Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Vera&Gaddo: LA-SF-LV-LA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Vera&Gaddo: LA-SF-LV-LA
@Jerommeke10: Dag 8 en 9 kunnen we inderdaad nog wel iets aanpassen, door een logische route te gaan plannen.
@Marianne: In Curry Village zijn onze datums toch beschikbaar, we zullen dan beslist vanavond ook gelijk iets vastleggen.
Bedankt Marianne, door iets beter te kijken, kwam ik uit op hun eigen website en niet op een site van een andere aanbieder, waar onze datums wel al vergeven waren...
Gaddo
@Marianne: In Curry Village zijn onze datums toch beschikbaar, we zullen dan beslist vanavond ook gelijk iets vastleggen.
Bedankt Marianne, door iets beter te kijken, kwam ik uit op hun eigen website en niet op een site van een andere aanbieder, waar onze datums wel al vergeven waren...
Gaddo
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Inmiddels weer 2 weken verder, onze route in Excel opgezet, met daarbij dingen die wel willen zien, waar we langs willen rijden en met tips.
De overnachtingsplaats Bishop hebben we vervangen door Lee Vining.
Ook zijn we nu mee en mee uit aan 't kijken naar plaatsen voor te overnachten.
De overnachting voor dag 2-3 in Monterey vorige week geboekt in Monterey Surf Inn.
En zojuist 2 nachten in Curry Village kunnen boeken, (dat ging de vorige 2 keren niet) dus nu doorgezet en niet meer getwijfeld. We overnachten 22 t/m 24 juli 2012 in een Signature Tent in Curry Village (Yosemite)
Gaddo
De overnachtingsplaats Bishop hebben we vervangen door Lee Vining.
Ook zijn we nu mee en mee uit aan 't kijken naar plaatsen voor te overnachten.
De overnachting voor dag 2-3 in Monterey vorige week geboekt in Monterey Surf Inn.
En zojuist 2 nachten in Curry Village kunnen boeken, (dat ging de vorige 2 keren niet) dus nu doorgezet en niet meer getwijfeld. We overnachten 22 t/m 24 juli 2012 in een Signature Tent in Curry Village (Yosemite)
Gaddo
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Een volgend 'probleem', of iets waar we een mening van iemand anders over willen horen...
2 nachten geboekt in Yosemite, Curry Village, dan willen we door naar Death Valley, waar we 1 nacht willen blijen in Stovepipe Wells en dan door willen rijden naar Las Vegas. Tussen Yosemite en Stovepipe Wells hebben we nog één overnachting die we kunnen inplannen.
Lee Vining, wat we als eerste instantie op ons schema staat, ligt 'maar' 77 miles verder, dan zou het de volgende dag nog 202 miles zijn tot in Death Valley. Wat te doen? in Lee Vining toch iets boeken of verder door rijden? Zijn er nog bezienswaardigheden op de route die we absoluut niet mogen missen?
Thanks...
2 nachten geboekt in Yosemite, Curry Village, dan willen we door naar Death Valley, waar we 1 nacht willen blijen in Stovepipe Wells en dan door willen rijden naar Las Vegas. Tussen Yosemite en Stovepipe Wells hebben we nog één overnachting die we kunnen inplannen.
Lee Vining, wat we als eerste instantie op ons schema staat, ligt 'maar' 77 miles verder, dan zou het de volgende dag nog 202 miles zijn tot in Death Valley. Wat te doen? in Lee Vining toch iets boeken of verder door rijden? Zijn er nog bezienswaardigheden op de route die we absoluut niet mogen missen?
Thanks...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lee Vining of Mammoth Lakes is een prima tussenstop, je hebt dan voldoende tijd tot Stovepipe Wells. Je zou nog naar Bodie kunnen gaan, maar je kunt ook de tijd voor Yosemite gebruiken, zeker omdat je daar maar 2 nachten hebt.
Tussen Lee Vining en DV kun je naar de Alabama Hills (bij Lone Pine).
Marianne
Tussen Lee Vining en DV kun je naar de Alabama Hills (bij Lone Pine).
Marianne
Het "probleem" van die 77 miles is dat het Tioga Pass heet en een bergpas met de nodige viewpunten rijdt nou eenmaal niet zo vlot als een snelweg. Zeker als je ook nog naar Bodie wil, dan heb je die overnachting in Lee Vining of Mammoth Lakes nodig.Vera&Gaddo schreef: Lee Vining, wat we als eerste instantie op ons schema staat, ligt 'maar' 77 miles verder, dan zou het de volgende dag nog 202 miles zijn tot in Death Valley. Wat te doen? in Lee Vining toch iets boeken of verder door rijden? Zijn er nog bezienswaardigheden op de route die we absoluut niet mogen missen?
Thanks...
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ok, dus we houden Lee Vining in onze Route.
Heb ook al eens geïnformeerd voor een overnachting.
Bij Murphey's Motel vragen ze $ 108.00 dollar excl. Tax voor een nacht. Andere optie's Tioga Lodge, of Lake View Lodge...
Of nog iemand anders goede tips?
Gaddo
Heb ook al eens geïnformeerd voor een overnachting.
Bij Murphey's Motel vragen ze $ 108.00 dollar excl. Tax voor een nacht. Andere optie's Tioga Lodge, of Lake View Lodge...
Of nog iemand anders goede tips?
Gaddo
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,
Marianne heeft ons een goede tip gegeven: Virginia Creek Settlement in Bridgeport ( vlakbij Bodie )!
Groetjes Rowena
Marianne heeft ons een goede tip gegeven: Virginia Creek Settlement in Bridgeport ( vlakbij Bodie )!
Groetjes Rowena
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Inmiddels bij Murphey's geboekt...
Nu ons laatste stukje route...
Dag 15 t/m 17
We willen vanuit Page, door de Grand Canyon, richting LA.
Hiervoor heb ik nog 2 overnachtingen 'vrij', dwz we kunnen over de route 2 dagen doen, maar het zijn dan ook een dikke 800 km...
Iemand nog tips hoe, wat en waar? Graag zou ik de route zo eerlijk mogelijk verdelen over 2 dagen, om niet toch nog 600 km op één dag te moeten rijden...
Nu ons laatste stukje route...
Dag 15 t/m 17
Hiervoor heb ik nog 2 overnachtingen 'vrij', dwz we kunnen over de route 2 dagen doen, maar het zijn dan ook een dikke 800 km...
Iemand nog tips hoe, wat en waar? Graag zou ik de route zo eerlijk mogelijk verdelen over 2 dagen, om niet toch nog 600 km op één dag te moeten rijden...
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
From Page to LA in 2 days.
Hiervoor hebben we nog 1 a 2 overnachtingen 'vrij', dwz we kunnen over de route 2 dagen doen, maar het zijn dan ook een dikke 800 km...
Wat moeten we beslist onderweg nog zien, en wat niet.
Is het de moeite een stukje Route 66 mee te nemen?
Gaddo
Hiervoor hebben we nog 1 a 2 overnachtingen 'vrij', dwz we kunnen over de route 2 dagen doen, maar het zijn dan ook een dikke 800 km...
Wat moeten we beslist onderweg nog zien, en wat niet.
Is het de moeite een stukje Route 66 mee te nemen?
Gaddo
Re: From Page to LA in 2 days.
Ik begrijp het niet helemaal.
klopt volgend schema?
Page - ???
??? - ???bis
???bis - Los Angeles
Als het klopt zou ik eerst een overnachting doen aan de Grand Canyon (Bright Angel Lodge). Zo kunnen je genieten van zonsondergang en of -opgang. (wel reserveren).
De volgende dag zou ik niet reserveren. Je kunt route 66 rijden via Seligman en Oatman en je kunt kijken waar je uitkomt.
Needles valt niks te beleven, maar heeft veel (goedkope) overnachtingsmogelijkheden. Je kunt ook doorrijden naar 29 Palms (vlak bij Joshua Tree).
Als ik 1 nacht te veel heb gerekend, kun je overnachten in Kingman (je mist dan wel de 'magische' momenten aan de grand canyon).
klopt volgend schema?
Page - ???
??? - ???bis
???bis - Los Angeles
Als het klopt zou ik eerst een overnachting doen aan de Grand Canyon (Bright Angel Lodge). Zo kunnen je genieten van zonsondergang en of -opgang. (wel reserveren).
De volgende dag zou ik niet reserveren. Je kunt route 66 rijden via Seligman en Oatman en je kunt kijken waar je uitkomt.
Needles valt niks te beleven, maar heeft veel (goedkope) overnachtingsmogelijkheden. Je kunt ook doorrijden naar 29 Palms (vlak bij Joshua Tree).
Als ik 1 nacht te veel heb gerekend, kun je overnachten in Kingman (je mist dan wel de 'magische' momenten aan de grand canyon).
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Het schema klopt, maar ik zou ook best meteen willen doorrijden, door maar 1 overnachting te plannen.
Vandaar de vraag of er nog iets te beleven valt op die route... Grand Canyon uiteraard...
Vandaar de vraag of er nog iets te beleven valt op die route... Grand Canyon uiteraard...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom zoveel haast? Ik zou zeker bij de Grand Canyon overnachten, en dan de volgende dag kijken hoe ver je komt. Je kunt dan een stuk route66 rijden, of een bezoek brengen aan Joshua Tree NP. Maar de Grand Canyon is ook geweldig, wandel een stuk langs de rim, en ga een eind naar beneden, luister eens mee met een ranger, of ga naar een avondprogramma. Er zijn zoveel leuke dingen te doen.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3124 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy