Vonden wij prima te doen, wij liepen er tegen aan 's middags. Hebben een show uitgezocht. Tickets gekocht en 's avonds zaten we in het Luxor bij de show van Chris Angel. Geweldige plaatsen voor een prima prijs.Armand schreef: En die standjes met die tickets, is dat goed werkbaar of niet? Ik vind het lastig wanneer we een bepaalde show willen bezoeken qua planning en welke show dan ook nog (we hebben niet perse een voorkeur), of is dit echt alleen maar voor tickets van shows die het niet zijn zeg maar?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Armand: Vijf dagen LAS VEGAS, wat te doen + omgeving
- Nathalie21
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Reis Armand: Vijf dagen LAS VEGAS, wat te doen + omgeving
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben het stuk VOF - Hoover Dam afgelopen junigereden, in ongeveer twee uur, met een korte stop van een half uur bij Echo Bay.Armand schreef:
Hoi Pete,
bedankt, dit ziet er goed uit. Even opzoeken hoelang dit stuk terug rijden is, zie dit niet zo snel staan.
Ik ben nu een beetje het twijfelen of twee dagen in Las Vegas (de (latere) middag /avond dan) wel genoeg zijn (+ de ochtend middag opvrijdag, maar dat is al iets lastiger aangezien de hotelkamer dan al moet worden opgegeven). Is het te doen om zo een beetje alle hoogtepunten van de strip te zien? En is het mogelijk om met de huurauto niet over de drukke strip maar via andere straten aan de achterkant ofzo te parkeren of werkt dat niet zo? Of kan je beter gebruik maken van de bus / monorail?
- Nathalie21
- Amerikakenner
Heb je wellicht een overzicht van wat je graag zou willen zien? Ik vond twee dagen persoonlijk prima om een indruk te krijgen van de Strip maar heb niet alles kunnen zien.Armand schreef:Is het te doen om zo een beetje alle hoogtepunten van de strip te zien?
Ik wilde ook nog graag naar Fremont Street maar dat is er helaas niet van gekomen.
Hoi Nathalie,
zo uit mijn hoofd:
1. Fonteinen bij Bellagio
2. Sirens of TI
3. Mirage vulkaanuitbarstingen
4. Fremont street
5. Een beetje door de grote thema hotels lopen (bv bij Caesers Palace die winkelcentra etc).
6. Stratosphere (alleen al voor het uitzicht).
7. Een beetje gokken, maar eerlijk gezegd vind ik dit niet zo heel interessant.
Ik dacht er aan om zo'n pas voor de bus te kopen, die komt om de 10/15 minuten en dan ben je toch wat sneller heen en weer denk ik zo. We hebben ook een huur auto maar het lijkt mij niet zo praktisch om daarmee van hotel naar hotel te rijden, en ook niet leuk om van parkeergarage naar parkeergarage te hoppen. Dan is die bus sneller en leuker denk ik.
We hebben in principe 2 (late) middagen / avonden / nachten en de vrijdag ook nog tot vrij laat (vliegen pas om 2300 zoiets terug). Is dit een beetje haalbaar? We hoeven echt niet alles te zien, alleen de 'bekendere' dingen en wat slenteren / shoppen (voor vrouwlief dan ook).
Bedankt voor het meedenken!
zo uit mijn hoofd:
1. Fonteinen bij Bellagio
2. Sirens of TI
3. Mirage vulkaanuitbarstingen
4. Fremont street
5. Een beetje door de grote thema hotels lopen (bv bij Caesers Palace die winkelcentra etc).
6. Stratosphere (alleen al voor het uitzicht).
7. Een beetje gokken, maar eerlijk gezegd vind ik dit niet zo heel interessant.
Ik dacht er aan om zo'n pas voor de bus te kopen, die komt om de 10/15 minuten en dan ben je toch wat sneller heen en weer denk ik zo. We hebben ook een huur auto maar het lijkt mij niet zo praktisch om daarmee van hotel naar hotel te rijden, en ook niet leuk om van parkeergarage naar parkeergarage te hoppen. Dan is die bus sneller en leuker denk ik.
We hebben in principe 2 (late) middagen / avonden / nachten en de vrijdag ook nog tot vrij laat (vliegen pas om 2300 zoiets terug). Is dit een beetje haalbaar? We hoeven echt niet alles te zien, alleen de 'bekendere' dingen en wat slenteren / shoppen (voor vrouwlief dan ook).
Bedankt voor het meedenken!
- Nathalie21
- Amerikakenner
Wij hebben alles lopend gedaan en ik heb dan helaas geen ervaring met de bus, daarin kan ik geen advies geven.
Naar Fremont Street zou ik wel met de auto gaan
Verkijk je trouwens niet op de tijd die je kwijt kunt zijn met het shoppen
en vergeet het Las Vegas sign niet 
Naar Fremont Street zou ik wel met de auto gaan
Verkijk je trouwens niet op de tijd die je kwijt kunt zijn met het shoppen
-
Frans H
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Die eerste 3 kun je op 1 avond achter elkaar doen. Zo uit mn hoofd dacht ik dacht ze ook zo een beetje naast elkaar zaten. Met het treintje vanaf Luxor een paar haltes. Vwb de thema hotels vond ik zelf Venetian toch wel een topper. Way over de top natuurlijk maar wel leuk; het is tenslotte Vegas
Stratosphere Tower zou ik eerstkomende keer dat ik naar Vegas ga ook willen doen, al was het alleen maar om een foto te maken van Vegas. terwijl ik mn reis in september nog moet gaan maken kijk ik stiekum of er nog een aanbieding Vegas komt eind november of begin december.
Frans
Stratosphere Tower zou ik eerstkomende keer dat ik naar Vegas ga ook willen doen, al was het alleen maar om een foto te maken van Vegas. terwijl ik mn reis in september nog moet gaan maken kijk ik stiekum of er nog een aanbieding Vegas komt eind november of begin december.
Frans
-
Sassya
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij vonden de bus ideaal vorig jaar, hadden kaartje voor meerdere dagen, dus konden opstappen wanneer we wilden. Ook veel gelopen, maar als we het zat waren hopten we gewoon op de bus, al was het maar voor 1 halte. Dit jaar hebben we een auto tot onze beschikking, maar ik denk dat we toch af en toe de bus gebruiken.
Alweer een poos geleden maar iedereen bedankt voor de tips, we hebben het mooi gehad en sommige tips hier (stukje route 66 en overnachten gc) waren echt geweldig. Ondertussen ben ik alweer een week een nieuwe vakantie het plannen (Florida en daarna zuid-west, ook hier ben ik nu even topics voor het openen). Het werkt echt verslavend 
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Fijn om te horen.
Is je vraag gelukt bij zonsopgang?
Groetjes,
Ingrid
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Haha,ingrid14 schreef:Fijn om te horen.
Groetjes,
Ingrid
ja het was super! Nu alweer druk bezig met reis 2 volgend jaar zomer (ook zuidwesten, zie topic
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1072 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties