Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Wouke: route Salt Lake City naar Salt Lake City
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Wouke: route Salt Lake City naar Salt Lake City
Ik vind in beide routes de tijd voor Yellowstone wel wat weinig. Flagg Ranch ligt ten zuiden van Yellowstone, wil je die 2 overnachting daar gebruiken voor Grand Teton of voor Yellowstone? Ik zou iets centraler gaan zitten.
In route 1 ben ik wat verbaasd over de volle dag Petrified Forest. Je neemt in die hoek ruim de tijd terwijl voor Zion en Bryce heel weinig tijd overblijft.
Ik zou een dag Zion extra doen, en een overnachting bij Bryce plannen.
In de 2e route zou ik de volle dag Death Valley laten vallen/ Of hebben jullie daar speciale plannen? Het is te heet om te wandelen daar. De meeste mensen beperken zich in de zomermaanden tot het bekijken van wat uitzichtpunten. Die dag zou ik voor Zion gebruiken.
Je rijdt op dag 20 naar Bryce, maar vertrekt op dag 21 vanuit Capitol Reef, dat gaat niet lukken. En overachten bij de Hooverdam? Ik neem aan dat je doorrijdt naar Las Vegas?
Begrijp ik goed dat jullie niets willen vastleggen qua accommodatie? Dat kan zo hier en daar wel betekenen dat je wat verder van een park zult moeten overnachten.
Marianne
In route 1 ben ik wat verbaasd over de volle dag Petrified Forest. Je neemt in die hoek ruim de tijd terwijl voor Zion en Bryce heel weinig tijd overblijft.
Ik zou een dag Zion extra doen, en een overnachting bij Bryce plannen.
In de 2e route zou ik de volle dag Death Valley laten vallen/ Of hebben jullie daar speciale plannen? Het is te heet om te wandelen daar. De meeste mensen beperken zich in de zomermaanden tot het bekijken van wat uitzichtpunten. Die dag zou ik voor Zion gebruiken.
Je rijdt op dag 20 naar Bryce, maar vertrekt op dag 21 vanuit Capitol Reef, dat gaat niet lukken. En overachten bij de Hooverdam? Ik neem aan dat je doorrijdt naar Las Vegas?
Begrijp ik goed dat jullie niets willen vastleggen qua accommodatie? Dat kan zo hier en daar wel betekenen dat je wat verder van een park zult moeten overnachten.
Marianne
Bedankt voor je reactie marianne.
De dagen zijn voor yellowstone in flagg ranch.
Misschien een wijziging om naar gardiner te gaan na dag 5. En zo een dag extra in te plannen voor Yellowstone.
Zo kan er een dag verdwijnen voor petrified forest.
Zijn er nog mensen hier op het forum die hun mening willen geven Cees misschien.
Alvast bedankt de keuze zal moeilijk worden
(misschien nog tips van jullie allemaal)
We zien wel naar accommodatie; kamperen kun je blijkbaar overal in en rond de parken.
De dagen zijn voor yellowstone in flagg ranch.
Misschien een wijziging om naar gardiner te gaan na dag 5. En zo een dag extra in te plannen voor Yellowstone.
Zo kan er een dag verdwijnen voor petrified forest.
Zijn er nog mensen hier op het forum die hun mening willen geven Cees misschien.
Alvast bedankt de keuze zal moeilijk worden

We zien wel naar accommodatie; kamperen kun je blijkbaar overal in en rond de parken.
Tja, mijn mening ................
Ik ben het eigenlijk grotendeels met Marianne eens.
Ik heb je bovendien 3 voorbeeldroutes gegeven en die routes geven al aan hoe ik over e.e.a. denk.
je routes en mijn opmerkingen in een andere kleur ertussen:
Dag 1 Aankomst SLC - overnachting Logan Canyon of Salt lake
Dag 2 Logan of Salt Lake - Grant teton (overnachting Jenny Lake of Flagg Ranch) Flagg Ranch is geschikt als basis voor Grand Teton, maar minder voor Yellowstone
Dag 3 YS (overnachting Flagg Ranch) 2 dagen Yellowstone is niet veel. probeer daar 3 van te maken
Dag 4 YS
Dag 5 YS - Cody - Medine Wheel - Casper
Dag 6 Casper - Estes Park
Dag 7 Rock M. NP
Dag 8 Rock NP - Moab
Dag 9 Moab (bezoek arches)
Dag 10 Moab (bezoek Canyonlands - Dead horse point)
Dag 11 Moab - Canyonlands papper rock - Monument Valley
Dag 12 Monument Valley - Canyon Chelly - Petrified NP
Dag 13 Petrified NP
Dag 14 Petrified NP - Meteor Crater - Walnut Crater - Flagstaff - Flagstaff - sedona
Dag 15 Sedona - Red Rock State park - Grand canyon Village
Dag 16 Grand Canyon Village
Dag 17 Grand canyon Village - Paige (lake powell)
Dag 18 Paige (bezoek Antelope Canyon - Glen Canyon Dam )
Dag 19 Paige - Springdale - Zion Voor Zion mag je best wat meer tijd uittrekken i.v.m. wandelingen. Google maar eens op "Angels Landing" en "Narrows"
Dag 20 Zion - Bryce Canyon - Cedar Breaks
Dag 21 Cedar Breaks - SLC
Dag 22 Vertrek SLC
Route 2
Dag 2 Logan of Salt Lake - Grant teton (overnachting Jenny Lake of Flagg Ranch) Waarom zet je hier Yellowstone niet voor Grand Teton ? Is logischer voor het vervolg van je route
Dag 3 YS (overnachting Flagg Ranch) V.w.b. Flagg Ranch zie vorige route. Ook in deze route is de tijd voor Yellowstone minimaal
Dag 4 YS
Dag 5 YS - Rocksprings- Flaming Gorge. Zie opm. dag 2. Nu zit je in Yellowstone en nu moet je door Grand Teton en Jackson om op de 191 richting Flaming Gorge te komen
Dag 6 Flaming Gorge - Dinosaur
Dag 7 Dinosaur - Moab
Dag 8 Moab
Dag 9 Moab
Dag 10 Canyonlands - Monument Valley
Dag 11 Mv - Kayenta - Paige (heeft niks met je route te maken, maar het is Page, niet Paige)
Dag 12 Paige
Dag 13 Paige - Grand Canyon Village
Dag 14 Grand Canyon Village
Dag 15 Grand Canyon Village - Route 66 - Hooverdam
Dag 16 Hooverdam - Las Vegas
Dag 17 Las Vegas - Death Valley Je maakt een flinke omweg om Death Valley te zien, weet je dat ? Zou je niet liever 1 dagje in Las Vegas blijven en op dag 20 een extra dagje Zion ?
Dag 18 Death Valley
Dag 19 Death Valley - Valley of the Fire - Zion
Dag 20 Zion - Bryce Canyon
Dag 21 Capital Reef - SLC Flinke rit !! Bryce via Capitol Reef naar Salt Lake City = 550 km, 7 uur rijden. Dit laat je weinig tot geen tijd voor Capitol Reef.
Dag 22 Vertrek SLC
Ik ben het eigenlijk grotendeels met Marianne eens.
Ik heb je bovendien 3 voorbeeldroutes gegeven en die routes geven al aan hoe ik over e.e.a. denk.
