Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis giorgi: Zuidwest en Yellowstone
Reis giorgi: Zuidwest en Yellowstone
Hallo
Al maanden ben ik dit forum aan het doorspitten naar informatie sinds wij een camper en heen en terugvlucht naar de Verenigde Staten hebben geboekt.
Ik heb ontzettend veel informatie gevonden en door jullie hulp een campingplaatsje weten te bemachtigen in Yosemite Valley.
Toch heb ik nog wat vragen en ik hoop dat jullie mij advies willen geven.
Wij reizen met een camper met 5 personen in juli/augustus.
Normaal trekken wij in de zomer met een caravan door Europa en zijn dus gewend veel te rijden en niet lang op 1 plek te blijven staan.
Dit is ons reisschema:
Dag 1 Amsterdam – San Fransisco
Dag 2 San Fransisco Hotel
Dag 3 San Fransisco camper ophalen en nacht op camping
Dag 4 San Fransisco camping
Dag 5 San Fransisco – Yosemite Valley (upper pines geboekt) 317 km
Dag 6 Yosemite Valley (upper pines geboekt)
Dag 7 Yosemite Valley (upper pines geboekt)
Dag 8 Via Tioga pass, misschien Mono lake naar Bishop 224 km
Dag 9 Bishop – Las Vegas camping 434 km
Dag 10 Las Vegas camping
Dag 11 Las Vegas – Zion/Bryce 264 km naar Zion, 401 km naar Bryce
Dag 12 Bryce
Dag 13 Bryce – Page 246 km
Dag 14 Page
Dag 15 Page – Grand Canyon South Rim (Trailer Village geboekt) 223 km
Dag 16 Grand Canyon – Moab ,naar Monument Valley 283 km, naar Moab 522 km
Dag 17 Moab
Dag 18 Moab - Dinosaur 299 km
Dag 19 Dinosaur – Grand Teton 578 km
Dag 20
Dag 21 Yellowstone Grant camping geboekt 83 km
Dag 22 Yellowstone Canyon campground geboekt 58 km
Dag 23 Canyon campground geboekt
Dag 24 Yellowstone – Idaho Falls , naar Idaho Falls 236 km
Dag 25 Idaho Falls – Salt lake city (Draper camping), vlgende morgen camper inleveren 372 km
Dag 26 Salt Lake city Hotel
Dag 27 Salt Lake City - Amsterdam
Mijn vragen gaan over:
dag 8: Of is van Yosemite Valley naar Las Vegas te doen in 1 dag. Dan winnen we een extra dag voor verderop in de reis.
dag 16: Wij dachten via Monument Valley naar Moab te rijden, dus bij Monument Valley alleen een stop te doen.
Is dit haalbaar. Is het moeilijk om op de bonnefooi een camping te vinden voor Moab of Monument Valley.
dag 11 Eigenlijk hetzelfde verhaal. Is het te doen om Zion op de route te bekijken en dan naar Bryce door te rijden.
Of is het handiger om de overnachtingen te verdelen over Zion en Bryce, of misschien 1 te laten vervallen?
Is het daar moeilijk om een camping te vinden zonder te boeken.
Ook het stuk van Moab naar Yellowstone is misschien handiger in te delen.
Dag 20 heb ik leeg gelaten omdat we nog een extra dag hebben en ik niet weet waar die het beste in te plannen, dat kunnen we natuurlijk ook onderweg bepalen.
Het is een heel verhaal met veel vragen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Misschien staan er al antwoorden op het forum, maar er staat hier zoveel informatie dat ik het ondanks de zoekfunctie soms door de bomen het bos niet meer zie.
Al maanden ben ik dit forum aan het doorspitten naar informatie sinds wij een camper en heen en terugvlucht naar de Verenigde Staten hebben geboekt.
Ik heb ontzettend veel informatie gevonden en door jullie hulp een campingplaatsje weten te bemachtigen in Yosemite Valley.
Toch heb ik nog wat vragen en ik hoop dat jullie mij advies willen geven.
Wij reizen met een camper met 5 personen in juli/augustus.
Normaal trekken wij in de zomer met een caravan door Europa en zijn dus gewend veel te rijden en niet lang op 1 plek te blijven staan.
Dit is ons reisschema:
Dag 1 Amsterdam – San Fransisco
Dag 2 San Fransisco Hotel
Dag 3 San Fransisco camper ophalen en nacht op camping
Dag 4 San Fransisco camping
Dag 5 San Fransisco – Yosemite Valley (upper pines geboekt) 317 km
Dag 6 Yosemite Valley (upper pines geboekt)
Dag 7 Yosemite Valley (upper pines geboekt)
Dag 8 Via Tioga pass, misschien Mono lake naar Bishop 224 km
Dag 9 Bishop – Las Vegas camping 434 km
Dag 10 Las Vegas camping
Dag 11 Las Vegas – Zion/Bryce 264 km naar Zion, 401 km naar Bryce
Dag 12 Bryce
Dag 13 Bryce – Page 246 km
Dag 14 Page
Dag 15 Page – Grand Canyon South Rim (Trailer Village geboekt) 223 km
Dag 16 Grand Canyon – Moab ,naar Monument Valley 283 km, naar Moab 522 km
Dag 17 Moab
Dag 18 Moab - Dinosaur 299 km
Dag 19 Dinosaur – Grand Teton 578 km
Dag 20
Dag 21 Yellowstone Grant camping geboekt 83 km
Dag 22 Yellowstone Canyon campground geboekt 58 km
Dag 23 Canyon campground geboekt
Dag 24 Yellowstone – Idaho Falls , naar Idaho Falls 236 km
Dag 25 Idaho Falls – Salt lake city (Draper camping), vlgende morgen camper inleveren 372 km
Dag 26 Salt Lake city Hotel
Dag 27 Salt Lake City - Amsterdam
Mijn vragen gaan over:
dag 8: Of is van Yosemite Valley naar Las Vegas te doen in 1 dag. Dan winnen we een extra dag voor verderop in de reis.
dag 16: Wij dachten via Monument Valley naar Moab te rijden, dus bij Monument Valley alleen een stop te doen.
Is dit haalbaar. Is het moeilijk om op de bonnefooi een camping te vinden voor Moab of Monument Valley.
dag 11 Eigenlijk hetzelfde verhaal. Is het te doen om Zion op de route te bekijken en dan naar Bryce door te rijden.
Of is het handiger om de overnachtingen te verdelen over Zion en Bryce, of misschien 1 te laten vervallen?
Is het daar moeilijk om een camping te vinden zonder te boeken.
Dag 20 heb ik leeg gelaten omdat we nog een extra dag hebben en ik niet weet waar die het beste in te plannen, dat kunnen we natuurlijk ook onderweg bepalen.
Misschien staan er al antwoorden op het forum, maar er staat hier zoveel informatie dat ik het ondanks de zoekfunctie soms door de bomen het bos niet meer zie.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Zuidwest en Yellowstone
Mariannegiorgi schreef:dag 8: Of is van Yosemite Valley naar Las Vegas te doen in 1 dag. Dan winnen we een extra dag voor verderop in de reis.Nee, dat zou ik niet doen. Je kunt in Lee VIning overnachten.
Is dit haalbaar. Is het moeilijk om op de bonnefooi een camping te vinden voor Moab of Monument Valley. Moab zou ik zeker reserveren, MV weet ik niet. Jammer om niet bij MV te overnachten, het is erg mooi daar de uren voor zonsondergang.
dag 11 Eigenlijk hetzelfde verhaal. Is het te doen om Zion op de route te bekijken en dan naar Bryce door te rijden. Of is het handiger om de overnachtingen te verdelen over Zion en Bryce, of misschien 1 te laten vervallen?
Is het daar moeilijk om een camping te vinden zonder te boeken.Ik zou juist voor Zion meer tijd uittrekken dan voor Bryce, waarom een volle dag voor Bryce? waar houden julie van, willen julie wat trails gaan lopen? Dan heb je bij zion veel meer keuze. Zeker een overnachting in Zion plannen, en liever nog 2. Boeken lijkt me wel handig.
Dag 20 heb ik leeg gelaten omdat we nog een extra dag hebben en ik niet weet waar die het beste in te plannen, dat kunnen we natuurlijk ook onderweg bepalen. Ik vraag me af of het verstandig is om in het hoogseizoen niets vast te leggen. Ik zou die extra dag voor Zion gebruiken, of voor Monumetn valley. Misschien is 1 overnachting bij Page ook wel voldoende, wat heb je daar gepland?
Re: Reis giorgi: Zuidwest en Yellowstone
Bedankt voor je snelle antwoorden.
-Ik denk dat er een overnachting bij Monument Valley komt, dat breekt ook de lange rit.
-Ik dacht dat Bryce mooier was dan Zion en dat daar meer te zien was dan in Zion, vandaar de 2 overnachtingen in Bryce
-Misschien is Page ook voldoende voor 1 overnachting. We hebben niets echt gepland. Daar zou ik wel graag naar de lower Antilope Canyon gaan.
Maar wellicht kunnen we dat bezoeken op een reisdag.
We willen wel gaan wandelen, maar aangezien we veel parken bezoeken zal er sowieso al veel gewandeld worden.
We gaan met onze drie kinderen van 10. 12 en 14, die op zich wel goed kunnen wandelen, maar die dat elke dag waarschijnlijk niet leuk zullen gaan vinden.
We zullen soms genoegen moeten nemen met alleen een indruk krijgen van een park door bv. de hoogtepunten te bezoeken.
Om nog even terug te komen op waar wij van houden: We komen voornamelijk van de natuur, een stad als Las Vegas doen we voor de afwisseling en het lijkt me wel geweldig om dat eens te zien. In Yosemite willen we een paar trails gaan lopen en verder waar het uitkomt. We hebben gekozen voor een camper vanwege de vrijheid. Als we het ergens leuk vinden kunnen we langer blijven en als we het wel gezien hebben vetrekken we weer. Daarom wilden we eigenlijk niets plannen.
Nu hebben we al de campings aan het begin en het eind en bij de Grand Canyon vastgelegd, omdat ons is verteld dat je daar anders echt geen plaats hebt.
Misschien naief, maar ik vond dat al heel wat. We zijn niet zo kritisch wat betreft een camping. We hebben nu al 3 prachtige plekken om te kamperen en daar ben ik al heel blij mee.
-Ik denk dat er een overnachting bij Monument Valley komt, dat breekt ook de lange rit.
-Ik dacht dat Bryce mooier was dan Zion en dat daar meer te zien was dan in Zion, vandaar de 2 overnachtingen in Bryce
-Misschien is Page ook voldoende voor 1 overnachting. We hebben niets echt gepland. Daar zou ik wel graag naar de lower Antilope Canyon gaan.
Maar wellicht kunnen we dat bezoeken op een reisdag.
We willen wel gaan wandelen, maar aangezien we veel parken bezoeken zal er sowieso al veel gewandeld worden.
We gaan met onze drie kinderen van 10. 12 en 14, die op zich wel goed kunnen wandelen, maar die dat elke dag waarschijnlijk niet leuk zullen gaan vinden.
We zullen soms genoegen moeten nemen met alleen een indruk krijgen van een park door bv. de hoogtepunten te bezoeken.
Om nog even terug te komen op waar wij van houden: We komen voornamelijk van de natuur, een stad als Las Vegas doen we voor de afwisseling en het lijkt me wel geweldig om dat eens te zien. In Yosemite willen we een paar trails gaan lopen en verder waar het uitkomt. We hebben gekozen voor een camper vanwege de vrijheid. Als we het ergens leuk vinden kunnen we langer blijven en als we het wel gezien hebben vetrekken we weer. Daarom wilden we eigenlijk niets plannen.
Nu hebben we al de campings aan het begin en het eind en bij de Grand Canyon vastgelegd, omdat ons is verteld dat je daar anders echt geen plaats hebt.
Misschien naief, maar ik vond dat al heel wat. We zijn niet zo kritisch wat betreft een camping. We hebben nu al 3 prachtige plekken om te kamperen en daar ben ik al heel blij mee.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zion en bryce zijn beiden mooi, maar zion heeft m'n voorkeur....daar zijn een aantal prachtige wandelingen zoals THE narrows of angels landing..... In bryce kun je ook mooi wandelen, maar 1 dag is genoeg.......
Waarom Idaho falls????? De naam is mooier dan het dorp.....na grand teton, yellowstone wellicht via bear lake afzakken naar SALT lake city ?????
Waarom Idaho falls????? De naam is mooier dan het dorp.....na grand teton, yellowstone wellicht via bear lake afzakken naar SALT lake city ?????
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Sluit me aan bij Martin en Marianne...wat wil je in page ? Mooie omgeving hoor,dat wel......
Maar je hebt monument valley etc ook, en moab kost ook best veel tijd om een leuke indruk te krijgen...
Denk daar aan canyonlands, maar vergeet vooral niet dead horse point State park, en arches.....
Jullie gaan een prachtige reis maken !
Maar je hebt monument valley etc ook, en moab kost ook best veel tijd om een leuke indruk te krijgen...
Denk daar aan canyonlands, maar vergeet vooral niet dead horse point State park, en arches.....
Jullie gaan een prachtige reis maken !

Bedankt voor je reactie en alternatieven. Iedereen is zo enthousiast hier, ik kan haast niet wachten om te gaan.
Idaho falls is niet echt een plaats waar we naar toe willen. Eerst wilden we in 1 keer terugrijden naar Salt Lake City, maar dat is wel een hele lange rit.
(Het is niet erg omdat we de camping gereserveerd hebben en deze praktisch in de straat zit waar we de camper in moeten leveren, maar misschien hebben we het dan wel gehad met lange ritten).
De snelste route naar Salt Lake City was via Idaho Falls naar beneden.
Nu kunnen we op dag 24 nog extra tijd in Yellowstone doorbrengen en het park via een route uit rijden die we nog niet gehad hebben, ik dacht misschien is Idaho falls dan een mooie afstand.
Dus alleen maar om te overnachten, kan iedere willekeurige andere plaats op de route zijn .
Maar ik misschien is bear Lake wel een leuker alternatief.
Page alleen omdat het op de route ligt en wat km betreft een mooie tussensop is en vanwege Antelope Canyon.
Idaho falls is niet echt een plaats waar we naar toe willen. Eerst wilden we in 1 keer terugrijden naar Salt Lake City, maar dat is wel een hele lange rit.
(Het is niet erg omdat we de camping gereserveerd hebben en deze praktisch in de straat zit waar we de camper in moeten leveren, maar misschien hebben we het dan wel gehad met lange ritten).
De snelste route naar Salt Lake City was via Idaho Falls naar beneden.
Nu kunnen we op dag 24 nog extra tijd in Yellowstone doorbrengen en het park via een route uit rijden die we nog niet gehad hebben, ik dacht misschien is Idaho falls dan een mooie afstand.
Dus alleen maar om te overnachten, kan iedere willekeurige andere plaats op de route zijn .
Maar ik misschien is bear Lake wel een leuker alternatief.
