Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis alicebelien: Las Vegas tot Las Vegas
-
alicebelien
- Amerika-newbie
Reis alicebelien: Las Vegas tot Las Vegas
Hallo allemaal
Volgende zomer gaan we 3 weken naar Amerika. Onze planning ziet er als volgt uit:
Dag 1 aankomen in LV + overnachten
Dag 2 rijden naar Grand Canyon en ginder overnachten
Dag 3 Nog wat Grand C en overnachten op weg richting Page OF meteen doorrijden naar Page
Dag 4 Lake Powell, Antelope Canyon
Dag 5 Bryce
Dag 6 Zion
Dag 7 Zion
Dag 8 Death Valley
Dag 9 - 12 Yosemite
Dag 12 - 14 San Francisco
Dag 15 - 17 Langs de kust richting LA
Dag 17 - 19 LA
Dag 19 - 21 Las Vegas
Wat denken jullie hiervan? Haalbaar? We twijfelen nog over Dag 3. Volgens velen te veel tijd voor Grand Canyon en vele leukere, mooiere dingen rond Page te zien.
Tips over pretparken in LA? Of eerder de stad verkennen? Iemand ervaring over basket (of andere sporten) te gaan kijken in de zomer, ik denk dan vooral aan LA? En hoe deze dan te boeken?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Volgende zomer gaan we 3 weken naar Amerika. Onze planning ziet er als volgt uit:
Dag 1 aankomen in LV + overnachten
Dag 2 rijden naar Grand Canyon en ginder overnachten
Dag 3 Nog wat Grand C en overnachten op weg richting Page OF meteen doorrijden naar Page
Dag 4 Lake Powell, Antelope Canyon
Dag 5 Bryce
Dag 6 Zion
Dag 7 Zion
Dag 8 Death Valley
Dag 9 - 12 Yosemite
Dag 12 - 14 San Francisco
Dag 15 - 17 Langs de kust richting LA
Dag 17 - 19 LA
Dag 19 - 21 Las Vegas
Wat denken jullie hiervan? Haalbaar? We twijfelen nog over Dag 3. Volgens velen te veel tijd voor Grand Canyon en vele leukere, mooiere dingen rond Page te zien.
Tips over pretparken in LA? Of eerder de stad verkennen? Iemand ervaring over basket (of andere sporten) te gaan kijken in de zomer, ik denk dan vooral aan LA? En hoe deze dan te boeken?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis alicebelien: Las Vegas tot Las Vegas
Liggen de tickets al vast? Zo nee, dan zou ik met deze route in LA eindigen.
Wat dag 3 betreft: het lijkt me prima zo, dat is toch echt niet te vele tijd voor het park? Je hebt een lange rit vanuit Las Vegas en de volgende dag rij je alweer verder. Ik vind het eerder te weinig dan te veel.
Zion -DV is een lange rit, en DV - Yosemite ook. Een overnachting voor Yosemite, bijvoorbeeld bij Mammoth Lakes of Lee Vining zou wel mooi zijn.
Je kunt de route het beste even per dag uitschrijven in de van/naar vorm, dan zie je ook wat de rijdagen zijn en waar je een volle dag hebt.
Marianne
Wat dag 3 betreft: het lijkt me prima zo, dat is toch echt niet te vele tijd voor het park? Je hebt een lange rit vanuit Las Vegas en de volgende dag rij je alweer verder. Ik vind het eerder te weinig dan te veel.
Zion -DV is een lange rit, en DV - Yosemite ook. Een overnachting voor Yosemite, bijvoorbeeld bij Mammoth Lakes of Lee Vining zou wel mooi zijn.
Je kunt de route het beste even per dag uitschrijven in de van/naar vorm, dan zie je ook wat de rijdagen zijn en waar je een volle dag hebt.
Marianne
-
alicebelien
- Amerika-newbie
Hey Marianne
Ja de tickets liggen al vast. Was een koopje wat ik niet kon laten liggen. Overnachting in Lee Vining had ik ook al in mijn hoofd, wat bij deze dan zeker in de planning opgenomen wordt!
Bedankt voor de reactie!
Alice
Ja de tickets liggen al vast. Was een koopje wat ik niet kon laten liggen. Overnachting in Lee Vining had ik ook al in mijn hoofd, wat bij deze dan zeker in de planning opgenomen wordt!
Bedankt voor de reactie!
Alice
-
USofA
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Universal Studios in LA is erg leuk, wel prijzige kaartjes en in de zomer echt heel druk.
Een baseball game bijwonen is heel leuk, wij hebben dat in SF gedaan, echt geweldig die sfeer in zo'n stadion!
Een baseball game bijwonen is heel leuk, wij hebben dat in SF gedaan, echt geweldig die sfeer in zo'n stadion!
Mijn reisverslag Westkust ----> http://www.keigezellig.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4593 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-