bedankt voor de tips. Ik ben helaas wat druk de laatste tijd en kan er niet zoveel tijd insteken als ik wil, hopelijk dit weekend wel. Ik denk dan dat ik maar bij het originele plan blijf, en inderdaad de route in 2 dagen (1 overnachting doe). Nu nog de rest uitstippelen
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Armand: route / tips LA naar SFR via kustroute, Yosemite, LV
Re: Reis Armand: route / tips LA naar SFR via kustroute, Yosemite, LV
Hoi Hockey,
bedankt voor de tips. Ik ben helaas wat druk de laatste tijd en kan er niet zoveel tijd insteken als ik wil, hopelijk dit weekend wel. Ik denk dan dat ik maar bij het originele plan blijf, en inderdaad de route in 2 dagen (1 overnachting doe). Nu nog de rest uitstippelen
.
-
Armand&Lori
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Beste Forumgenoten,
op 8 april 2018 gaan wij vertrekken van death valley naar bestemming sequoia national park dit zal een reis worden van ongeveer 5 uur, heeft iemand tips voor een overnachting op deze route? omgeving Bakersfield of Porterville? zie de link voor mijn route.
https://www.google.nl/maps/dir/Cartago, ... 817069!3e0
alvast heel erg bedankt!
Lori & Armand
op 8 april 2018 gaan wij vertrekken van death valley naar bestemming sequoia national park dit zal een reis worden van ongeveer 5 uur, heeft iemand tips voor een overnachting op deze route? omgeving Bakersfield of Porterville? zie de link voor mijn route.
https://www.google.nl/maps/dir/Cartago, ... 817069!3e0
alvast heel erg bedankt!
Lori & Armand
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je schrijft dat je van DV komt maar dat komt niet overeen met je kaartje. Overnacht je in Cartago?
Je zult wat betere tips krijgen als je wat meer informatie geeft. Wat wil je weten, in welke plaats je moet overnachten? Of zoek je tips voor een hotel? En wat zoeken jullie dan?
Stel je overnacht in Bakersfield, dat is iets meer dan 2 uur rijden vanaf Cartago. Wat zou je dan die dag willen doen? Eigenlijk geldt voor Porterville hetzelfde; een korte rijdag, beetje jammer van de tijd.
Marianne
Je zult wat betere tips krijgen als je wat meer informatie geeft. Wat wil je weten, in welke plaats je moet overnachten? Of zoek je tips voor een hotel? En wat zoeken jullie dan?
Stel je overnacht in Bakersfield, dat is iets meer dan 2 uur rijden vanaf Cartago. Wat zou je dan die dag willen doen? Eigenlijk geldt voor Porterville hetzelfde; een korte rijdag, beetje jammer van de tijd.
Marianne
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hou er rekening mee dat de hele kustweg in juni nog niet open zal zijn. Je kunt hem dus nog niet helemaal rijden. Wil je toch ook het stuk bij Big Sur zien, zal je dat extra tijd kosten omdat je dan heen en weer moet rijden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is een andere route denk ik Marja. Beetje verwarrend dit.
Armand & Lori hadden hier ook een topic. Gaat het om die reis? Vraag dan even een moderato dit te verplaatsen.
Marianne
Armand & Lori hadden hier ook een topic. Gaat het om die reis? Vraag dan even een moderato dit te verplaatsen.
Marianne
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ze willen toch de kustroute rijden?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht