Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis USAreis: Route westen tips?
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: Reis USAreis: Route westen tips?
Ik heb dat net, tot mijn eigen verbazing, gelezen op de site van MV zelf 

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
The View opnieuw geannuleerd (10% cancel fee). Ik heb meerdere mailcontacten gehad (altijd heel vriendelijk en direct beantwoord) en zelfs in een Starview room kunnen ze geen volledig onbelemmerd zicht garanderen, behalve als je nog eens x-dollar extra betaalt voor "premium". En tenslotte genieten we nog altijd veel meer van het landschap door er zelf tussen te zitten/rijden, dan van op een balkon...
Wij zijn er wel begin april, dus ook die sunset laat niet zo lang op zich wachten als tijdens de echte zomer.
Wij zijn er wel begin april, dus ook die sunset laat niet zo lang op zich wachten als tijdens de echte zomer.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Jammer van het uitzicht maar begrijpelijk. Al moet ik zeggen dat er dit vorig jaar op 28 april toen wij er waren geen terras buiten stond voor het hotel en ook geen mensen ( die stonden allemaal veel verder ongeveer bij het begin van de loop).
Die lichtvervuiling door de lobby valt allemaal reuze mee.
Die lichtvervuiling door de lobby valt allemaal reuze mee.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
voor 100$/nacht zou ik daar nog geen probleem van maken, Paul, maar als ik 213,57$
betaal voor een kamer (die op zich niet veel meer is dan 2 bedden en een basic-badkamer) wil ik toch absolute zekerheid hebben dat het volledig naar mijn zin is...Op de duur beginnen dergelijke prijzen eigenlijk op "profiteren" te gelijken...
Bovendien vind ik het nog een verschil in de zomerperiode als je echt op jouw balkon kan genieten van de zonsondergang. Wij zullen, in april, 100% zeker nog niet op ons balkon zitten als de zon ondergaat...

Bovendien vind ik het nog een verschil in de zomerperiode als je echt op jouw balkon kan genieten van de zonsondergang. Wij zullen, in april, 100% zeker nog niet op ons balkon zitten als de zon ondergaat...
Wij vonden een overnachting in Mexican Hat (Mexican Hat Lodge) een fijn alternatief voor dure hotel in MV.
Klein halfuurtje rijden na de loop in MV en de beste steak ooit gegeten bij the Swinging Steak.
Klein halfuurtje rijden na de loop in MV en de beste steak ooit gegeten bij the Swinging Steak.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij hadden ook mazzel dat het bijna 30 gr was en ook 's avonds nog lekker. Maar dat was aan het eind vd maand.
Maar nogmaals, begrijpelijke keus. Ik zou (achteraf makkelijk i know) daar nu sowieso niet meer gaan zitten. Niets mis met dat hotel qua faciliteiten/uitzicht ed., maar belachelijke prijzen. Wij betaalden overigens $189 (incl taxes and fees)
Maar nogmaals, begrijpelijke keus. Ik zou (achteraf makkelijk i know) daar nu sowieso niet meer gaan zitten. Niets mis met dat hotel qua faciliteiten/uitzicht ed., maar belachelijke prijzen. Wij betaalden overigens $189 (incl taxes and fees)
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
voila, dat is precies wat ik ook gedaan heb vorige week na de annulatie bij The View : geboekt bij San Juan Inn in Mexican Hat aan...94$. Die Swinging Steak staat genoteerdCristobal schreef:Wij vonden een overnachting in Mexican Hat (Mexican Hat Lodge) een fijn alternatief voor dure hotel in MV.

Op die manier heb ik ook mijn route iets kunnen herschikken waardoor die beter past met hetgeen ik initieel voor ogen had.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De cabins bij Gouldings campground zijn erg leuk en heel betaalbaar. Prachtig uitzicht. Zie ons 2008-verslag.
Marianne
Marianne
Heerlijk sfeer ook daar. Een cowboy die naar country luistert, bier drinkt en voortdurend een rooster over een vuur duwt. Amerika zoals het hoort te zijnDie Swinging Steak staat genoteerd. Op die manier heb ik ook mijn route iets kunnen herschikken waardoor die beter past met hetgeen ik initieel voor ogen had.

We reden de dag erna via Vally of the God en Mokee Dugway naar Torrey. Langere reisdag, maar geen seconde verveelt. Landschap verandert iedere 20 minuten van uitzicht. Hite Overlook ligt ook langs deze route en is adembenemend. We waren er alleen en werden helemaal stil.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
dan moet je beslist eens naar onze video kijken van de Bicentennial HighwayCristobal schreef:We reden de dag erna via Vally of the God en Mokee Dugway naar Torrey. Langere reisdag, maar geen seconde verveelt. Landschap verandert iedere 20 minuten van uitzicht. Hite Overlook ligt ook langs deze route en is adembenemend. We waren er alleen en werden helemaal stil.

Valley of the Gods en Moki Dugway hebben we vroeger nog gereden en die zullen nu dus waarschijnlijk "sneuvelen" wegens andere, nieuwe zaken...Een beetje afhankelijk van de weersomstandigheden en toestand van de geplande dirt roads...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2590 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-
- 14 Reacties