Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Polluk: Denver - Salt Lake City

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Polluk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Reis Polluk: Denver - Salt Lake City

Bericht door Polluk »

Dag forumleden,

Na de geweldige ervaring van dit jaar willen we volgend jaar juni weer naar de USA gaan.
We willen de volgende route doen (of ergens in deze richting) met een camper.

1 aankomst Denver
2 Denver - RMNP Estes Park
3 Estes Park
4 Estes Park
5 Estes Park - grand Junction
6 Grand Junction - Moab
7 Moab Arches
8 Moab Canyonlands
9 Moab - Capital Reef
10 Capital Reef
11 van capital Reef naar "tussen Capotal Reef en Yellowstone"
12 naar Yellowstone
13 Yellowstone
14 Yellowstone
15 Yellowstone
16 Yellowstone
17 Yellowstone
18 Yellowstone - Grand Teton
19 Grand Teton
20 Grand Teton
21 Van Grand Teton naar "tussen GT en Salt Lake, bv Bear Lake"
22 zelfde plek als hiervoor
23 naar Salt Lake
24 Salt Lake of evt naar huis
25 evt naar huis

We reizen dan met een kind van 3 jaar, dus we willen rustigaan doen.
Ik wil graag van mullie weten of jullie suggesties en/of opmerkingen en aanvullingen hebben.

Daarnaast, welke delen van yellowstone zouden mullie doen en op welke camping zouden jullie dan staan. Hetzelfde geldt voor RMNP.

Enrom bedankt alvast.

Groet Paul
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Polluk: Denver - Salt Lake

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Paul,,

Ik vind het zo een heerlijke, rustige route! Ik weet alleen niet of het met een camper mogelijk is om een one way te doen, heb je daar al naar geïnformeerd?
Juni is redelijk vroeg voor de hoger gelegen gebieden, misschien is het voor RMNP beter om dat aan het eind te doen, dus starten in Salt Lake City en eindigen in Denver.
Je hebt zo voldoende tijd voor Yellowstone om alle delen te bezoeken. Kijk eens op de NPS-site of op xanterra of alle campings al open zijn in juni en wat de mogelijkheden zijn. Je kunt op 1 plaats staan, of op 2 plaatsen. Zie ook het noordwestenforum voor tips over campings.
Willen jullie veel gaan wandelen? Zo nee, dan is 2 volle dagen Grand Teton misschien wat veel. Ik denk dat jullie voldoende tijd hebben om een rondje te maken, maar dat betekent wel wat extra kilometers. Maar op zich is het wel te doen lijkt me.

Marianne
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Reis Polluk: Denver - Salt Lake

Bericht door LittlePhoenix »

In Salt Lake naar de Gateway Mall en dan lunchen bij Tucanos! Onze kinderen (die van 12, 7, en 3) hebben het nog regelmatig over het eten en het vermaak bij Tucanos :lol:

Verder is er een leuke zoo in SLC en Thanksgiving Point is een bezoekje waard, zeker met kleine kinderen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer