Dank voor je tip. Ik heb het even opgezocht en dit is zeker een optie. Het zal wel een gewilde plek zijn dus reserveren is wel nodig denk ik. Heb jij hier ervaring mee?Jozef1978 schreef:Het allergoedkoopste hotelletje is je eigen camper! KOA Circus Circus ligt schuin achter Circus Circus, en je loopt zo de Strip op. Met zwembad. En dan hoef je je gelijk niet meer druk te maken over waar je 'm moet parkeren.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Posthumus: Advies gevraagd,camperreis LA-SF-LA 13 dagen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Reis Posthumus: Advies gevraagd,camperreis LA-SF-LA 13 d
- Jozef1978
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wij waren er in 2011 half september. Toen waren er nog wel enkele plekjes vrij, maar wij hadden toch vooraf al gereserveerd. Hadden 2 kids van (toen) 3 en 4 bij en wilden zeker weten dat we terecht konden. Als je schema verder toch al vastligt, waarom zou je dan niet reserveren? 

2016 BC(Canada)-WA-OR
2013 CO-NE-SD-WY-ID-UT
2011 CA-NV-UT-AZ
2004 AB-BC(Canada)
2013 CO-NE-SD-WY-ID-UT
2011 CA-NV-UT-AZ
2004 AB-BC(Canada)
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Alhoewel wij al een paar keer bij Circus Circus gestaan hebben. Kun je volgens mij goedkoper in een hotel zitten. Er schijnen een paar strip hotels te zijn waar je ook je camper kunt parkeren. Volgens mij is Circus Circus er een van. Er is hier op het forum wel vaker over geschreven.
Wij reizen in het naseizoen wanneer het niet zo heel heet meer is. En we hebben geen zin om voor een nacht te verkassen naar eenhotel. In Las Vegas zien wij ons bed toch al haast niet.
Wij reizen in het naseizoen wanneer het niet zo heel heet meer is. En we hebben geen zin om voor een nacht te verkassen naar eenhotel. In Las Vegas zien wij ons bed toch al haast niet.

- Jozef1978
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
KOA Circus Circus in augustus zal inderdaad wel wat duurder zijn dan de gemiddelde campground. In september was het toen goed te doen. Even afhankelijk van de lengte van de camper en het type plek dat je kiest, denk ik dat je nu tussen de 50 en 60 euro betaalt voor een nacht. Nog steeds goedkoper dat een gemiddeld hotel op de Strip lijkt me...
2016 BC(Canada)-WA-OR
2013 CO-NE-SD-WY-ID-UT
2011 CA-NV-UT-AZ
2004 AB-BC(Canada)
2013 CO-NE-SD-WY-ID-UT
2011 CA-NV-UT-AZ
2004 AB-BC(Canada)
-
- Amerika-ontdekker
Aangezien wij met 2 pubers reizen en al een tijdje op elkaars 'lip' zitten, leek het ons wel een goed idee om juist in L V een hotel te pakken. Wij zijn er maar 1nacht. Een klein beetje luxe en privacy zal wel een fijne afwisseling zijn. Maar het is wel prettig als de camper een beetje in de buurt staat. Wat dat betreft is Circus Circus dus een prima idee. Maar als iemand een nog beter idee heeft, graag! 

-
- Amerika-ontdekker
Ik heb inmiddels op deze site ook de restaurant tips gelezen, maar wij zoeken echt een beetje de restaurantjes waar de bevolking zelf eet. Zoals je in Italië altijd het beste eet, daar waar de locals eten. Daar kon ik niet echt iets in vinden in dat topic. Dus ook hier graag nog tips voor.
Ik heb tientallen reisverslagen gelezen en nergens lees ik iets terug over muggen in de NP. Het lijkt muggenzifterij maar ik ben er nogal gevoelig voor. Kan iemand mij vertellen of we ons daarvoor moeten wapenen in de Nationale parken? Ik lees van alles over beren, eekhoorns en wespen...
Ik heb tientallen reisverslagen gelezen en nergens lees ik iets terug over muggen in de NP. Het lijkt muggenzifterij maar ik ben er nogal gevoelig voor. Kan iemand mij vertellen of we ons daarvoor moeten wapenen in de Nationale parken? Ik lees van alles over beren, eekhoorns en wespen...

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt met de zoekfunctie wel wat handige topics vinden (ik heb bij de google-zoekfunctie hier rechtsboven camper parkeren las vegas ingetikt):
Ik vond onder andere deze topics:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=32593
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?t=40784
Wij hebben vrijwel nooit last gehad van muggen, maar de afgelopen vakantie hebben we wel een aantal keren veel last gehad. Ik denk dat dat kwam omdat we vroeg in het seizoen waren. Ik zou voor de zekerheid Deet meenemen of daar kopen.
Marianne
Ik vond onder andere deze topics:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=32593
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?t=40784
Wij hebben vrijwel nooit last gehad van muggen, maar de afgelopen vakantie hebben we wel een aantal keren veel last gehad. Ik denk dat dat kwam omdat we vroeg in het seizoen waren. Ik zou voor de zekerheid Deet meenemen of daar kopen.
Marianne
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben in het zuid westen niet echt heel veel last van muggen gehad, maar daar waar water is zul je ook muggen vinden. Net als hier.
Je kunt bij bijvoorbeeld de. Walmart Off deel Woods kopen. Werkt erg goed tegen muggen. Met name Ko is allergisch voor muggen steken en heeft ook altijd anti allergie pillen hiervoor bij zich.
Je kunt bij bijvoorbeeld de. Walmart Off deel Woods kopen. Werkt erg goed tegen muggen. Met name Ko is allergisch voor muggen steken en heeft ook altijd anti allergie pillen hiervoor bij zich.
-
- Amerika-ontdekker
Dank je Marianne, ik kom steeds meer te weten over de veelzijdigheid van dit forum.
Hier heb ik echt wat aan. En wat betreft de muggen, we gaan ons wapenen!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1787 Weergaves
-
Laatste bericht door lisannevdw
-
- 16 Reacties