Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Lautje: Zuid-West juli/aug 2012: Tips zijn welkom!

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ingrid1985
Amerika-ontdekker

Re: Reis Lautje: Zuid-West juli/aug 2012: Tips zijn welkom!

Bericht door ingrid1985 »

Lautje schreef:Nu heb ik contact gezocht per mail met Redwood Inn, maar tot nu toe nog geen antwoord gehad. Heeft iemand hier ervaring met Redwood Inn (Lombardstreet)?
Ik heb ook gemaild met Redwood Inn, maar ik heb een keurig mailtje terug gehad met de kamers die beschikbaar waren voor mijn data met de prijs erbij..
Ik heb nog geen ervaring met Redwood Inn zelf maar ik zou het gewoon nog een keer proberen als ik jou was.
Lautje
Amerika-ontdekker

Bericht door Lautje »

Ik heb inmiddels twee keer een mailtje naar Redwood Inn gestuurd met de vraag of de kamer die wij graag zouden willen in de periode dat wij in San Francisco zijn, beschikbaar is.

Beide keren geen reactie gehad.

Heb jij gewoon een mailtje gestuurd naar het e-mailadres dat op hun site staat (info@sfredwoodinn.com) ?
Ik ga het dan inderdaad nog maar een derde keer proberen. En ondertussen zoek ik ook gewoon verder naar een ander motel/hotel in SF.
Lautje
Amerika-ontdekker

Bericht door Lautje »

Na 3 keer een mail gestuurd te hebben en 3 keer geen reactie gekregen te hebben van Redwood Inn, begin ik niet meer aan een 4e poging :(

Inmiddels 3 nachten geboekt bij Country Hearth Inn.
Die had ik vorige maand al geboekt via Hotels.com, maar vond hem eigenlijk een beetje aan de prijs.
Naar mijn idee kon het goedkoper, dus die maar weer geannuleerd. Kwam daarna dus Redwood Inn tegen die goedkoper was. Maar ja, geen respons....

Vandaag via booking.com weer Country Hearth Inn tegengekomen en was nu ineens veel goedkoper,dus maar meteen geboekt! :thumbup:

Inmiddels zijn alle overnachtingen die we vantevoren wilden vastleggen, geboekt!
Nog 'maar' 3 maandjes wachten....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer