Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Jasmine1988 »

Hallo allen,

Wat een informatie kan ik hier al vinden! Ik ben al een tijdje aan het puzzelen mbv de tips die iedereen hier geeft, erg bedankt daarvoor. Ik wil in mei samen met mijn vriend richting het zuidwesten gaan, voor drie weken. We willen in SF beginnen en het rondje maken waarbij we als laatste in Yosemite eindigen (met de grootste kans dat de Tioga pass open is). We weten wat we willen gaan zien, maar puzzelen nog wat met hoe lang we per plek moeten verblijven. Een aantal voorwaarden zijn dat we af en toe een paar dagen 'rust' in willen bouwen zodat we niet elke dag rijden. Met name zouden we graag ergens een paar dagen verblijven waar we ook drie-vier dagen aan het zwembad kunnen liggen met gegarandeerd zon. Anderzijds houden we ook van actievere dagen, goede wandelingen door de NP's etc.

Veel rijden vinden we niet erg, we houden van steden EN natuur, dus volgens mij zitten we hoe dan ook goed.
Is er iemand die ons raad kan geven hoeveel tijd waar te besteden? Dit is wat we tot nu toe in gedachten hadden (nog niet overal weten we dus hoe lang)

- San Fransisco 3 dagen
- Highway 1 naar het zuiden met onderweg 1 stop (waar?)
- LA max 2 dagen
- Palm springs 3 dagen (wellicht hier lekker resort boeken en uitrusten)
- Las Vegas max 2 dagen
- Grand canyon met overnachting
- Monument valley
- Bryce Canyon
- ZIon NP 2 dagen (?)
- Death valley
- Yosemite NP 3 dagen (?)
- Terug naar SF en hier nog een dag of 2 verblijven

Zijn er ook plekken die handig zijn om te verblijven van waaruit meerdere parken / oid te zien zijn? Dat je niet telkens nieuwe accomodatie moet boeken? Ik zie dat je bv vanuit Page al veel kunt doen (Zion en Bryce als ik me niet vergis?) of is dat qua afstand echt te ver?

Als wij als twee midden twintigers nog dingen missen, hoor ik het graag!

Alvast heel hartelijk dank als iemand tips heeft!!
Laatst gewijzigd door Jasmine1988 op 04 feb 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7610
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Rondreis mei as.

Bericht door Marcopstal »

Als je ook in de zon wil liggen aan het zwembad dan ben je in Mei best af met het zuiden van Californië of Las Vegas. Vergeet daarvoor de meer noordelijke stukken zoals San Francisco. In Yosemite kan je op hoogte zelfs nog sneeuw krijgen in mei. De Tioga pass is op zich enkel een meerwaarde om de oversteek te maken, daar zijn immers niet zoveel mogelijkheden voor. Als het de eerste trip is, laat dan LA (vnl Santa Monica, Hollywood) niet links liggen en volg van daaruit de PCH naar het noorden. Vanuit Monterey kan je dan richting Yosemite.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Rondreis mei as.

Bericht door Jasmine1988 »

Dan zou dus Palm Springs geen slecht idee zijn voor een paar dagen zon en relaxen?

Omdat we een retourtje SF hebben leek mij SF --> PCH --> LA logischer, waarna de hele oosthoek en dan als laatste Yosemite, of is dat route-technisch niet handig?

Bedankt voor de reactie!
Gebruikersavatar
avsboz
Amerikakenner
Berichten: 602
Lid geworden op: 23 nov 2011, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Rondreis mei as.

Bericht door avsboz »

Hallo Jasmine,

Welkom op dit forum. Ik hoop dat je er goede ideeën kan opdoen. het is hier gebruikelijk om een onderwerp in dit subforum van reisschemas te beginnen met als titel voor onderwerp (in jouw geval) "Reis Jasmine1988: xxxxxxx" Dat werk makkelijker met terugvinden van vragen/reacties.

Hoeveel dagen heb je eigenlijk te besteden of laat je dat afhangen van de tijd die nodig is voor je wensen ? Bij de een zul je je wensen moeten aanpassen aan het aantal te besteden dagen, bij de andere pas je het aantal dagen aan aan je wensen. Als ik nu naar je wensenlijstje kijk en tel bij je verblijfdagen ook nog een aantal reisdagen om van de ene plek naar de andere te komen, dan denk ik al gauw op zo'n 23-25 dagen uit te komen.