Page alleen omdat het op de route ligt en wat km betreft een mooie tussensop is en vanwege Antelope Canyon.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik dacht eerste dat is een ambitieus plan maar omdat je in SLC eindigt is het allemaal net te doen; net ...... hoewel Yellowstone mi net wat krap is. Later meer bij begin beginnen.giorgi schreef:Ik heb ontzettend veel informatie gevonden en door jullie hulp een campingplaatsje weten te bemachtigen in Yosemite Valley.Dat is mooi !!!
dag 8: Of is van Yosemite Valley naar Las Vegas te doen in 1 dag. Dan winnen we een extra dag voor verderop in de reis.Inderdaad niet doen
Is dit haalbaar. Is het moeilijk om op de bonnefooi een camping te vinden voor Moab of Monument Valley.er s maar 1 camping en tja in hoogseizoen kan die vol zijn ik zou er nu alleen langs rijden je hebt al zoveel op je reis gepland zie onder voor mijn idee hierover
Is het daar moeilijk om een camping te vinden zonder te boeken.voor beiden een campgroudn boeken ik zou ik park gaan zitten en Bryce schijnt nu al lastig te zijn er zijn veel plekken niet reserveerbaar ivm werkzaamheden die nog niet klaar zijn op de camping
Ook het stuk van Moab naar Yellowstone is misschien handiger in te delen. Kijk in ons schema dag 18 routekaartjes/ roadbook wij doen er langer over ... maar misschienwel Jackson als stop pakken?
Dag 20 heb ik leeg gelaten omdat we nog een extra dag hebben en ik niet weet waar die het beste in te plannen, dat kunnen we natuurlijk ook onderweg bepalen.Ik zou een dag extra Moab pakken of misschien dan toch de krapte nabij Page/ Grand Canyon hiermee ledigen MON Valley zou ik op jou reis niet stoppen... ondanks dat het mooi is, ik vind Arches en Canyonlands meer waard
Je zou dag 4 al een stuk SF uit kunnen rijden; of was je speciaal nog wat van plan. INdien je al een beetje op weg gaat richting Yosemite dan scheelt dat weer de dag erna en ben je wat vroeger en frisser in Yosemite. Heb je al gedacht iver plaats van camping? WIj stonden op Marin RV park maar ik heb gene idee of dat voor jou nu handig is. Wij reden daarna ook naar Yosemite.
Zion is een park dat wat meer tidj kost omdat je daar de shuttle pakt en er wat wandelingen maakt Bryce is langgerekt maar ook makkelijk met de camper wat uitzichten te doen. EVt wandeling maar iig kost het minder tijd. Ik ha dme daar ook wat op verkeken. Ik zou eerder 2 dg Zion doen en 1 dag Bryce. Hoewel Bryce wel 1 van mij favos is en Arches NP ook.
http://www.zionnational-park.com/
Omdat je naar Yellowstone wilt zou ik de volle dag LV laten schieten om in Y meer tijd te hebben. Ook Moab krijgt toch wel erg weinig aandacht.
Nu komt dus de "maar" van de vele dingen die je wilt doen. Je komt wel op veel plekken maar op veel plekken kun je net niet echt iets zien (zoals Moab). Misschien Page overslaan of Grand Canyon.. (oei wat zeg ik nu

ALs je besluit wat je doet en je weet waar je wilt zijn .. Zou ik wat NP campings boeken (ZIon Bryce en ARches!)
Na LV zou ik het iets anders aanpakken
Ik laat je nu op dag 11 uit LV vertrekken maar dat kan ook dag 10 dus zijn dan heb je net eendag meer
11 LV - Zion
12 Zion
13 Zion - Bryce
14 Bryce - Mon Valley (of Page of Grand Canyon)
15 Mon Valley (of Page of Grand Canyon) - Moab
16 Moab (arches)
17 Moab (canyonlands)
18 Moab - Dinosaur of verder... richting Flaming Gorge
Je kunt niet zo makkelijk eerder naar Yosemite gaan.. nu al geboekt is. Ik had waarschijnlijk geopperd om de dag dat je de camper krijgt gelijk verder te trekken richting Yos... dan heb je meer tijd voor de andere zaken.
In Yellowstone schijnt Madison een heel mooie campground te zijn waar de bizons doortrekken misschien kun je die nog om boeken. Ook ligt dat dichterbij Old Faithfull.
Misschien heb je voor Y nog wat aan onze plannen voor 2012. Wij zijn vast net voor jou daar dus misschien net die kleine dingen...
Wat je wel / niet doet uiteindelijk maak je een supermooie reis met het ultieme reismiddel de camper. Voor ons is het USA met camper of geen USA. Wat je niet ziet moet je niet aan denken .. kom gewoon een keer terug.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Page is wel erg leuk met kinderen van die leeftijd om een dagje te gaan varen op Lake Powel, s'morgens Lower Antelope dan ben je vlakbij de botenverhuur en kan je de middag varen en zwemmen, even wat anders dan al het wandelen(zie ons reisverslag 2011, via link hieronder).
Je zou Grand Canyon over kunnen slaan en via Page naar MV, ik zou ook een dag Zion doen dan Bryce en dan Page. Dagje extra bij Moab.
Je zou Grand Canyon over kunnen slaan en via Page naar MV, ik zou ook een dag Zion doen dan Bryce en dan Page. Dagje extra bij Moab.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Twee nachten Page is prima, zeker als je iets op het water doet, het is er in de zomer echt heet.
Misschien hebben jullie voor de route iets aan ons 2008-verslag. Toen hebben we met onze kinderen een vergelijkbare route gedaan.
Marianne
Misschien hebben jullie voor de route iets aan ons 2008-verslag. Toen hebben we met onze kinderen een vergelijkbare route gedaan.
Marianne
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Zion zou wel kunnen met 1 nacht denk ik zo. Tenminste als je niet van plan bent om lange wandelingen te doen zoals Angels Landing, maar met kinderen is dat misschien zelfs niet evident.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Bedankt weer voor alle reacties. Super.
Het eerste plan was om vanuit San Fransisco na camper op halen naar Yosemite te gaan. Toen dachten we dat het lekker zou zijn om een dagje te acclamatiseren aangezien we pas s'avonds laat in het hotel aankomen. En misschien leuk voor de kinderen om pier 39 te zien en iets van een Amerikaanse stad.
Ze verheugen zich enorm op de grote hamburgers, maar ik vrees dat we die sowieso veel tegen zullen komen onderweg
.
Ik denk dat Las Vegas iets extreems is en niet met een Amerikaanse stad te vergelijken.
Ik probeer al 2 weken Marin Park te reserveren, maar ik krijg geen contact. Eerst een fax met een verzoek om per email te bevestigen. Geen reactie.Toen hier op het forum een emailadres gevonden, Geen reactie. Toen heb ik een XOIP aangemaakt, fax gestuurd en als faxadres XOIP nummer vermeld. Weer geen reactie. Wel vervelend, want ik heb het CC nr. wel al gefaxt. Ik ga maar met Tioga contact opnemen of ze me verder kunnen helpen.
Las vegas: Als we het na 1 middag/avond hebben gezien vertrekken we een dag eerder, dat hadden wij al in gedachten. Maar je moet af en toe natuurlijk ook weer wat boodschappen inslaan.
Nu twijfel ik weer om Monument Valley eruit te laten, maar we rijden er praktisch langs Tja
Moab: We hebben alleen in de planning om naar Arches te gaan, canyonlands was niet bij ons opgekomen.
Dinosaur: Onze middelste zoon is helemaal weg van paleontologie (wij vinden het ook erg leuk), maar praktisch gezien misschien niet de handigste stop.
Yosemite: Volgens mij is Grant ongeveer net zo ver als Madison van Old Faithfull.
Ik moet wel zeggen dat wij enorm genieten van mooie routes rijden (lekker een picknick onderweg en als het kan ergens in een rivier/ meer even afkoelen).
Het eerste plan was om vanuit San Fransisco na camper op halen naar Yosemite te gaan. Toen dachten we dat het lekker zou zijn om een dagje te acclamatiseren aangezien we pas s'avonds laat in het hotel aankomen. En misschien leuk voor de kinderen om pier 39 te zien en iets van een Amerikaanse stad.
Ze verheugen zich enorm op de grote hamburgers, maar ik vrees dat we die sowieso veel tegen zullen komen onderweg

Ik denk dat Las Vegas iets extreems is en niet met een Amerikaanse stad te vergelijken.
Ik probeer al 2 weken Marin Park te reserveren, maar ik krijg geen contact. Eerst een fax met een verzoek om per email te bevestigen. Geen reactie.Toen hier op het forum een emailadres gevonden, Geen reactie. Toen heb ik een XOIP aangemaakt, fax gestuurd en als faxadres XOIP nummer vermeld. Weer geen reactie. Wel vervelend, want ik heb het CC nr. wel al gefaxt. Ik ga maar met Tioga contact opnemen of ze me verder kunnen helpen.
Las vegas: Als we het na 1 middag/avond hebben gezien vertrekken we een dag eerder, dat hadden wij al in gedachten. Maar je moet af en toe natuurlijk ook weer wat boodschappen inslaan.
Nu twijfel ik weer om Monument Valley eruit te laten, maar we rijden er praktisch langs Tja
Moab: We hebben alleen in de planning om naar Arches te gaan, canyonlands was niet bij ons opgekomen.
Dinosaur: Onze middelste zoon is helemaal weg van paleontologie (wij vinden het ook erg leuk), maar praktisch gezien misschien niet de handigste stop.
Yosemite: Volgens mij is Grant ongeveer net zo ver als Madison van Old Faithfull.
Ik moet wel zeggen dat wij enorm genieten van mooie routes rijden (lekker een picknick onderweg en als het kan ergens in een rivier/ meer even afkoelen).
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dinosaur kun je wel ene stop maken bij het nieuwe Quarry. Dat is niet zo ver van de weg kost je wel wat tijd maar geen hele dag.
MArin misschien even bellen?? Bij ons ging het faxen goed maar als niet gaat dan ff met snelle lijn.
Mon Valley kom je langs als dat 's morgens is kun je wel bij mile marker 13 net 13 miles voorbij MV mooi kijken. Ik zou er met jouw plan niet stoppen voor een nacht. Liever dan in Moab extra.
Over mooi stopje... Van Yosemite - Lee Vinning na Olmsted Point picknikken aan Tenaya lake!!! poedelen / zwemmen en een lunch!! super.
MArin misschien even bellen?? Bij ons ging het faxen goed maar als niet gaat dan ff met snelle lijn.
Mon Valley kom je langs als dat 's morgens is kun je wel bij mile marker 13 net 13 miles voorbij MV mooi kijken. Ik zou er met jouw plan niet stoppen voor een nacht. Liever dan in Moab extra.
Over mooi stopje... Van Yosemite - Lee Vinning na Olmsted Point picknikken aan Tenaya lake!!! poedelen / zwemmen en een lunch!! super.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Zion narrows is ook leuk met kinderen, de eerste keer was onze jongste ook 10, ze vonden het geweldig.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Isis: Goede tips, die van Monument Valley lijkt mij een hele goede oplossing voor een dag winst.
Tenaya Lake is ook opgeslagen. Ik kijk ook bij jouw reis, daar vind ik ook weer veel informatie. Helaas heb ik (nog) geen tips voor jullie.
Leuk om te lezen hoe andere kinderen het hebben ervaren, Zion Narrows staat ook genoteerd.
Tenaya Lake is ook opgeslagen. Ik kijk ook bij jouw reis, daar vind ik ook weer veel informatie. Helaas heb ik (nog) geen tips voor jullie.
Leuk om te lezen hoe andere kinderen het hebben ervaren, Zion Narrows staat ook genoteerd.
Net naar Marin Park gebeld en alles is goed gereserveerd. Dus als anderen ook dezelfde problemen had als wij, bellen is inderdaad het makkelijkst.
Ze reageren sowieso nooit per email vertelde de mevrouw aan de telefoon.
Ze reageren sowieso nooit per email vertelde de mevrouw aan de telefoon.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht