Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bijzondere stops tussen SF en LA

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
charlottel
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bijzondere stops tussen SF en LA

Bericht door charlottel »

Beste Amerika-experts :)

Sinds enige tijd ben ik mijn eerste rondreis naar het zuidwesten in juli 2014 aan het voorbereiden! De route staat ongeveer op punt met stops die ik en mijn vriend zeker niet willen missen.
Nu zit ik nog wat te sleutelen aan de stops tussen SF & LA. We denken er aan om tussen deze steden twee nachten te overnachten in een dorpje/stadje.
Na vele uren op dit forum kwam ik plaatsen tegen als Monterey & Cambria, en Carmel & Pismo Beach. Wanneer ik erover opzoek op het net, raak ik niet overtuigd welke plaatsen nu echt geweldig zijn om te blijven overnachten en wat rond te keuvelen.

Wat raden jullie aan?

Bedankt allemaal!

ps: Mijn excuses als dit topic al eens aangekaart werd..
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Bijzondere stops tussen SF en LA

Bericht door Mrvanilla »

De twee steden die je noemt zijn prima. Je zou eens naar ons reisverslag kunnen kijken. Wij reden afgelopen september van LA naar SF met overnachtingen in San Simeon en Monterey. Overigens zou ik San Simeon niet per se aanraden, maar eerder gaan voor Cambria of Morro Bay.

Voor bezienswaardigheden tijdens de kustroute kun je dit topic eens bekijken:

http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=46201
Groetjes,
Daniel
charlottel
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door charlottel »

Bedankt! Daar ben ik een heel eind mee verder :clap:
domi
Amerika-ontdekker

Bericht door domi »

Ik kan Morro Bay aanraden: mooi haventje met terrasjes en kans om zeeotters te spotten. Onderweg zeker stoppen in Piedras Blancas om naar de zeeleeuwen kolonie te kijken.

Goeie reis
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer