Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Roxanna: Newbie route RV - SF -> Las Vegas - 9 dgn Okt
Reis Roxanna: Newbie route RV - SF -> Las Vegas - 9 dgn Okt
Hallo,
In oktober zouden we graag voor ons eerste bezoek aan Amerika een kleine rondreis maken met een camper voor we met een paar dagen verblijf in Las Vegas eindigen.
Ik had graag tips gekregen ivm een route van SF naar LV - vertrek 17 oktober in SF. Camper oppikken 17/10 in SF en inleveren 26/10 in LV. Daarna overnachten we nog 3 dagen in LV.
Volgende route had ik in gedachten:
> San Fransisco
> Napa Valley
> Lake Tahoe
> Yosemite park
Maar na YP loop ik een beetje vast - kan ik in die periode vlot van Lake Tahoe naar YP rijden als de Tioga Pass in die periode waarschijnlijk niet meer open zal zijn.
Hoe zouden jullie de route verder tekenen om in LV te eindigen?
mvg,
Roxanna
In oktober zouden we graag voor ons eerste bezoek aan Amerika een kleine rondreis maken met een camper voor we met een paar dagen verblijf in Las Vegas eindigen.
Ik had graag tips gekregen ivm een route van SF naar LV - vertrek 17 oktober in SF. Camper oppikken 17/10 in SF en inleveren 26/10 in LV. Daarna overnachten we nog 3 dagen in LV.
> San Fransisco
> Napa Valley
> Lake Tahoe
> Yosemite park
Maar na YP loop ik een beetje vast - kan ik in die periode vlot van Lake Tahoe naar YP rijden als de Tioga Pass in die periode waarschijnlijk niet meer open zal zijn.
mvg,
Roxanna
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Newbie route RV - SF -> Las Vegas - 9 dagen Okt
De Tioga Pass kan nog wel open zijn in oktober. Ligt de vlucht al vast? Als je wat eerder kunt gaan zou dat ook wel prettig zijn, zowel qua temperatuur als wat betreft de lengte van de dagen.
Mocht de pas gesloten zijn dan kun je via bijvoorbeeld de CA88 rijden, of via de Sonora Pass of de Ebetts Pass. Kijk voor de route van South Lake Tahoe naar Yosemite eens in ons 2006-verslag.
Met zo weinig dagen zou ik wel geneigd zijn om Lake Tahoe over te slaan. En Napa valley zou ook niet mijn hoogste prioriteit hebben. Na Yosemite ligt death Valley voor de hand. Wil je niet naar de Grand Canyon?
Misschien kun je wat ideeën opdoen uit mijn 2011-verslag, toen was ik in september in het zuidwesten en had ik ook maar weinig tijd.
Marianne
Mocht de pas gesloten zijn dan kun je via bijvoorbeeld de CA88 rijden, of via de Sonora Pass of de Ebetts Pass. Kijk voor de route van South Lake Tahoe naar Yosemite eens in ons 2006-verslag.
Met zo weinig dagen zou ik wel geneigd zijn om Lake Tahoe over te slaan. En Napa valley zou ook niet mijn hoogste prioriteit hebben. Na Yosemite ligt death Valley voor de hand. Wil je niet naar de Grand Canyon?
Misschien kun je wat ideeën opdoen uit mijn 2011-verslag, toen was ik in september in het zuidwesten en had ik ook maar weinig tijd.
Marianne
Re: Reis Roxanna: Newbie route RV - SF -> Las Vegas - 9 dgn
Noch voor San Francisco noch voor Las Vegas is een RV ideaal. Hoe lang wil je in de steden blijven? Als Tioga pass dicht is is Sonora pass ook vaak afgesloten. Is Lake Tahoe set in stone?
Re: Reis Roxanna: Newbie route RV - SF -> Las Vegas - 9 dgn
Waarom zou je een camper nemen??? In die periode zeker, kun je perfect ter plaatse boeken aan zeer goede prijzen. Waarom 3 dagen LV?, je zou je route kunnen aanpassen en ook Monterey (whalewatching) - Sequoia NP - Redwood SP aandoen.Roxanna schreef:Hallo,
> San Fransisco
> Napa Valley
> Lake Tahoe
> Yosemite park
mvg,
Roxanna
Als je de Napa Valley aandoet, breng een bezoekje aan de VSattui winery (http://www.vsattui.com/), gemoedelijk en mogelijkheid tot picnic in de tuin. Gezelliger dan de grote Moldavi, waar alles betalend is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 62 Reacties
- 9137 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 7 Reacties