Staat SF vast als zowel aankomst- en vertrekpunt, mogen dat ook twee verschillende vliegvelden zijn? Dan kan je wat meer varieren met mogelijkheden. Nu ligt SF vast voor zowel aankomst als vertrek, waardoor de route eigenlijk al grotendeels vast ligt.

** EDIT: ik zie nu dat de reis al vast ligt **

Misschien is het handig als je je route en wensen uitschrijft in een vorm van:

01 aankomst SF
02 SF
03 SF
04 SF
05 SF-Monterey
06 Monterey-
07 etc

Dan zie je ook beter wat 'reisdagen' zijn en wat 'verblijfdagen' zijn. Ik zou LA kiezen voor wat beter klimaat tbv zwembad. Overnacht indien mogelijk in- of op z'n minst heel dichtbij de parken. Vanuit Page Bryce of Zion doen is geen goed idee. Dan blijf je heen en weer rijden. Als je persé deze twee parken wilt bezoeken vanuit één plaats/hotel, dan zou je het Mount Carmel Junction (Best Western) kunnen kiezen. dat ligt op de splitsing van de 89 en de 9. Maar ook dat is nogsteeds veel omslachtiger dan in de parken overnachten. Ondanks dat mei het voorseizoen is, zou ik voor Bryce, Zion GC en Yos niet te lang wachten met boeken. De Hwy 1 met één tussen stop kan wel, maar het is wel wat gehaast.

Suc6 met plannen :thumbup:
Grt,
Andries


2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42355
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Rondreis mei as.

Bericht door Martin & Marianne »

Met al jullie wensen lukt het niet in 3 weken. Ik zou wat minder tijd uittrekken voor Palm Springs, hoe lekker een zwembad ook is. In Las Vega kun je ook van het zwembad genieten, net als bij Page en Zion (Springdale).
Het is inderdaad het handigste om vanuit SF naar LA te rijden via de kust en Yosemite op het laatst te doen. Zie voor dat laatste stuk eens ons 2013-verslag, wij waren er toen eind mei. Wij deden niet de Tioga Pass, maar als die open is, is dat natuurlijk de beste en mooiste route met veel wandelmogelijkheden.
Ik zou zoveel mogelijk in de buurt van de parken overnachten, dat scheelt je veel heen en weer rijden en vaak heb je tegen de avond en in de ochtend de mooiste en rustigste uren in het park.

Marianne
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7610
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Rondreis mei as.

Bericht door Marcopstal »

De richting die je volgt op de PCH maakt niet echt uit. Als je in SF vertrekt kan je overnachten Tussen San Louis Obispo en Santa Barbara. Ik zou eventueel wel SF s'avonds verlaten en reeds tot in Monterey gaan. Aan de kust (Cannery Row) is dit s'avonds gezellig en veel is er onderweg vanuit SF niet te zien, maar je bent dan wel al goed onderweg op de PCH. Hangt er wat vanaf hoeveel tussenstops je onderweg wil doen op de PCH. Palm Springs is inderdaad ideaal om wat te rusten en van de zon te genieten. Ik pzie niet in waarom je hier geen 3 dagen zou blijven. Als je twee dagen Vegas voorziet dan zal je daar niet veel zwembad zien. Hoe later in mei hoe meer kans voor de Tioga pass. Evenwel als hij dicht is is het een hele eind omrijden. Kwa timing zie ik voor de rest geen problemen. Als je ook universal studios wil doen, voorzie dan 3 overnachtingen in LA. Vanuit LA ben je op 2 uur in Palm Springs, dus heb je smorgens nog tijd om iets van LA te zien (ik ga steeds naar Santa Monica, Venice Beach, Hollywood, Beverly Hills), immers check inn is meestal vanaf 15 uur. Je enige probleem met deze richting is dat je rustdagen vrij vroeg vallen in je trip.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4245
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Rondreis mei as.

Bericht door ingrid14 »

Hieronder een route waarin al jullie wensen zitten, ik heb wel hier en daar ingekort om rond de 3 weken te eindigen.
(ik vond nergens hoeveel dagen jullie precies hebben)

Dag 1 ? - San Francisco
Dag 2 SF - Monterey
Dag 3 Monterey - Morro Bay (http://www.bigsurcalifornia.org/pdf/big ... 013-14.pdf)
Dag 4 Morro Bay - LA
Dag 5 LA
Dag 6 LA - Palm Springs
Dag 7 PS
Dag 8 PS
Dag 9 PS (eventueel hier al vertrekken via Joshua Tree NP naar vb Twentynine Palms)
Dag 10 PS - Grand Canyon (of 29palms - GC) (overnachten in het park zelf vb Bright Angel Lodge ofwel in Tusayan)
Dag 11 Grand Canyon - Monument Valley
Dag 12 Monument Valley - Page
Dag 13 Page - Bryce
Dag 14 Bryce - Zion (overnachten in Springdale)
Dag 15 Zion
Dag 16 Zion - Las Vegas
Dag 17 Las Vegas
Dag 18 LV - Lone Pine (via Death Valley) (bij open Tioga Pass)
*Dag 18 LV - Ridgecrest (via Death Valley) (bij gesloten Tioga Pass)
Dag 19 Lone Pine - Yosemite (overnachten in het park zelf ofwel in El Portal)
*Dag 19 Ridgecrest - Yosemite
Dag 20 Yosemite
Dag 21 Yosemite - SF
Dag 22 SF
Dag 23 SF
Dag 24 SF - ?

Hopelijk helpt je wat verder in je puzzel.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Rondreis mei as.

Bericht door Jasmine1988 »

Veel dank voor deze reacties!!

We hebben exact 21 dagen. Ik realiseer me dat we wellicht wat opofferingen zullen moeten maken en niet alles kunnen zien. Hiervoor hebben we al Joshua tree en Seqouia eruit gelaten, wellicht moeten we meer schrappen om de rust te behouden.

Avsboz, is het echt niet te doen om het in 1 stop te doen de highway 1, als het echt zonde is dan doe ik dat uiteraard niet :) , maar zo wel: wat is dan de beste?

En ik begrijp dat Las Vegas - Yosemite niet in een keer te doen is (of de Tioga pass nu open is of niet) maar dat via lone pine of ridgecrest noodzakelijk is?
Sorry, ik vind het erg moeilijk om in te schatten wat haalbaar is qua reisafstanden op een dag, ben ontzettend blij met jullie tips!
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis jasmine1988 SF-SF mei

Bericht door Jasmine1988 »

En is het nog de moeite om Mammoth Lakes toe te voegen na voor Yosemite? Of is dit niet heel handig in deze tijd van het jaar?
Gebruikersavatar
avsboz
Amerikakenner
Berichten: 602
Lid geworden op: 23 nov 2011, 19:41
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis jasmine1988 SF-SF mei

Bericht door avsboz »

Aangezien je een rondje maakt beginnend en eindigend bij SF ontkom je haast niet aan de kust weg. Met een tussenstop kan wel, maar voor wat langere stops onderweg (Monterey etc) heb je niet veel tijd. Het kan echter wel en gelet op jullie beperkte tijd zou ik dan ook voor een enkele stop kiezen. Bijv San Simeon (beetje saai gehucht) of het iets zuidelijker gelegen Morro Bay.

Met 21 dagen totaal is Sf als begin én eindpunt niet zo handig, maar dat is niet meer te veranderen. Als je Yosemite tot laats wilt bewaren vanwege Tioga Road (is inderdaad de moeite waard!), dan moet je het rondje links om rijden en zo laat mogelijk daar heen gaan (grootste kans dat hij open is).

Je zou je zwembaddagen in PS kunnen samenvoegen met LA, als je bijvoorbeeld in het zuidelijke deel van LA aan de kust verblijft. Zeewater zal nog wel koud zijn, maar hotel met zwembad in de buurt van Huntington Beach bied combi van relaxen en bezoek van LA mogelijk.

Monument Valley ligt dan iets te ver naar het oosten voor het aantal dagen dat je hebt te besteden. Maar als je tussen LA en GC nog een tussenstop maakt (needles), dan kan je ook nog een kort stukje van JoshuaTree mee pakken.

