Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Stephaa: roadtrip zuid-west Amerika
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Reis Stephaa: roadtrip zuid-west Amerika
We hebben deze keer rechtstreeks geboekt via United.com en gelijk de extra beenruimte bijgeboekt. Maar je kunt het ook later nog doen. Persoonlijk vind ik vooral op de terugvlucht wel prettig om meer ruimte te hebben, voor een poging om wat te slapen. We hebben jaren geleden ook via WTC geboekt, ik vind ze nu te duur t.o.v. andere sites (vorige keer via Cheaptickets geboekt). Het loont vaak wel om verschillende sites te bezoeken, ook rechtstreeks bij de diverse maatschappijen als United en Lufthansa, Klm etc. Ik ben benieuwd naar je reisschema, er is ook buiten de bekende nationale parken om zoveel moois te ontdekken!
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Voor Bryce volstaat 1 overnachting, als je uit Zion vertrekt ben je er 's middags.
Bryce - MV kan, maar ik zou een stop toevoegen in Page
Voor MV volstaat ook 1 overnachting. Je mag er ook niet zomaar gaan wandelen. Er is een scenic drive en 1 trail. http://navajonationparks.org/htm/monumentvalleyhike.htm
Voor al de rest het je een permit nodig van de Navajo Nation.
Voor de kustroute heb je echt meer tijd nodig, zeker als je via Highway 1 van LA naar SF wilt.
Dag 1: Ams - San Francisco
Dag 2: San Francisco --> Stad verkennen, Alcatraz
Dag 3: San Francisco --> Cable cars, painted ladies, china town, pier 39 e.d.
Dag 4: San Francisco --> Fietsen door SF?
Dag 5: San Fransisco - Sequoia NP
Dag 6: Sequoia & Kings Canyon
Dag 7: Kings Canyon
Dag 8: Kings Canyon - Yosemite NP
Dag 9: Yosemite NP
Dag 10: Yosemite NP - Lee Vining (via Tioga Pass, Bodie)
Dag 11: Lee Vining - Lone Pine (Mono Lake, Ancient Bristlecone, Alabama Hills)
Dag 12: Lone Pine - Death Valley
Dag 13: Death Valley - Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Feesten, gokken, luxe, zonnebaden
Dag 15: Las Vegas --> Nachtleven, andere hotels, Hoover Dam
Dag 16: Las Vegas - Zion
Dag 17: Zion --> korte hike oid
Dag 18: Zion - Bryce Canyon
Dag 19: Bryce Canyon --> Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
Dag 20: Page - Monument Valley
Dag 21: Monument Valley - Grand Canyon
Dag 22: Grand Canyon --> Helicoptervlucht + hiken
Dag 23: Grand Canyon - Laughlin
Dag 24: Laughlin - Palm Springs
Dag 25: Palm Springs --> Relaxen
Dag 26: Palm Spring - San Diego
Dag 27: San Diego --> iemand tips voor San Diego? Wat te doen?
Dag 28: San Diego
Dag 29: San Diego - Los Angeles
Dag 30: Los Angeles --> Hop on Hop off bus, Walk of fame, Beverly Hills, Hollywood + sign e.d.
Dag 31: Los Angeles
Dag 32: Los Angeles - Santa Monica - Malibu - Santa Barbara
Dag 33: Santa Barbara - Cambria/San Simeon
Dag 34: Cambria/San Simeon - Monterey
Dag 35: Monterey - San Francisco
Dag 36: San Francisco - Amsterdam - Thuis
Zo vrije dagen opgevuld
Persoonlijk zou ik wel al op dag 2 uit SF vertrekken en de volle dagen SF aan het einde zetten.
Dit is een zeer rustige route.
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om Moab (of Yellowstone) toe te voegen.
Je krijgt dan wel een drukker schema, met minder overnachtingen op dezelfde plaats.
Groetjes,
Ingrid
Bryce - MV kan, maar ik zou een stop toevoegen in Page
Voor MV volstaat ook 1 overnachting. Je mag er ook niet zomaar gaan wandelen. Er is een scenic drive en 1 trail. http://navajonationparks.org/htm/monumentvalleyhike.htm
Voor al de rest het je een permit nodig van de Navajo Nation.
Voor de kustroute heb je echt meer tijd nodig, zeker als je via Highway 1 van LA naar SF wilt.
Dag 1: Ams - San Francisco
Dag 2: San Francisco --> Stad verkennen, Alcatraz
Dag 3: San Francisco --> Cable cars, painted ladies, china town, pier 39 e.d.
Dag 4: San Francisco --> Fietsen door SF?
Dag 5: San Fransisco - Sequoia NP
Dag 6: Sequoia & Kings Canyon
Dag 7: Kings Canyon
Dag 8: Kings Canyon - Yosemite NP
Dag 9: Yosemite NP
Dag 10: Yosemite NP - Lee Vining (via Tioga Pass, Bodie)
Dag 11: Lee Vining - Lone Pine (Mono Lake, Ancient Bristlecone, Alabama Hills)
Dag 12: Lone Pine - Death Valley
Dag 13: Death Valley - Las Vegas
Dag 14: Las Vegas --> Feesten, gokken, luxe, zonnebaden
Dag 15: Las Vegas --> Nachtleven, andere hotels, Hoover Dam
Dag 16: Las Vegas - Zion
Dag 17: Zion --> korte hike oid
Dag 18: Zion - Bryce Canyon
Dag 19: Bryce Canyon --> Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
Dag 20: Page - Monument Valley
Dag 21: Monument Valley - Grand Canyon
Dag 22: Grand Canyon --> Helicoptervlucht + hiken
Dag 23: Grand Canyon - Laughlin
Dag 24: Laughlin - Palm Springs
Dag 25: Palm Springs --> Relaxen
Dag 26: Palm Spring - San Diego
Dag 27: San Diego --> iemand tips voor San Diego? Wat te doen?
Dag 28: San Diego
Dag 29: San Diego - Los Angeles
Dag 30: Los Angeles --> Hop on Hop off bus, Walk of fame, Beverly Hills, Hollywood + sign e.d.
Dag 31: Los Angeles
Dag 32: Los Angeles - Santa Monica - Malibu - Santa Barbara
Dag 33: Santa Barbara - Cambria/San Simeon
Dag 34: Cambria/San Simeon - Monterey
Dag 35: Monterey - San Francisco
Dag 36: San Francisco - Amsterdam - Thuis
Zo vrije dagen opgevuld

Persoonlijk zou ik wel al op dag 2 uit SF vertrekken en de volle dagen SF aan het einde zetten.
Dit is een zeer rustige route.
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om Moab (of Yellowstone) toe te voegen.
Je krijgt dan wel een drukker schema, met minder overnachtingen op dezelfde plaats.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
@ wimenlydia, Oja cheaptickets heb je ook nog inderdaad. Vergelijk al wel, denk hierbij aan WTC, skyscanner en united zelf. Kom alleen vaak op dezelfde prijzen uit.. Vandaar ik dagelijks een check doe op WTC.
Zal even kijken hoe je die extra beenruimte kunt boeken, ideaal die lange mannen ook
haha.
Heb trouwens mn schema al geplaatst! Dus als je de tijd hebt kun je deze bekijken
.
@ingrid14, Wauw thanks. dat was een hele snelle reactie haha. Leuk dat je zo mijn route verbeterd!
Hier kan ik zeker wat mee!
Voor mij een aantal nieuwe plekjes die ik eerst moet gaan google'en haha. Kings Canyon, Lee Vining, Lone Pine, Cambria en San Simeon bijvoorbeeld..
Deze ga ik opzoeken en uitzoeken wat voor leuks daar allemaal te beleven is
.
Hoor inderdaad al meer over Bodie, een ghost stadje toch?
Verder nog eventuele tips om te doen? In San Diego bijvoorbeeld?
Bedankt voor jullie Tips! Heel blij mee !!
Zal even kijken hoe je die extra beenruimte kunt boeken, ideaal die lange mannen ook

Heb trouwens mn schema al geplaatst! Dus als je de tijd hebt kun je deze bekijken

@ingrid14, Wauw thanks. dat was een hele snelle reactie haha. Leuk dat je zo mijn route verbeterd!

Voor mij een aantal nieuwe plekjes die ik eerst moet gaan google'en haha. Kings Canyon, Lee Vining, Lone Pine, Cambria en San Simeon bijvoorbeeld..
Deze ga ik opzoeken en uitzoeken wat voor leuks daar allemaal te beleven is

Verder nog eventuele tips om te doen? In San Diego bijvoorbeeld?
Bedankt voor jullie Tips! Heel blij mee !!

2012: Olympische Spelen
2013: Aus, Slov, It, Swiss
2014: USA Zuid-West
2016: USA Florida
2017: Thailand
2018: USA Coast to Coast
https://stephaakoopman.wordpress.com/
X Stephaa
- ingrid14
- Amerika-expert
Cambria of San Simeon zijn enkel bedoeld om te overnachten. Er is niets te beleven.
Maar in 1x van Santa Barbara naar Monterey is te ver.
Het mooiste stuk van highway 1 ligt tussen San Simeon en Monterey, daar kan je rustig een volle dag over doen.
http://www.bigsurcalifornia.org/pdf/big ... 013-14.pdf
Bodie is inderdaad een ghosttown
San Diego:
Ingrid
Maar in 1x van Santa Barbara naar Monterey is te ver.
Het mooiste stuk van highway 1 ligt tussen San Simeon en Monterey, daar kan je rustig een volle dag over doen.
http://www.bigsurcalifornia.org/pdf/big ... 013-14.pdf
Bodie is inderdaad een ghosttown
San Diego:
- Scenic Drive: parcours van 59 miles (94 km). Startpunt bij Broadway (borden met meeuwen)
- Old Town
Heritage Park
Cabrillo National Monument
Balboa Park
Hotel del Coronado
Gaslamp Quarter
Westfield Horton Plaza
USS Midway (vliegdekschip - 910 N. Harbor Drive)
Sea World
San Diego Zoo
Mission Basilica San Diego de Alcala (San Diego Road 10818)
Ingrid
-
- Amerika-ontdekker
@Stephaa ik heb je schema gezien, ziet er goed uit met hulp van @ingrid14! Niet als een gek rondrijden zoals zovelen de eerste keer doen. (deden we zelf ook
) In Bryce Canyon vind ik de Queens Garden trail en aansluitend Navajo-loop altijd erg mooi. Doe je zo'n anderhalf uur - 3 uur over (afhankelijk hoeveel tijd je staat te genieten). Ook de Peek-a-boo-trail schijnt mooi te zijn, duurt wel langer. Vooral prettig in de namiddag qua temperatuur en mooie kleuren. We overnachten vaak in Cannonville, scheelt veel met Best Western Grand Hotel in Bryce Canyon, (al is dat een beter hotel) en op slechts een kwartier rijden. In Zion zijn ook niet-te-lange trails te vinden, aan het eind van de busroute is een makkelijke, ben even de naam kwijt (riverside walk?). Het kan in Zion in juli best heet zijn! 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet overal is iets te beleven, maar je zult toch ergens moeten overnachten. Lee VIning is een mooie tussenstop tussen Death Valley en Yosemite. Mammoth Lakes is ook een mogelijkheid. Bodie is een ghostown inderdaad,Stephaa schreef: Voor mij een aantal nieuwe plekjes die ik eerst moet gaan google'en haha. Kings Canyon, Lee Vining, Lone Pine, Cambria en San Simeon bijvoorbeeld..
Deze ga ik opzoeken en uitzoeken wat voor leuks daar allemaal te beleven is.
In de route van Ingrid zou je ook de lus via Sequoia/Kings Canyon kunnen laten vallen en meer tijd voor Yosemite uittrekken. Kijk eens in ons 2013-verslag voor Death Valley, Mono Lake, Bodie, Yosemite en Kings Canyon/Sequoia.
Bij san Simeon heb je Hearst Castle, wij vonden dat zeer de moeite waard om te bezoeken (zie ons 1988-verslag).
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 09 jan 2014, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Wauw, nogmaals bedankt iedereen voor de vele en goede tips! Hiermee schiet ik echt een eind op
!
@ingrid14 oja haha. Wel handig zo'n tussenplaatsje.
Bedankt voor je linkje. Zal het morgen bekijken en alvast voor genieten hihi
Dat ghost stadje lees ik veel over en het maakt me nieuwsgierig.. deze zullen we sowieso gaan bezoeken dus.
Leuke tips over San Diego, hoe waren jouw ervaringen over deze stad? Is hier meer de mexicaanse cultuur te proeven?
@wimenlydia haha nee precies. Lees veel verslagen waarin mensen alles willen zien in een heel korte tijd.. leek.mij niet optimaal en daarom gekozen om het lekker rustig aan te doen, heb immers toch 5 weekjes hihi.
Is die Navajo-trail van jouw afbeelding?? Dat lijkt me super ! Ben echt van het fotograferen en hoop dis zo'n trail te doen (upper/lower antelope ofzo toch?) Oh je hotel tip! Top. T gaat immers om het overnachten, als het maar schoon is.. en dat op een kwartiertje rijden! Ik zal het ervoor over hebben
haha oke ik zal zoiets als riverSide walk gaan googlen en kijken of ik op zion uitkom haha komt goed dankje !!
@martin en marianne
Haha nee dat is waar. Maar misschien zaten er leuke plekken tussen waar ikzelf nog niet van gehoord had
.
Dankje, ik zal even uitzoeken wat beter uitkomt, kings canyon of een extra dagje yosemite.
Ja super, zal jouw verslag er bijpakken! Altijd leuk om te lezen en leuk om dingetjes uit te halen
.
Ook zal in je verslag van 1988 even bekijken voor Hearst Castle. Is dit een overnachting of echt een plekje?
Oja is er rondom LA (highway 1 richting SF) nog een leuk strandje waar je kunt fijn aan het strand een kamertje hebt?
Haha echte film dingetjes maar lijkt me romantisch!
Bedankt iedereen
ik heb weer (leuke) huiswerk haha. Aan de slag met mn schema, een aantal plaatsjes googlen en de verslagen van martin en marianne lezen !

@ingrid14 oja haha. Wel handig zo'n tussenplaatsje.
Bedankt voor je linkje. Zal het morgen bekijken en alvast voor genieten hihi

Dat ghost stadje lees ik veel over en het maakt me nieuwsgierig.. deze zullen we sowieso gaan bezoeken dus.
Leuke tips over San Diego, hoe waren jouw ervaringen over deze stad? Is hier meer de mexicaanse cultuur te proeven?
@wimenlydia haha nee precies. Lees veel verslagen waarin mensen alles willen zien in een heel korte tijd.. leek.mij niet optimaal en daarom gekozen om het lekker rustig aan te doen, heb immers toch 5 weekjes hihi.
Is die Navajo-trail van jouw afbeelding?? Dat lijkt me super ! Ben echt van het fotograferen en hoop dis zo'n trail te doen (upper/lower antelope ofzo toch?) Oh je hotel tip! Top. T gaat immers om het overnachten, als het maar schoon is.. en dat op een kwartiertje rijden! Ik zal het ervoor over hebben

@martin en marianne
Haha nee dat is waar. Maar misschien zaten er leuke plekken tussen waar ikzelf nog niet van gehoord had

Dankje, ik zal even uitzoeken wat beter uitkomt, kings canyon of een extra dagje yosemite.
Ja super, zal jouw verslag er bijpakken! Altijd leuk om te lezen en leuk om dingetjes uit te halen

Ook zal in je verslag van 1988 even bekijken voor Hearst Castle. Is dit een overnachting of echt een plekje?
Oja is er rondom LA (highway 1 richting SF) nog een leuk strandje waar je kunt fijn aan het strand een kamertje hebt?
Haha echte film dingetjes maar lijkt me romantisch!
Bedankt iedereen

X Stephaa
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik denk dat er in Zion de Narrows trail bedoeld wordt.
Gr. Angelique
Gr. Angelique
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, de Narrows ligt in het verlengde van de Riverside walk, je loopt dan door de rivier. Erg leuk! Kijk eens op mijn wandelsite voor de wandelingen in de parken.
Marianne
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
Mijn ervaringen met San Diego
SF staat bij mij op 1 en San Diego op 2.
Het is een moderne stad, maar ook met oudere stukken.
Voor Mexicaanse sfeer moet je in Old Town zijn.
Gaslamp Quarter is ook fijn, oude pakhuizen en zo, waar nu restaurantjes en winkeltjes in zijn.
Er is van alles te bezoeken.
Of je kan naar het strand of naar de wildere rotskust.
In LA is ook een Mexicaans stukje, moest je dat interesseren.
Olvera Street: hier is de stad ontstaan, El Pueblo de Los Angeles.
Groetjes,
Ingrid

SF staat bij mij op 1 en San Diego op 2.
Het is een moderne stad, maar ook met oudere stukken.
Voor Mexicaanse sfeer moet je in Old Town zijn.
Gaslamp Quarter is ook fijn, oude pakhuizen en zo, waar nu restaurantjes en winkeltjes in zijn.
Er is van alles te bezoeken.
Of je kan naar het strand of naar de wildere rotskust.
In LA is ook een Mexicaans stukje, moest je dat interesseren.
Olvera Street: hier is de stad ontstaan, El Pueblo de Los Angeles.
Groetjes,
Ingrid
Leuk nieuwtje voor wie met ons mee leest....
Vannacht zijn de tickets geboekt !!!
. Hoe was jullie ervaring met deze trail?
@ingrid14 Goed om te horen dat San Diego zo goed bevallen is en zelfs op jouw plekje 2 is geëindigd !
Zal je tips verder met google uitzoeken en verwerken, dankjewel hiervoor.
Vannacht zijn de tickets geboekt !!!

AvS67 schreef:Ik denk dat er in Zion de Narrows trail bedoeld wordt.
Gr. Angelique
Top! Dank jullie welMartin & Marianne schreef:Ja, de Narrows ligt in het verlengde van de Riverside walk, je loopt dan door de rivier. Erg leuk! Kijk eens op mijn wandelsite voor de wandelingen in de parken.
Marianne

@ingrid14 Goed om te horen dat San Diego zo goed bevallen is en zelfs op jouw plekje 2 is geëindigd !

Zal je tips verder met google uitzoeken en verwerken, dankjewel hiervoor.

X Stephaa
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben hem in 2008 gelopen. Niet heel ver, zonder kinderen waren we wel iets verder gegaan, maar we vonden het erg leuk om te doen. Hier ons verslag met wat foto's.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Super Stephaa,
Nu kan het echte plannen beginnen.
En natuurlijk het vastleggen van de hotels.
Vind ik altijd erg leuk om te doen.
Waar heb je nu geboekt?
Gr. Angelique

Waar heb je nu geboekt?
Gr. Angelique
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Stephaa, ik bedoel wel de Riverside walk in Zion, die is heel makkelijk te lopen in anderhalf uur. http://www.zionnational-park.com/zion-g ... arrows.htm
Leuk dat jullie hebben geboekt
, ben benieuwd of je voor een redelijke prijs hebt kunnen boeken en waar je hebt geboekt. Heerlijk vooruitzicht! 
Leuk dat jullie hebben geboekt

-
- Amerika-ontdekker
We zijn nog niet in een slotcanyon geweest in Page. Ik ben er nog niet niet uit of we de Upper of Lower Antelope Canyon willen bezoeken. Ik lees verschillende reisverslagen en hou niet van die mentaliteit van opjagen door de canyon. Als iemand hiervoor een goede tip heeft, graag!
Ik vond bij Page de Rimrocks en Stud horse point erg leuk, lekker rustig en bijzondere hoodoo's. Ook leuk op de foto! Vooral White Pocket verderop vond ik supermooi, maar daar kun je niet met een huurauto naar toe ivm de slechte bereidbare zandwegen. We hebben een fototrip met fotograaf Terry Alderman uit Kanab gedaan, dan heb je gelijk vervoer ernaar toe. En op de terugweg een stel Duitsers met huurauto uitgegraven
Door hun verhuurbedrijf was aangegeven dat ze wel naar WP konden rijden, niet dus!
In Snowcanyon bij St George schijnt het Amphitheater wat van weg te hebben van WP, dat staat nu op de planning voor april.
Ik vond bij Page de Rimrocks en Stud horse point erg leuk, lekker rustig en bijzondere hoodoo's. Ook leuk op de foto! Vooral White Pocket verderop vond ik supermooi, maar daar kun je niet met een huurauto naar toe ivm de slechte bereidbare zandwegen. We hebben een fototrip met fotograaf Terry Alderman uit Kanab gedaan, dan heb je gelijk vervoer ernaar toe. En op de terugweg een stel Duitsers met huurauto uitgegraven

In Snowcanyon bij St George schijnt het Amphitheater wat van weg te hebben van WP, dat staat nu op de planning voor april.
Laatst gewijzigd door wimenlydia op 10 jan 2014, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- jeroenenmariska
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
In San Diego vonden wij het Cabrillo National Monument ook zeer de moeite waard!
De weg naar het monument loopt dwars door de Fort Rosecrans Cemetery (een begraafplaats voor militairen).
Erg indrukwekkend om aan beide kanten zo oneindig veel witte grafstenen te zien.
Ook het monument (en vooral het uitzicht) zelf was zeker de moeite waard.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij hier precies met Memorial Day waren, wat helemaal een speciale beleving was....
De weg naar het monument loopt dwars door de Fort Rosecrans Cemetery (een begraafplaats voor militairen).
Erg indrukwekkend om aan beide kanten zo oneindig veel witte grafstenen te zien.
Ook het monument (en vooral het uitzicht) zelf was zeker de moeite waard.
Ik moet er wel bij zeggen dat wij hier precies met Memorial Day waren, wat helemaal een speciale beleving was....
2013 Zuidwest USA
2014 New York
2017 Midwest USA
2018 West-Canada
2014 New York
2017 Midwest USA
2018 West-Canada
Wauw Marianne, wat een mooie foto's zeg! Heb een je verslag deels gelezen en ben onder de indruk! Zoiets maak je niet vaak mee denk ik aangezien het normaal gesproken echt wandelen is en niet zo door rivieren e.d. Heel leuk!!Martin & Marianne schreef:Wij hebben hem in 2008 gelopen. Niet heel ver, zonder kinderen waren we wel iets verder gegaan, maar we vonden het erg leuk om te doen. Hier ons verslag met wat foto's.
Marianne
Hahah thanks. Heel blij mee ! Een stap in de goede richtingAvS67 schreef:Super Stephaa,
Waar heb je nu geboekt?
Gr. Angelique

We hebben via WTC.nl geboekt en gaan vliegen met United. Zijn 's nachts opgebleven aangezien dan de tickets aanzienlijk goedkoper waren (eerder al eens de wekker gezet..

Ah top dankjewel, anderhalf uur is prima te doen !! Dan blijft het leuk he haha. Zal je linkje even onderzoekenwimenlydia schreef:Stephaa, ik bedoel wel de Riverside walk in Zion, die is heel makkelijk te lopen in anderhalf uur. http://www.zionnational-park.com/zion-g ... arrows.htm
Leuk dat jullie hebben geboekt, ben benieuwd of je voor een redelijke prijs hebt kunnen boeken en waar je hebt geboekt. Heerlijk vooruitzicht!

En betreft die upper/lower antelope canyon, wat lees je daar zoal over? Wat ik voornamelijk lees is dat een van de twee echt de moeite waard is bij rond het middaguur in verband met inval van de zonnestralen.. Lijkt me erg bijzonder, maar het is wel bekend, dus zal wel een reservering van te voren moeten zijn.
Hahah lullig als je vast komt te zitten en dat het verhuurbedrijf verkeerde informatie heeft gegeven.. Dan maar met vervoer van hun, net zo leuk voor een keertje. Dan krijg je ook andere dingen te zien toch? Doordat een gids je informatie verstrekt..
We hebben vannacht geboekt omdat het dan goedkoper was. Scheelde 150 euro per persoon!

@jeroenenmariska dankje voor je reactie

X Stephaa
-
- Amerika-ontdekker
Hotel tonight is een handige app
voor als je nog geen hotel hebt geboekt op dat
dag dat je ergens aankomt. (Of de avond ervoor)
Dan zie je precies welk hotel nog vrij is en wat
het kost.
Vaak met goede kortingen.
Als je in de parken zelf wil overnachten dan
zou ik die overigens wel vast boeken.
Gr. Angelique
voor als je nog geen hotel hebt geboekt op dat
dag dat je ergens aankomt. (Of de avond ervoor)
Dan zie je precies welk hotel nog vrij is en wat
het kost.
Vaak met goede kortingen.
Als je in de parken zelf wil overnachten dan
zou ik die overigens wel vast boeken.
Gr. Angelique
@AvS67, Hey, bedankt !! Handige site zeg. Zo kunnen we zonder reservering heen en op het laatste moment even kijken wat er vrij is
Lijkt me helemaal goed!
Ja betreft de parken, dat heb ik al meer gehoord.. Ah dat zien we wel, hoeven denk ik niet perse IN een park zelf.. Al fantastisch dat we er heen gaan

Ja betreft de parken, dat heb ik al meer gehoord.. Ah dat zien we wel, hoeven denk ik niet perse IN een park zelf.. Al fantastisch dat we er heen gaan

X Stephaa
- ingrid14
- Amerika-expert
Sequoia, Kings Canyon, Yosemite, Death Valley, Monument Valley en Grand Canyon zitten altijd al maanden van tevoren vol.
Als er geen afzeggingen zijn, zal je hier dus niet kunnen overnachten.
Voor Grand Canyon kan je nog uitwijken naar Tusayan maar de andere mogelijkheden liggen op meer dan een uur rijden.
Sequoia, Kings Canyon, Yosemite, Death Valley: hier zijn maar enkele hotels/motels: als het hier vol zit moet je meer dan een uur rijden om iets te vinden
Monument Valley: je zou kunnen uitwijken naar Kayenta (maar dit is een groezelig stadje) of Mexican Hat
Ook Page kan in het hoogseizoen lastig worden om nog iets te vinden.
Groetjes,
Ingrid
Als er geen afzeggingen zijn, zal je hier dus niet kunnen overnachten.
Voor Grand Canyon kan je nog uitwijken naar Tusayan maar de andere mogelijkheden liggen op meer dan een uur rijden.
Sequoia, Kings Canyon, Yosemite, Death Valley: hier zijn maar enkele hotels/motels: als het hier vol zit moet je meer dan een uur rijden om iets te vinden
Monument Valley: je zou kunnen uitwijken naar Kayenta (maar dit is een groezelig stadje) of Mexican Hat
Ook Page kan in het hoogseizoen lastig worden om nog iets te vinden.
Groetjes,
Ingrid
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1182 Weergaves
-
Laatste bericht door Trails
-