je routes en mijn opmerkingen in een andere kleur ertussen:
Dag 2 Logan of Salt Lake - Grant teton (overnachting Jenny Lake of Flagg Ranch) Flagg Ranch is geschikt als basis voor Grand Teton, maar minder voor Yellowstone
Dag 3 YS (overnachting Flagg Ranch) 2 dagen Yellowstone is niet veel. probeer daar 3 van te maken
Dag 4 YS
Dag 5 YS - Cody - Medine Wheel - Casper
Dag 6 Casper - Estes Park
Dag 7 Rock M. NP
Dag 8 Rock NP - Moab
Dag 9 Moab (bezoek arches)
Dag 10 Moab (bezoek Canyonlands - Dead horse point)
Dag 11 Moab - Canyonlands papper rock - Monument Valley
Dag 12 Monument Valley - Canyon Chelly - Petrified NP
Dag 13 Petrified NP
Dag 14 Petrified NP - Meteor Crater - Walnut Crater - Flagstaff - Flagstaff - sedona
Dag 15 Sedona - Red Rock State park - Grand canyon Village
Dag 16 Grand Canyon Village
Dag 17 Grand canyon Village - Paige (lake powell)
Dag 18 Paige (bezoek Antelope Canyon - Glen Canyon Dam )
Dag 19 Paige - Springdale - Zion Voor Zion mag je best wat meer tijd uittrekken i.v.m. wandelingen. Google maar eens op "Angels Landing" en "Narrows"
Dag 20 Zion - Bryce Canyon - Cedar Breaks
Dag 21 Cedar Breaks - SLC
Dag 22 Vertrek SLC
Route 2
Dag 2 Logan of Salt Lake - Grant teton (overnachting Jenny Lake of Flagg Ranch) Waarom zet je hier Yellowstone niet voor Grand Teton ? Is logischer voor het vervolg van je route
Dag 3 YS (overnachting Flagg Ranch) V.w.b. Flagg Ranch zie vorige route. Ook in deze route is de tijd voor Yellowstone minimaal
Dag 4 YS
Dag 5 YS - Rocksprings- Flaming Gorge. Zie opm. dag 2. Nu zit je in Yellowstone en nu moet je door Grand Teton en Jackson om op de 191 richting Flaming Gorge te komen
Dag 6 Flaming Gorge - Dinosaur
Dag 7 Dinosaur - Moab
Dag 8 Moab
Dag 9 Moab
Dag 10 Canyonlands - Monument Valley
Dag 11 Mv - Kayenta - Paige (heeft niks met je route te maken, maar het is Page, niet Paige)
Dag 12 Paige
Dag 13 Paige - Grand Canyon Village
Dag 14 Grand Canyon Village
Dag 15 Grand Canyon Village - Route 66 - Hooverdam
Dag 16 Hooverdam - Las Vegas
Dag 17 Las Vegas - Death Valley Je maakt een flinke omweg om Death Valley te zien, weet je dat ? Zou je niet liever 1 dagje in Las Vegas blijven en op dag 20 een extra dagje Zion ?
Dag 18 Death Valley
Dag 19 Death Valley - Valley of the Fire - Zion
Dag 20 Zion - Bryce Canyon
Dag 21 Capital Reef - SLC Flinke rit !! Bryce via Capitol Reef naar Salt Lake City = 550 km, 7 uur rijden. Dit laat je weinig tot geen tijd voor Capitol Reef.
Dag 22 Vertrek SLC
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Campings kunnen ook vol raken, vergis je daar niet in.Wouke schreef: We zien wel naar accommodatie; kamperen kun je blijkbaar overal in en rond de parken.
Marianne
bedankt voor je reactie Cees .
Ik zal er nog eens goed over nadenken en alles eens rustig bekijken misschien kom ik volgende week met nog een ander voorstel.
groetjes
Ik zal er nog eens goed over nadenken en alles eens rustig bekijken misschien kom ik volgende week met nog een ander voorstel.
groetjes
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik vind in het hele route verhaal Grand Teton wel heel erg onderbelicht. Zou Death Valley laten voor wat het is deze zomer. Zou ook meer tijd nemen voor Zion NP.
Hallo,
Ik moet zeggen dat jullie wel gelijk hebben de tijdsduur van onze reis is te kort.
Ik probeer nog eens opnieuw te sleutelen met de startroute van Cees.