Onderstaande route kan je ook andersom doen, dan heb je de relaxdagen meer aan het einde. De kans is dan wel groter dat Tioga Road dicht is en dat je dan onderlangs moet (Yosemite-Ridgecrest en Ridgcrest via DV naar LV).

01 aankomst SF
02 SF
03 SF
04 SF - Morro Bay
05 MB - LA
06 LA
07 LA
08 LA
09 LA - Needles
10 Needles - GC
11 GC - Page
12 Page - Bryce
13 Bryce - Zion
14 Zion
15 Zion - LV
16 LV
17 LV - Bishop
18 Bishop - Yos
19 Yos
20 Yos - SF
21 SF - huis
Grt,
Andries


2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Jasmine1988 »

Nogmaals dank voor deze suggesties, erg nuttig.

Ik kom tot het volgende, waarbij ik nog wat twijfels heb.
- Welke plaats te verblijven op Highway 1- Morro Bay het leukste?
- Is er te weinig tijd in GC?
- Is het beter om vanuit GC door Monument valley naar Page te rijden (flinke rit, maar dan zou er extra tijd bij of Page of Bryce canyon ingebouwd kunnen worden)?
- Welke plek te verblijven tussen las vegas en yosemite (welke is het leukste? sowieso als tioga pass dicht weet ik dat ik via Ridgecrest moet)
- Is het ook aan te raden uit Yosemite direct naar SF te rijden op dag van vertrek (14:00 vliegtuig), om een dag winst te hebben?

01 AMS-SF
02 SF
03 SF
04 SF – morro bay (380 km)
05 morro bay – LA (340 km)
06 LA
07 LA – Palm Springs (180 km, avond)
08 Palm Springs
09 Palm Springs
10 Palm springs – Grand Canyon (660 km)
11 Grand Canyon - Monument Valley (300 km)
12 Monument valley - Page ( 224 km)
13 Page – Bryce Canyon (280 km)
14 Bryce canyon – Zion NP (springdale verblijf) (170 km)
15 Zion NP
16 Zion NP – Las Vegas (250 km)
17 Las Vegas
18 Las Vegas – Bishop / Lone Pine (of Ridgecrest) (420 km / 373 km / 380 km)
19 Bishop / Lone Pine / Ridgecrest – Yosemite (166 / 260 /380 km)
20 Yosemite
21 Yosemite – SF (330 km) avond
22 SF- AMS
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6645
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Mrvanilla »

Jasmine1988 schreef: - Welke plaats te verblijven op Highway 1- Morro Bay het leukste?
Wij verbleven in San Simeon, dat ligt iets eerder. Maar als ik het opnieuw zou doen dan zou ik kiezen voor ofwel Morro Bay (echt een leuk, schattig plaatsje) of Cambria.
Jasmine1988 schreef: - Is er te weinig tijd in GC?
Dat hangt er helemaal vanaf wat je wilt doen aldaar. Palm Springs-Grand Canyon is zonder stoppen al ruim zes uur dus je zult die dag niet veel kunnen doen. Je zou de ochtend erna voordat je naar MV gaat bijvoorbeeld een stuk van de Hermits Route kunnen lopen. In de ochtend is het ook niet te warm.
Jasmine1988 schreef: - Is het ook aan te raden uit Yosemite direct naar SF te rijden op dag van vertrek (14:00 vliegtuig), om een dag winst te hebben?
Zou ik persoonlijk nooit doen. Als er ook maar iets gebeurd (motorpech, lekke band etc) mis je wellicht je vlucht.

Succes!
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4245
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door ingrid14 »

In principe kan je route zo wel.

Dag 10 is een lange rijdag. Ik zou zeggen vroeg vertrekken en dan nog in de late namiddag enkele viewpoints en 's avonds de zonsondergang meepakken bij GC.
Dag 11 kan je nog tot ongeveer 11 u spenderen in de buurt van Bright Angel en dan zou ik rustig richting MV vertrekken.
Onderweg heb je dan nog tijd om de viewpoints ten oosten van Mather Point tot Desert View te doen. Rond 13u vertrekken bij Desert View.
De rit naar MV duurt ongeveer 3u, een bezoek duurt iets van 2 à 3 u.
Ik zou wel proberen te overnachting in Monument Valley zodat je ook hier de zonsondergang en opkomst kan meenemen.
Dag 12 zou je tegen de middag in Page kunnen zijn. Je hebt dan tijd voor Antelope Canyon en Horseshoe Bend.

Lone Pine of Bishop zijn beiden weinig spannend, maar ja, je moet ergens overnachten.
Als jullie voor de Tioga Pass ook nog langs Bodie willen dan zou ik kiezen voor overnachten in Bishop, een uur meer rijden op dag 18 maar dus een uur minder op dag 19.

Wij hebben ooit overnacht in Morro Bay. We kwamen er wel pas aan toen het al donker was (iets teveel blijven hangen onderweg van SF) maar het leuk stadje.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7610
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Marcopstal »

Morro Bay is een goede mogelijkheid om te overnachten, tof vissersstadje, en reeds goed opgeschoven richting LA.

Voor overnachting richting Tioga Pas zou ik eerder opteren voor Mammoth lakes. Dit is wel nog wat verder, doch eens uit Death Valley is het een goede weg waar voor de rest weinig te beleven is. Je bent dan nog dichter bij Bodie en het geeft je meer tijd voor Yosemite.

Ik zou voor de dagen zwembad toch eerder Palm Springs houden. Het is er gemiddeld 12° warmer dan aan de kust.

400 km vlak voor de terugreis ? Altijd gevaarlijk, je weet maar nooit wat je onderweg tegenkomt.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42355
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Martin & Marianne »

Het kan een optie zijn om de overnachting tussen LV en Yosemite open te laten en ter plekke te kijken hoever je komt. Het is natuurlijk niet zo dat er na Death Valley niets meer te zien is. Een extra overnachting (in DV) zou ook mooi zijn. Voor de GC is er ook wel weinig tijd en een dag extra in Page (daar hebben ze ook zwembaden én strand) is ook wel prettig. Ik blijf het jammer vinden om 2 volle dagen in PS te zitten en dan elders wat krap te zitten.

Marianne
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Jasmine1988 »

Maar met Mammoth Lakes zit je al zo goed als in Yosemite, toch?

De keuze voor Palm Springs is vanwege de garantie op zon. We willen ook even echt uitrusten (en dat is voor ons in de zon liggen bij een zwembadje, we zijn echt zonliefhebbers) en ik gok dat we hier de meeste kans daarop hebben. Ik denk dat het weer in Page iets minder betrouwbaar is wat dat betreft, of zie ik dit verkeerd?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42355
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Martin & Marianne »

Wij waren vorig jaar in mei in Page en het was daar toen zonnig en heet. Maar dat garandeert natuurlijk niets. :wink: In Las Vegas heb je normaal gesproken ook goed weer.
Wanneer gaan jullie precies? Valt Memorial Day ook in jullie vakantie? Het is verstandig om dan zo snel mogelijk iets vast te leggen voor dat weekend.

Marianne
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Jasmine1988 »

Joh, goed dat je het zegt.. bdankt! 26 mei en dan zitten we in Vegas volgens dit schema. Ik vind tot nu toe de kosten niet gruwelijk als ik een snelle blik op booking.com werp..

Bedankt voor de info wbt Page. Ik twijfel er nog over. We hebben allebei even 'niets doen' nodig en ik denk nog steeds dat PS daar het beste voor is, maar nu breng je me wel aan het twijfelen :) de rest is allemaal ook zo prachtig..
Jasmine1988
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:34
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Jasmine1988 »

En ik realiseer me nu pas dat het natuurlijk gaat om het weekend.. dan zitten we in Zion. Nogmaals dank voor de tip, ik zal zsm iets vastleggen!
Ems2012
Amerikakenner
Berichten: 657
Lid geworden op: 16 dec 2012, 17:09

Re: Reis Jasmine1988: SF-SF mei

Bericht door Ems2012 »

Memorial Day in Zion vond ik geen pretje. Vorig jaar puilden de bussen echt uit en elke parkeerplaats was meer dan vol. :shock: Wij hebben toen ook snel koers gezet naar VoF.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer