Reis Lievepiet: gezin met grote jongens in 2 weken

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jolanxyz
Amerika-expert
Berichten: 1607
Lid geworden op: 03 dec 2009, 09:29

Re: Reis Lievepiet: gezin met grote jongens in 2 weken

Bericht door jolanxyz »

Ik zag 1 nachtje Moab en 1 nachtje Yosemite staan... dat is dus een flitsroute met elke nacht een ander bed en vooral asfalt zien. Niet doen. De optie die PSVWally je aangeeft is veel beter en nog ambitieus genoeg.
Lievepiet
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2012, 00:35

Re: Reis Lievepiet: gezin met grote jongens in 2 weken

Bericht door Lievepiet »

Many thanks, ik ga weer even sleutelen.
Zowieso kom in in SF aan en vertrek vanuit LA, dit is al geboekt. (Het leek me handig om zsm te boeken, omdat mijn jongens vanuit LA naar NL teruggaan en wij door naar Costa Rica).
Tav reserveringen: In Yosemite is reserveren noodzakelijk, ook in de andere NP; Death Valley, Grand Canyon, Bryce, Zion, Page?

By the way: Fantastisch dat in dit forum zoveel kennis en ervaring zit. Helemaal top :clap:
Gr. Piet
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42301
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Lievepiet: gezin met grote jongens in 2 weken

Bericht door Martin & Marianne »

Met starten in SF en eindigen in LA zijn de mogelijkheden niet meer zo groot, het wordt dan een min of meer standaardrondje. Je zou het zo kunnen doen:

1-aug aankomst SF
2-aug SF
3-aug SF
4-aug SF - Yosemite
5-aug Yosemite
6-aug Yosemite - Lone Pine/DV
7-aug Lone Pine/DV - Las Vegas
8-aug Las Vegas - Zion
9-aug Zion
10-aug Zion - Bryce
11-aug Bryce - Page
12-aug Page - MV
13-aug MV - Grand Canyon
14-aug Grand Canyon - ?
15-aug ? - LA
16-aug LA
17-aug LA
18-aug LA

JE hebt nu tijd voor Yosemite en voor Zion; leuke parken met (grotere) kinderen. Ik zou de kust vergeten; als je dat had willen doen was een rondje of beginnen in Phoenix en eindigen in LA handiger geweest. Je kunt meer dagen LA doen, maar dat gaat ten koste van de parken. MV laten vallen is een optie, dat ligt wat uit de route. Ik zou alles reserveren; in het hoogseizoen heb je geen zin om eindeloos te rijden op zoek naar iets. Het zal nu al niet meer overal lukken om iets te vinden.

Marianne
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Lievepiet: gezin met grote jongens in 2 weken

Bericht door PSVwally »

Ik zou een dag LA eraf halen (of de dag Monument Valley) en die in Las Vegas extra doorbrengen, maar die route van marianne is idd een goede.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer