Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis vlientje: Wie helpt bij onze route?
Reis vlientje: Wie helpt bij onze route?
Wij zijn aan het uitkijken om in juli voor de derde keer naar Amerika te gaan. We kunnen van 17 juli tot 14 augustus.
Ik plaats hier even onze vorige routes zodat jullie weten wat we al wel gezien hebben en dus niet meer in het programma moeten opnemen.
Amerika 2010:
LA, Laughlin - Grand Canyon - Page - Monument Valley - Moab - Bryce Canyon - Zion - Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes - Yosemite - San Fransciso - Monterey - San Simeon - LA
Met alle parken ertussen
Amerika 2011:
Las Vegas - Holbrook - Cortez - Gunnison - Denver - Estes Park - Cheyenne - Rapid City - Cody - Gardiner - Jackson - Salt Lake City - Vegas
Met alle parken ertussen: Yellowstone, enz..
We zouden dit jaar in Vegas vertrekken omdat we zeker nog eens terug gaan naar Death Valley. Monument Valley willen we ook opnieuw doen. Misschien Grand Canyon opnieuw. Los daarvan willen we een compleet nieuwe route. We hadden misschien gedacht aan Texas en New Mexico. Wat moeten we daar zeker zien en welke route stellen jullie voor? Of zijn er totaal andere voorstellen dan TX en NM want we weten nog niet of het daar interessant genoeg is of dat er mooiere regio's zijn die we zeker nog moeten doen?
We zijn geen hikers. Zijn niet bang van veel kilometers rijden. We willen liefst geen drop off, dus weer in Vegas eindigen.
We kijken uit naar jullie antwoorden!
Ik plaats hier even onze vorige routes zodat jullie weten wat we al wel gezien hebben en dus niet meer in het programma moeten opnemen.
Amerika 2010:
LA, Laughlin - Grand Canyon - Page - Monument Valley - Moab - Bryce Canyon - Zion - Las Vegas - Death Valley - Mammoth Lakes - Yosemite - San Fransciso - Monterey - San Simeon - LA
Met alle parken ertussen
Amerika 2011:
Las Vegas - Holbrook - Cortez - Gunnison - Denver - Estes Park - Cheyenne - Rapid City - Cody - Gardiner - Jackson - Salt Lake City - Vegas
Met alle parken ertussen: Yellowstone, enz..
We zouden dit jaar in Vegas vertrekken omdat we zeker nog eens terug gaan naar Death Valley. Monument Valley willen we ook opnieuw doen. Misschien Grand Canyon opnieuw. Los daarvan willen we een compleet nieuwe route. We hadden misschien gedacht aan Texas en New Mexico. Wat moeten we daar zeker zien en welke route stellen jullie voor? Of zijn er totaal andere voorstellen dan TX en NM want we weten nog niet of het daar interessant genoeg is of dat er mooiere regio's zijn die we zeker nog moeten doen?
We zijn geen hikers. Zijn niet bang van veel kilometers rijden. We willen liefst geen drop off, dus weer in Vegas eindigen.
We kijken uit naar jullie antwoorden!
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Wie helpt bij onze route?
Hallo Vlientje,
Ik wil niet onaardig doen, maar blijkbaar kom je alleen op het forum om een kant en klare reis voorgeschoteld te krijgen.
Vorig jaar heb je dit ook gedaan, maar had je nog de "moeite" genomen om een route van een reisbureau te posten die aangepast moest worden aan de lengte van jullie vakantie.
Wij willen je graag helpen, maar kijk zelf eerst eens bij de reisverslagen daar zal je zeker wat leuke ideeën op kunnen doen voor een mooie vakantie.
Kom dan zelf met een route die jou leuk lijkt en dan komen de tips vanzelf.
Ik wil niet onaardig doen, maar blijkbaar kom je alleen op het forum om een kant en klare reis voorgeschoteld te krijgen.
Vorig jaar heb je dit ook gedaan, maar had je nog de "moeite" genomen om een route van een reisbureau te posten die aangepast moest worden aan de lengte van jullie vakantie.
Wij willen je graag helpen, maar kijk zelf eerst eens bij de reisverslagen daar zal je zeker wat leuke ideeën op kunnen doen voor een mooie vakantie.
Kom dan zelf met een route die jou leuk lijkt en dan komen de tips vanzelf.
Re: Reis vlientje: Wie helpt bij onze route?
Kijk anders ook eens naar Arizona, dat is makkelijk te combineren met een bezoek aan Vegas/DV en heeft veel te bieden.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Pak er eerste even een kaart / google maps bij en een boek over NP. Dan heb je een idee wat er kan. Aanpassen kan maar een route maken zoals je nu vraagt .... probeer eerst zelf een opzetje te maken. Dan hebben we idee dat je weet wat je wilt.
NM heeft White Sands, Santa Fe Taos Pueblo ...etc
NM heeft White Sands, Santa Fe Taos Pueblo ...etc
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
We zijn al lang bezig met een route te maken met nodige opzoekwerk. Maar we passen onze route nog dikwijls aan, hij is nog niet 100%. Dus mensen, we zijn er echt wel mee bezig, we vroegen alleen maar jullie hulp en tips hoor, als dat nog mag. Binnenkort posten we onze route als dat makkelijker is. Ik wou alleen maar weten omdat wij New Mexico en Texas nu erbij zouden nemen of jullie dit ook interessant vonden of dat er veel interessantere staten zijn.
-
ina
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
New Mexico is leuk, je kan naar Kasha Katuwe tentrocks(wel wandelen) wat Isis al zei Santa Fe, Albuquerque, White sands is heel mooi en niet te vergeten Carlsbad Caverns, Je zou via Grand Canyon richting ABQ kunnen gaan, White sands, Carlsbad dan via de Aliens, Roswell, naar Santa Fe, dan weer terug richting Durango, Cortez, daar kan je Mesa Verde bezoeken, dan Monument valley en weer richting LV.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Texas ligt mssn wat ver uit de route vanaf Las Vegas ?
Maar het zuiden van Arizona (Tucson, Bisbee, Tombstone, ...) is wel de moeite in combinatie met NM.
Wij deden daar een gedeelte van tijdens onze 2009 reis.
Misschien kan je wat ideeën opdoen uit ons verslag : http://www.bartenevy.be
Bart
Maar het zuiden van Arizona (Tucson, Bisbee, Tombstone, ...) is wel de moeite in combinatie met NM.
Wij deden daar een gedeelte van tijdens onze 2009 reis.
Misschien kan je wat ideeën opdoen uit ons verslag : http://www.bartenevy.be
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Reisschema juli-augustus
Beste mensen,
Hier is ons schema voor onze route met huurwagen in juli-augustus voor 28 dagen
las vegas
death valley
los angeles
san diego
phoenix
tucson
alamogordo
san angelo
houston
new orleans
pine bluff
oklahoma city
santa fe
moab
kayenta
cedar city
las vegas
Graag jullie opmerkingen of als er interessantere staten zijn dan texas enz. In onze andere post, zie je wat we vorig jaar en het jaar daarvoor al bezocht hebben.
Hier is ons schema voor onze route met huurwagen in juli-augustus voor 28 dagen
las vegas
death valley
los angeles
san diego
phoenix
tucson
alamogordo
san angelo
houston
new orleans
pine bluff
oklahoma city
santa fe
moab
kayenta
cedar city
las vegas
Graag jullie opmerkingen of als er interessantere staten zijn dan texas enz. In onze andere post, zie je wat we vorig jaar en het jaar daarvoor al bezocht hebben.
Laatst gewijzigd door markro op 25 mar 2012, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Nieuwe reistopic samengevoegd met het reeds bestaande. Zo blijven de vragen en antwoorden betreffende dezelfde reis bij elkaar.
Reden: Nieuwe reistopic samengevoegd met het reeds bestaande. Zo blijven de vragen en antwoorden betreffende dezelfde reis bij elkaar.
Re: Reisschema juli-augustus
Vlientje, kan de route opschrijven als dag 1: Las Vegas -> Death Valley, etc. Dan weten we hoeveel tijd je op je ergens voor uittrekt.
Texas is ontzettend gaaf al ken ik San Angelo niet.
Ik ben erg benieuwd waarom je voor deze route gekozen hebt; anders dan wat meeste mensen doen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen mooie reis wordt.
Texas is ontzettend gaaf al ken ik San Angelo niet.
Ik ben erg benieuwd waarom je voor deze route gekozen hebt; anders dan wat meeste mensen doen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen mooie reis wordt.
Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Om eerlijk te zijn heeft elke staat wel iets bijzonders, dus je kan beter kijken naar wat op je route past en wat jullie interessant lijkt.vlientje schreef:Ik wou alleen maar weten omdat wij New Mexico en Texas nu erbij zouden nemen of jullie dit ook interessant vonden of dat er veel interessantere staten zijn.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
PLaats gewoon een van je routes die je enigszins aardig vindt dan kunnen we er wat ideeën op los laten. KUn je weer verder knutselen. Of 2 als je er niet uit kan kiezen.
Het is voor ons fijner te schieten op iets dat concreet is dan een vaag plan. En als je e ral mee bezig bent kun je snel genoeg inschatten of ons idee bij jou past.
Succes .. routes zijn er om aan te passen.
Het is voor ons fijner te schieten op iets dat concreet is dan een vaag plan. En als je e ral mee bezig bent kun je snel genoeg inschatten of ons idee bij jou past.
Succes .. routes zijn er om aan te passen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reisschema juli-augustus
Waarom plaats je dit niet onder je eerste topic, dit is wel verwarrend want nu wordt in beide topics over dezelfde reis gesproken.
Marianne
Marianne
Hallo, San Angelo hebben we in ons schema gezet, om de afstand te overbruggen, om daar dan te overnachten. We twijfelen nog of er een betere stopplaats is...
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zou je het in een reis schema kunnen zetten? Zoals hieronder even als vb:
Dag 1 NL -Las Vegas
dag 2 LV - Death Valley
dag 3 DV - LA?
dg 4 LA?
dag 5 LA - San Diego ...
....
dan zien we ook of er wat rust momenten inzitten en of dat misschien anders beter zou worden. Wij helpen hier door te kijken wat mensen op een dag willen en of er verbeteringen aan te brengen zijn. Dan zien we ook wat je wilt doen en of overnachtingsplekken handig / fijn gekozen zijn.
detail:
Voor monument Valley zou ik niet in Kayenta gaan overnachten maar in Gouldings Lodge of in The View als je geld genoeg hebt.
Wat doe je in Cedar City?
Dag 1 NL -Las Vegas
dag 2 LV - Death Valley
dag 3 DV - LA?
dg 4 LA?
dag 5 LA - San Diego ...
....
dan zien we ook of er wat rust momenten inzitten en of dat misschien anders beter zou worden. Wij helpen hier door te kijken wat mensen op een dag willen en of er verbeteringen aan te brengen zijn. Dan zien we ook wat je wilt doen en of overnachtingsplekken handig / fijn gekozen zijn.
detail:
Voor monument Valley zou ik niet in Kayenta gaan overnachten maar in Gouldings Lodge of in The View als je geld genoeg hebt.
Wat doe je in Cedar City?
Dit is het kaartje van jullie planning. Er lijken wat dubbele ritten en lange ritten in te zitten. Vooral Oklahoma City naar Santa Fe.
Bedankt Hockey voor ons kaartje te posten, ik heb het gisteren ook geprobeerd maar het lukte me niet. Wat ik jullie ook wou vragen is of we New Orleans er zouden bijnemen of dat we dat beter sparen om op een volgende reis eens te combineren met Florida?
@Vlientje, het is eigenlijk onmogelijk daar advies op te geven. Überhaupt heeft jullie rit zoals ik zei wat rare "sprongen". Er is je door meerdere mensen al eens gevraagd om de rit van dag tot dag uit te schrijven. Wat mij betreft, doe dat nu eerst eens. Dan hebben we een veel beter inzicht in hoeveel tijd je overal hebt en waar het verstandig is dingen te schrappen.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het kaartje lijkt mij niet in 4 weken te doen.. of ben ik nu gek. Als je een planning schrijft dan komt het misschien beter in beeld. Zet er wel de km en uren rijden per dag bij... dat geeft een gevoel van hoeveel tijd je over hebt voro andere zaken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 80 Reacties
- 34539 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 14 Reacties