Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Ingie87: route, advies gevraagd

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ingie87
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis Ingie87: route, advies gevraagd

Bericht door Ingie87 »

Hallo!!
Mijn vriend en ik gaan in september voor bijna 4 weken naar Amerika. Zie hieronder ons reisschema:

4 nachten New-York
3 nachten San-Fransisco
1 nacht Monterey
2 nachten Yosemite NP
1 nacht Mammoth Lakes
1 nacht Death Valley
2 nachten Las Vegas
1 nacht Zion NP
1 nacht Bryce Canyon NP
1 nacht Page
1 nacht Monument Valley
1 nacht Page
1 nacht Grand Canyon North
1 nacht Grand Canyon vlakbij South
1 nacht Kingman
4 nachten Los Angeles

Nu is mijn vraag aan jullie: wat en hoe we het beste kunnen rijden om de mooiste plekken NIET te missen :)
Ik heb al diverse reisverslagen verslonden en allerlei dingen gelezen, maar wil graag jullie mening en advies!

Alvast super bedankt voor het meedenken.

Groetjes Roy en Ingrid
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: route

Bericht door PSVwally »

Hi.
Als je evt. een volgende keer de route in van en naar uitschrijft zie je (en wij) ook de rijdagen. Dat leest wat makkelijker.

Met het begin zie ik weinig problemen. Maar de dag dat je Las Vegas verlaat begin het een beetje druk te worden tot je in LA bent. Heb je een speciale reden dat je zowel de north als south rim wilt bezoeken?
Ik zou zelf een keuze maken en een extra dag Zion pakken. Dat park is groot en veel wandelroutes die tijd nemen. Rij overigens van Bryce eerst naar de North Rim en dan naar Page. Dan hoef je daar ook niet 2x langs het zelfde stuk.

Verder denk ik dat je een leuke route gaat hebben hoor.
jack van de vin
Amerika-ontdekker

Re: route

Bericht door jack van de vin »

hoi
op zich ziet de route er goed uit, wel vind ik dat je veel moois laat ligen als je zo kort in zion en bryce bent.
je zou kunne overwegen een dag minder in sf , daar zal het tegen die tijd echt niet warm zijn daar waait het altijd koud .
ik ben daar al twee keer geweest , ik zal er nooit meer naartoe gaan een keer is in feite genoeg voor alles te zien.
aan de andere kant van de golden gate brug is het wel mooi en gezellig .
ook zou ik een dag in LA schrappen ja blijf dan een dag langer in las vegas daar is tenminste wat te doen en een stuk goedkoper.
en zeker freemontstreet doen s,avonds mooi en gezellig. :wink:
maar dat is natuurlijk mijn mening . maar waar je daar ook bent het is geweldig heeeeeeel veel plezier. :)
groetjes jack
Ingie87
Amerika-newbie

Re: Reis Ingie87: route, advies gevraagd

Bericht door Ingie87 »

.
Laatst gewijzigd door Ingie87 op 28 mei 2013, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingie87
Amerika-newbie

Bericht door Ingie87 »

Bedankt voor jullie reactie! :)

De hele route hebben we al vastgelegd.. dat laten we dan ook maar zo staan.
Is moeilijk om de perfecte reis qua duur te boeken.. want de 1 zegt langer in SF en korter in Las Vegas en de ander weer andersom.
We hebben het dan ook maar op ons gevoel gedaan :D

Mijn vraag aan jullie was dan ook niet helemaal duidelijk door mij gesteld denk ik..
Ik was namelijk benieuwd welke route jullie ons zouden aanraden qua bezienswaardigheden zeg maar.
Wat is er bij punt A te zien en waar naartoe kunnen we uitwijken om naar punt B te gaan etc etc.

Ben benieuwd naar jullie reacties!
Bedankt alvast! :D

Groetjes
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wil je eerst naar Page dan MV en dan weer terug naar Page? Naar NR zal je een omweg moeten maken omdat de weg 89 ten zuiden van Page overgesloten is. Zelfs met de nieuwe route via IR20 is het een omweg. Ik zou van Monument Valley naar GC south rim rijden en NR overslaan.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Eens met Yeehaw, ik zou dat stuk echt nog proberen te wijzigen hoor. Blijf dan een dag langer aan se south rim dat je bv (een stuk) naar beneden loopt.
Ingie87
Amerika-newbie

Bericht door Ingie87 »

Ok bedankt voor de tip. Ik zal kijken of het nog gewijzigd kan worden!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer