Dank je wel weer MArianne voor je altijd fijne reactie...Martin & Marianne schreef:Misschien heb je voor een ghost town op je route iets aan deze site: http://www.ghosttowns.com/
Ik moet zeggen dat ik het niet zo direct zou weten. In 2011 ben ik naar Grafton geweest (onder Zion) maar dat was niet echt de moeite.
Ten westen van Yellowstone liggen Nevada City en Virginia City.
Ik zie nu dat jullie een volle dag Craters of the Moon hebben gepland, en eigenlijk geen tijd voor Grand Teton. Willen jullie daar geen tijd voor uittrekken en niet in het park overnachten?
Marianne
Ik ga eens even snuffelen op de website...wat fijn toch dat we elkaar zo kunnen helpen.
We weten nog niet of we een volle dag in Craters of the moon blijven. Als we het gezien hebben rijden we door en blijven we daarna weer ergens wat langer. De eerste dagen die enigzins staan zijn de eerste campingovernachting (in of in de buurt van garden of the gods, colorado springs), een camping in de buurt van mesa verde omdat daar een zwembad is voor de kids en de camping in monument valley zelf omdat we daar graag willen overnachten. Maar we reserveren niets, alles staat open...ik merkte dat ik ging over organiseren, alles gepland wilde hebben en dat is eigenlijk niet hoe we willen reizen. We willen ruimte hebben voor het onverwachte.
De volgende vragen staan nog open:
Helaas is Wade's Gold mill wegens gezondheidsredenen gesloten. Wie weet nog een plek waar we met de kids goud kunnen zoeken?, ik heb al in een bericht hierboven gelezen dat het in Custer City kan, dat is denk ik te veel van onze route af, maar zijn er nog meer plekken, bij voorkeur ergens bovenin onze route?
Wie weet een een ghosttown op/bij de route? beantwoord
Wie weet er of er ook nog een powwow op de route is?
Welke jeeptour zouden we moeten nemen in Monument Valley? Ik heb begrepen dat er verschillende routes aangeboden worden. Ik kom daar niet helemaal uit.
Is Colorado N.M. een toevoeging van de reis (Keuzes maken blijft moeilijk)