas: overdag vooral sightseeing, hotels bezoeken, beetje gokken, voor 's avonds hebben we reeds een show geboekt
02/06: Grand Canyon dag 1: ??? (nog in te vullen, komen normaal gezien iets na de middag toe)
03/06: Grand Canyon dag 2: South Kabab Trail (tot Cedar Ridge) - Desert View Drive
04/06: Page: Horseshoe Bend & Lower Antelope Canyon, aan Lake Powell vertoeven
05/06: Monument Valley: Valley Drive. (ben nog aan het twijfelen om dit met m'n huurwagen (Nissan Versa) te doen; ik heb hier al vanalles over gelezen dat het al dan niet begaanbaar is)
ik weet dat dit officieel niet mag maar ik zie het niet meteen zitten om in de toeristische jeep te gaan zitten) en denk dat het écht wel de moeite waard is
06/06: Zion: Observation Point Hike OF The Narrows (in geval dat de waterstand het toelaat en het water niet té koud is)
07/06: Death Valley: Artists Drive & Zambriskie Point
08/06: Eindpunt is Best Western Plus Yosemite, waarschijnlijk een hele dag rijden.. Mss via de Tioga Pass of is dit de (nog verdere) omweg niet meteen waard?
09/06: Yosemite: Mist Trail
10/06: San Francisco dag 1
11/06: San Francisco dag 2
12/06: San Simeon
13/06: Los Angeles dag 1
14/06: Los Angeles dag 2: Universal Studios
15/06: San Diego dag 1
16/06: San Diego dag 2