1 AMS – SLC
2 Van Salt Lake City naar overnachtingsplaats eventueel Logan
3 Yellowstone (wat zou een goede basis zijn voor enkele dagen te verblijven)
4 Yellowstone
5 Yellowstone
6 Van Yellowstone via Grand Teton naar Jackson
7 Van Jackson via Flaming Gorge naar Vernal: 280 mls 5 uur
8 Van Vernal via Dinosaur nat. monument naar Grand Junction
9 Via Colorado national monument naar Moab
10 Moab --- Arches
11 Moab --- Canyonlands
12 Van Moab via Goosenecks state parks naar Monument Valley (bestaat er een mogelijkheid petrified forest bij te plaatsen en door te rijden richting grand canyon.)
13 Petrified Forest - Grand Canyon
14 Grand Canyon
15 Grand Canyon - richting -route 66 - Sedona
16 Sedona - Las Vegas
17 Las Vegas - Death valley (waarschijnlijk veel rijden voor extreme hete)
18 Death Valley - Valley of Fire
19 Valley of Fire naar Zion:
20 Zion
21 Van Zion naar Bryce
22 Van Bryce naar Salt Lake City 260 mls 4 uur.
Ik zie al als ik meer en meer alles bekijk ik gewoon volgend jaar terug zal moeten komen
Het is gewoon kiezen tussen page en petrified Forest en zoveel meer.
Death valley kost me 2 dagen en veel rijden. Een alternatief is page of Cedar Breaks.
Als ik alles laat vallen en rechtstreeks van grand teton terugkeer naar Moab heb ik ruimte voor Capital Reef.
Wat mag ik rekenen van totaal aantal gemiddeld kilometers voor een reis van 21 dagen (rond 3500 - 4000 km).
Men vorige routes waren Routes van rond 4000 kilometers.
Groetjes
Ik moet zeggen dat jullie wel gelijk hebben de tijdsduur van onze reis is te kort.
Ik probeer nog eens opnieuw te sleutelen met de startroute van Cees.
1 AMS – SLC
2 Van Salt Lake City naar overnachtingsplaats eventueel Logan
3 Yellowstone (wat zou een goede basis zijn voor enkele dagen te verblijven)
4 Yellowstone
5 Yellowstone
6 Van Yellowstone via Grand Teton naar Jackson
7 Van Jackson via Flaming Gorge naar Vernal: 280 mls 5 uur
8 Van Vernal via Dinosaur nat. monument naar Grand Junction
9 Via Colorado national monument naar Moab
10 Moab --- Arches
11 Moab --- Canyonlands
12 Van Moab via Goosenecks state parks naar Monument Valley (bestaat er een mogelijkheid petrified forest bij te plaatsen en door te rijden richting grand canyon.)
13 Petrified Forest - Grand Canyon
14 Grand Canyon
15 Grand Canyon - richting -route 66 - Sedona
16 Sedona - Las Vegas
17 Las Vegas - Death valley (waarschijnlijk veel rijden voor extreme hete)
18 Death Valley - Valley of Fire
19 Valley of Fire naar Zion:
20 Zion
21 Van Zion naar Bryce
22 Van Bryce naar Salt Lake City 260 mls 4 uur.
Ik zie al als ik meer en meer alles bekijk ik gewoon volgend jaar terug zal moeten komen

Het is gewoon kiezen tussen page en petrified Forest en zoveel meer.
Death valley kost me 2 dagen en veel rijden. Een alternatief is page of Cedar Breaks.
Als ik alles laat vallen en rechtstreeks van grand teton terugkeer naar Moab heb ik ruimte voor Capital Reef.
Wat mag ik rekenen van totaal aantal gemiddeld kilometers voor een reis van 21 dagen (rond 3500 - 4000 km).
Men vorige routes waren Routes van rond 4000 kilometers.
Groetjes
niemand geen reactie meer op men laatste voorstel.
Ik probeer verder nog een idee
De enige optie die ik nog zie is rechtstreeks van grand teton rijden naar Moab.
1 AMS – SLC overnachting in de buurt
2 Van Salt Lake City naar Yellowstone
3 Yellowstone
4 Yellowstone
5 Yellowstone - Grand Teton
6 Grand Teton naar SLC - Moab
7 Moab --- Arches
8 Moab --- Canyonlands
9 Van Moab via Goosenecks state parks naar Monument Valley
10 MV - Petrified Forest - Flagstaff
11 Flagstaff - Grand Canyon
12 Grand Canyon
13 Grand Canyon - Route 66 - Las Vegas
14 Las Vegas
15 Las Vegas - Death Valley
16 Death Valley - Valley of the fire - Zion
17 Zion
18 Zion
19 Bryce - Cedar breaks
20 Cedar Breaks
21 Cedar Breaks - SLC
Ik probeer verder nog een idee

De enige optie die ik nog zie is rechtstreeks van grand teton rijden naar Moab.
1 AMS – SLC overnachting in de buurt
2 Van Salt Lake City naar Yellowstone
3 Yellowstone
4 Yellowstone
5 Yellowstone - Grand Teton
6 Grand Teton naar SLC - Moab
7 Moab --- Arches
8 Moab --- Canyonlands
9 Van Moab via Goosenecks state parks naar Monument Valley
10 MV - Petrified Forest - Flagstaff
11 Flagstaff - Grand Canyon
12 Grand Canyon
13 Grand Canyon - Route 66 - Las Vegas
14 Las Vegas
15 Las Vegas - Death Valley
16 Death Valley - Valley of the fire - Zion
17 Zion
18 Zion
19 Bryce - Cedar breaks
20 Cedar Breaks
21 Cedar Breaks - SLC
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik zou toch Death Valley laten voor wat het is en die dag bij Yellowstone / Grand Teton plakken.
Op het eind zou ik 1 dag Bryce doen. Volgende dag kun je door naar Cedar Breaks en in Cedar City overnachten. Kun je als je die dag nog tijd hebt of begin van de volgende dag nog het Kolobs deel van Zion NP meepakken voordat je naar SLC gaat.
Op het eind zou ik 1 dag Bryce doen. Volgende dag kun je door naar Cedar Breaks en in Cedar City overnachten. Kun je als je die dag nog tijd hebt of begin van de volgende dag nog het Kolobs deel van Zion NP meepakken voordat je naar SLC gaat.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Death Valley ligt wat uit de route, je zou dat te plekke kunnen bekijken (bijvoorbeeld afhankelijk van de temperatuur), maar doe er zeker een nacht (of 2) Yellowstone bij. Dat kan ook door Cedar Breaks te laten vallen. De overnachting in Flagstaff zou je ook kunnen laten vallen, of doe 1 nacht Flagstaff en 1 nacht Grand Canyon.
Marianne
Marianne
Je grootste probleem is Death Valley. Juist omdat DV helemaal uit de richting ligt.
Zelfs een bliksembezoek aan DV kost je gewoon 2 dagen. Dagen die ten koste gaan van iets anders
Een kleiner probleempje is Petrified Forest.
MV - PF - Flagstaff kan wel, maar je hebt niet echt veel tijd over voor Petrified Forest.
Je moet gewoon nog een (of meerdere) keren teruggaan naar Amerika want je kunt onmogelijk alles in 1 reis zien.
Zelfs een bliksembezoek aan DV kost je gewoon 2 dagen. Dagen die ten koste gaan van iets anders
Een kleiner probleempje is Petrified Forest.
MV - PF - Flagstaff kan wel, maar je hebt niet echt veel tijd over voor Petrified Forest.
Je moet gewoon nog een (of meerdere) keren teruggaan naar Amerika want je kunt onmogelijk alles in 1 reis zien.
Na enige tijd ben ik hier nog eens terug maar met een nieuw idee.
Ik moet zeggen dat ik toch al iets heb kunnen plannen en me kan verdiepen in Yellowstone;
Ik zie volgende route als afsluiter
1 Salt lake city naar Logan
2 Logan naar Grand teton
3 Grant teton
4 Yellowstone
5 Yellowstone
6 Yellowstone
7 Yellowstone
8 Yellowstone - SLC
9 SLC - Bryce
10 Bryce - Zion
11 Zion - Valley of the Fire - Las Vegas
12 Las Vegas
13 Las Vegas -richting route 66 Sedona
14 Sedona
15 Sedona - Grand canyon
16 Grand canyon
17 Grand canyon -
18 Grand Canyon - Monument Valley
19 Monument Valley - Page
20 Page
21 Canyonlands
22 Moab Arches
23 Moab - SLC
Zoals je kan zien is er vernal en dinosaur uit. Misschien is dit nog niet echt logisch maar zal al haalbaarder zijn dan de vorige planningen.
groetjes Wouke
Ik moet zeggen dat ik toch al iets heb kunnen plannen en me kan verdiepen in Yellowstone;
Ik zie volgende route als afsluiter
2 Logan naar Grand teton
3 Grant teton
4 Yellowstone
5 Yellowstone
6 Yellowstone
7 Yellowstone
8 Yellowstone - SLC
9 SLC - Bryce
10 Bryce - Zion
12 Las Vegas
14 Sedona
15 Sedona - Grand canyon
16 Grand canyon
17 Grand canyon -
18 Grand Canyon - Monument Valley
19 Monument Valley - Page
20 Page
21 Canyonlands
22 Moab Arches
23 Moab - SLC
Zoals je kan zien is er vernal en dinosaur uit. Misschien is dit nog niet echt logisch maar zal al haalbaarder zijn dan de vorige planningen.
groetjes Wouke
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is er een special reden dat je nu 3 nachten/2 volle dagen Grand Canyon hebt gepland? Ik vind de tijd daar, zeker in combinatie met 2 nachten Sedona,wel erg veel. Je kunt beter rond Moab meer tijd uittrekken. Schrijf de route daar ook eens in de van -/ naar - vorm op; je hebt er minder tijd dan het nu lijkt. Canyonlands bezoek je ook vanuit Moab, dat blijkt nu niet uit je route. En ik zou eerst naar Page gaan en dan naar Monument Valley. Hoewel het natuurlijk met de afsluiting van de 89 lastig is. En doe een extra nacht Zion. Als ik moest kiezen tussen Zion en Sedona zou ik voor Zion kiezen.
En het wordt echt tijd om zo hier en daar iets te reserveren. Annuleren kan altijd nog. De planning was toch juli? Van dit jaar?
Marianne
En het wordt echt tijd om zo hier en daar iets te reserveren. Annuleren kan altijd nog. De planning was toch juli? Van dit jaar?
Marianne
Ik zie volgende route als afsluiter en heb jullie raad opgevolgd en YS nog wat extra dagen gegeven. Je hebt gelijk marianne er staat nog 2 foutjes in hier de aanpassingen.
Zijn er nog enkele ultieme tips want men routeboek begint goed vorm te krijgen. Ik keek vorige week nog voor overnachtingen en had overal nog mogelijkheden om campings te reserveren ook in Yellowstone.
Alvast bedankt
2 Logan naar Grand teton
3 Grant teton
4 Yellowstone
5 Yellowstone
6 Yellowstone
7 Yellowstone
8 Yellowstone - SLC
9 SLC - Bryce
10 Bryce - Zion
12 Las Vegas
14 Sedona
15 Sedona - Grand canyon
16 Grand canyon
17 Grand Canyon - Page
18 Page
19 Page - MV
20 Monument Valley - Canyonlands
21 Canyonlands
22 Moab Arches
23 Moab - SLC
Zijn er nog enkele ultieme tips want men routeboek begint goed vorm te krijgen. Ik keek vorige week nog voor overnachtingen en had overal nog mogelijkheden om campings te reserveren ook in Yellowstone.
Alvast bedankt
2 Logan naar Grand teton
3 Grant teton
4 Yellowstone
5 Yellowstone
6 Yellowstone
7 Yellowstone
8 Yellowstone - SLC
9 SLC - Bryce
10 Bryce - Zion
12 Las Vegas
14 Sedona
15 Sedona - Grand canyon
16 Grand canyon
17 Grand Canyon - Page
18 Page
19 Page - MV
20 Monument Valley - Canyonlands
21 Canyonlands
22 Moab Arches
23 Moab - SLC
Hier ben ik nog eens terug. Tussen Grand canyon en monument valley zouden we page er tussen zetten.
Wel zie ik op het forum dat we daar met een omleiding zitten door schuren in wegdek.
Zouden jullie page laten vallen en meer tijd besteden in andere parken of die omrit doen?
Page is momenteel een twijfel geval.
Nog een andere vraag zouden jullie natural brigde doen of verliezen we daar ook veel tijd mee.
Groetjes Wouke
Wel zie ik op het forum dat we daar met een omleiding zitten door schuren in wegdek.
Zouden jullie page laten vallen en meer tijd besteden in andere parken of die omrit doen?
Page is momenteel een twijfel geval.
Nog een andere vraag zouden jullie natural brigde doen of verliezen we daar ook veel tijd mee.
Groetjes Wouke
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Omleiding van Grand Canyon is gewoon 45 min langer rijden.
(mijn nicht heeft eergisteren deze route gedaan)
Alles staat goed aangeduid.
In Page kan je kiezen uit: Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Lake Powell, Rainbow Bridge, ...
Groetjes,
Ingrid
(mijn nicht heeft eergisteren deze route gedaan)
Alles staat goed aangeduid.
In Page kan je kiezen uit: Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Lake Powell, Rainbow Bridge, ...
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dei omweg naar Page valt inderdaad goed mee. Ik zou niet naar Natural bridges gaan, dat is een grotere omweg.
Je zou wel kunnen overwegen om een dag minder in Page te doen, en dan een dag Zion toe te voegen want daar zou je wel een extra dag kunnen gebruiken, zeker omdat je het over de Narrows en Angels Landing had. Of doe een dag minder Sedona; op de dag dat je van Sedona naar de GC rijdt kun je daar ook nog veel zien.
Is er al iets vastgelegd?
Marianne
Je zou wel kunnen overwegen om een dag minder in Page te doen, en dan een dag Zion toe te voegen want daar zou je wel een extra dag kunnen gebruiken, zeker omdat je het over de Narrows en Angels Landing had. Of doe een dag minder Sedona; op de dag dat je van Sedona naar de GC rijdt kun je daar ook nog veel zien.
Is er al iets vastgelegd?
Marianne
bedankt dus toch page doen
Betreffende overnachtingen zal ik mother campground GC vastleggen deze week. Er was nog plaats voor een tentje deze week dus daar kunnen we dan al overnachten.
Er is al iets vastgelegd voor de eerste nacht in Logan.
Las vegas zullen we waarschijnlijk ook vastleggen voor 2 nachten in Encore of Planet hollywood of Luxor. Daar was ook nog plaats maar wacht nog op de aanbiedingen.
En voor de rest zien we daar ter plaatse.
groetjes Wouke

Betreffende overnachtingen zal ik mother campground GC vastleggen deze week. Er was nog plaats voor een tentje deze week dus daar kunnen we dan al overnachten.
Er is al iets vastgelegd voor de eerste nacht in Logan.
Las vegas zullen we waarschijnlijk ook vastleggen voor 2 nachten in Encore of Planet hollywood of Luxor. Daar was ook nog plaats maar wacht nog op de aanbiedingen.
En voor de rest zien we daar ter plaatse.
groetjes Wouke
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Misschien een vreemde vraag, maar op welke dag vlieg je terug?
Ik hoop toch dat je niet eerst nog 4u gaat rijden op de dag dat je terugvliegt? Of je zou 's avonds moeten terugvliegen natuurlijk.
Ik hoop toch dat je niet eerst nog 4u gaat rijden op de dag dat je terugvliegt? Of je zou 's avonds moeten terugvliegen natuurlijk.
Ja onze terugvlucht is s' avonds na 17 uur.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1323 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 5 Reacties