Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis laucaris: camper rondreis juli 2013 rmijhh

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
laucaris
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Reis laucaris: camper rondreis juli 2013 rmijhh

Bericht door laucaris »

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, nou ja nieuw!!
Lees al 2 maanden over allerlei onderwerpen, reisverslagen en ik vind het geweldig, heb al veel geleerd.
Wij {1 gezin met 2 jongens van 16 en 18 jr en 1 stel zonder kids} gaan een stukje Amerika bezoeken in juli.
De 2 campers zijn al geboekt (bij amerka cruise) de vluchten zijn al geboekt evenals de eerste 2 nachten en laatste nacht in hotels. Graag zou ik jullie advies willen horen over onze geplande route.
We houden van reizen, maar liever niet de hele dag in de camper. we willen graag in de verschillende NP bivakeren, om er echt van te kunnen genieten, en niet alleen vanaf de uitzichtpunten. We zijn ook nog op zoek naar mooie plekken waar wat activteiten zijn voor the boys zoals raften etc..? we twijfelen over Page - Lake powell of via capital Reef?? En we hadden het idee om als laatste 2 of 3 nachten in LA (Long beach) te staan, ik lees daar niet zo"n geweldige revieuws over, kleine plekken,veel herrie, maakt het uitzicht daar alles goed?
hier volgt ons event rondje.

dag 1 San Francisco
dag 2 san Francisco
dag 3 Camper ophalen en naar livermore
dag 4 naar Yosemite
dag 5 yosimite
dag 6 Yosemite
dag 7 naar Tonopah
dag 8 naar Las Vegas
dag 9 Las Vegas
dag 1- naar Springdale Zion NP
dag 11 Zion
dag 12 naar Bryce Canyon
dag 13 Bryce canyon
dag 14 naar Page of Capital Reef
dag 15 naar Monument valley
dag 16 naar Grand Canyon
dag 17 Grand Canyon
dag 18 Grand canyon
dag 19 naar parker
dag 20 Naar Joshua Tree NP
dag 21 Joshua Tree
dag 22 naar Long beach
dag 23 camper terug brengen en nacht in LA
dag 24 naar huis.

IK ben heel benieuwd naar jullie reacties, tips en adviezen!
alvast bedankt daarvoor.
Groetjes Rian
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis laucaris: camper rondreis juli 2013 rmijhh

Bericht door Martin & Marianne »

Ziet er goed uit!
Ik zou via Page gaan, en misschien een extra dag plannen daar. Dan kun je varen op Lake Powell of gaan raften op de Colorado River. En natuurlijk een bezoek brengen aan Antelope Canyon en Horseshoe bend.
Boek op tijd voor een camping in Yosemite, zie daarvoor de verschillende topics onder zuidwesten algemeen.
Ik zou niet gaan overnachten in Tonopah maar in Lee Vining of Bishop en vandaar in 1 keer naar Las Vegas rijden.
Wat zijn jullie plannen bij de Grand Canyon? Twee volle dagen is redelijk veel. Misschien is een extra dag Zion mooier, dan kunnen jullie Angel's Landing lopen en de Narrows.
Wat bedoel je met dag 19?
Het is mogelijk om zowel Capitol Reef als Page te doen (de volgorde wordt dan Bryce - CR - MV - Page - GC) als je een dag minder GC doet en die tussenstop op dag 19 laat vallen.

Marianne
laucaris
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door laucaris »

Bedankt voor t advies, Marianne
De overnachting inParker was als tussensto bedoeld tussen GC en Joshua tree. maar jouw voorstel is misschien wel handiger!!
Heb je nog ervaringen aan de kust bij LA, en is dat de moeite??
groet Rian
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij hebben vorig jaar bij Dockweiler beach gestaan bij LA. Geen bijzondere camping het achterland is ook niet echt bijzonder maar je staat wel direct aan het strand. Verder kun je op 800 meter verder fietsen huren en zo eventueel naar Santa Monica fietsen.

Verder kun je misschien nog iets uit onze reisverslagen halen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer