Ik vind dit echt zo'n grappig topic, omdat telkens dezelfde dingen aan de orde komen als waar ik ook heb mee lopen tobben
Wij hadden eerst ook een overnachting in Lake Havasu gepland maar dat heb ik inderdaad ook bij nader inzien omgezet in een eventueel bezoekje in de (na)middag als we er nog tijd voor en zin in hebben.
Wij hebben twee overnachtingen beschikbaar om van de Grand Canyon in Canyon Lake (anderhalf uur van LAX), waar we de laatste dagen van de vakantie een huis gehuurd hebben, te komen
Tijd genoeg dus maar ik wilde echter zo graag de omgeving van Sedona in de route opnemen dat we het laatste stuk vanaf de Grand Canyon naar LAX als volgt hebben ingedeeld
Grand Canyon - Sedona. We zijn dan al anderhalve dag in CG geweest en kunnen dus heel vroeg richting Sedona vertrekken en daar de hele dag en avond verblijven
Sedona- Twentynine Palms Lange reisdag met wellicht een stukje route 66 en misschien bezoek aan Lake Havasu en ja inderdaad overnachting ook in het Fairfield Inn & Suites
Twentynine Palms - Canyon Lake. Bezoek aan Joshua Tree NP en misschien Palm Springs
Ik zou ook graag nog langs Oatman gaan maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dat er ook nog in zou kunnen proppen
Ik weet dat de route van Sedona naar Twentynine Palms echt heel lang is maar we hebben de hele vakantie ritten van max vier uur en ook heel regelmatig twee of drie overnachtingen op één plek.
Dus ik hoop dat het gaat meevallen
Maar ik vind het ook wel prettig om een fijn hotel te hebben met het liefst een zwembad voor onze jongste waterrat

dus ik snap wel dat je zoekt naar een leuke verblijfplaats.
Maar zoals de experts hiervoor ook al hebben geschreven is het in jouw geval misschien toch beter om de eerste dag zo veel mogelijk te rijden en verder te overnachten dan Twentynine Palms en in plaats daarvan Kingman te kiezen.
Succes!!!
Groetjes
Monique