Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis De Kroosjes: Denver Yellowstone graag advies
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis De Kroosjes: Denver Yellowstone graag advies
Wij deden in 2004 ook Estes Park - Hot Springs in 1 dag, met ook nog wat uitstapjes onderweg.
Misschien heb je iets aan ons 2004-verslag. Ik ben momenteel druk bezig met het overzetten van het verslag naar blogspot; de foto's zijn nog niet compleet maar de tekst staat er al, zie hier.
Marianne
Misschien heb je iets aan ons 2004-verslag. Ik ben momenteel druk bezig met het overzetten van het verslag naar blogspot; de foto's zijn nog niet compleet maar de tekst staat er al, zie hier.
Marianne
Custer, Hill City of Keystone. Keystone is ons wat te druk, dus dan blijven Hill City en Custer over. Ga eens een hapje eten bij de Alpine Inn in Hill City, als er nog plaats is..
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
We hebben van het weekend een hotel geboekt in Rapid City voor 2 nachten bijna alles zit vol en wat er over is heel duur. Vanwege Sturgis. (Guus rijdt motor dus die vindt het fantastisch). Het is een motel 6, volgens mij niet heel geweldig maar we hebben in ieder geval wat.
Nu willen we nog tussen Estes Park en Rapid City overnachten. We denken aan Scotsbluff, ligt volgens mij precies er tussen in. Hot Springs zit al vol.
Van Scotsbluff naar Rapid City kunnen we dan al bij Custer wat bekijken. Is dat te doen?
Ook hebben we al Yellowstone geboekt, wel verschillende locaties. Zat ook al bijna vol.
Marianne, jij hebt wel eens in cabins overnacht moet je dan zelf beddengoed meenemen?
Ineke
Nu willen we nog tussen Estes Park en Rapid City overnachten. We denken aan Scotsbluff, ligt volgens mij precies er tussen in. Hot Springs zit al vol.
Van Scotsbluff naar Rapid City kunnen we dan al bij Custer wat bekijken. Is dat te doen?
Ook hebben we al Yellowstone geboekt, wel verschillende locaties. Zat ook al bijna vol.
Marianne, jij hebt wel eens in cabins overnacht moet je dan zelf beddengoed meenemen?
Ineke
Ik zou nergens tussen Estes Park en RC overnachten. Gewoon vroeg weggaan. Scottsbluff is imo niet de moeite van een omweg waard. Besteed je tijd maar in de BH of Badlands NP.
Yeehaw
Yeehaw
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Veel reisverslagen doorgespit en heel veel suggesties en tips al opgeslagen. Zoveel mooie verslagen.
Daar weer veel uitgehaald, vandaar weer geprobeerd om nu toch weer een iets andere route samen te stellen.
Misschien willen jullie hier ook weer op reageren.
Hier volgt de route:
dag 1 5-8 Amsterdam - Reykjavik – Denver
dag 2 6-8 Denver – Boulder – Nederland - Rocky Mountains (Estes Park)
dag 3 7-8 Estes Park
dag 4 8-8 Estes Park – Scottsbluf – Crawford
dag 5 9-8 Crawford – Wind Cave – Mount Rushmore – Rapid City
dag 6 10-8 Rapid City – Badlands – Rapid City
dag 7 11-8 Rapid City – Devils Tower - Sheridan
dag 8 12-8 Sheridan – Cody
dag 9 13-8 Cody – Yellowstone
dag 10 14-8 Yellowstone
dag 11 15-8 Yellowstone
dag 12 16-8 Yellowstone – Grand Teton
dag 13 17-8 Grand Teton – Layton – (Antylope Island)
dag 14 18-8 Layton – st. George (Springdale???)
dag 15 19-8 St. George (Springdale???) – Valley of fire - Las Vegas
dag 16 20-8 Las Vegas
dag 17 21-8 Las Vegas – Flagstaff
dag 18 22-8 Flagstaff – Monument Valley
dag 19 23-8 Monument Valley – Moab
dag 20 24-8 Moab
dag 21 25-8 Moab – Mesa Verde
dag 22 26-8 Mesa Verde – Great Sand Dunes
dag 23 27-8 Great Sand Dunes – Denver
dag 24 28-8 Denver
dag 25 29-8 Denver – Reykjavik - Amsterdam
Qua afstanden is het wel te doen lijkt mij (via google maps) maar of de route logisch is weet ik niet.
Echte wandelaars zijn we niet, zoals heel veel van jullie wel. Daar hebben we dus niet veel tijd voor nodig in de parken.
Ineke
Daar weer veel uitgehaald, vandaar weer geprobeerd om nu toch weer een iets andere route samen te stellen.
Misschien willen jullie hier ook weer op reageren.
Hier volgt de route:
dag 3 7-8 Estes Park
dag 5 9-8 Crawford – Wind Cave – Mount Rushmore – Rapid City
dag 6 10-8 Rapid City – Badlands – Rapid City
dag 9 13-8 Cody – Yellowstone
dag 10 14-8 Yellowstone
dag 11 15-8 Yellowstone
dag 13 17-8 Grand Teton – Layton – (Antylope Island)
dag 14 18-8 Layton – st. George (Springdale???)
dag 15 19-8 St. George (Springdale???) – Valley of fire - Las Vegas
dag 16 20-8 Las Vegas
dag 17 21-8 Las Vegas – Flagstaff
dag 18 22-8 Flagstaff – Monument Valley
dag 19 23-8 Monument Valley – Moab
dag 20 24-8 Moab
dag 21 25-8 Moab – Mesa Verde
dag 22 26-8 Mesa Verde – Great Sand Dunes
dag 23 27-8 Great Sand Dunes – Denver
dag 24 28-8 Denver
Qua afstanden is het wel te doen lijkt mij (via google maps) maar of de route logisch is weet ik niet.
Echte wandelaars zijn we niet, zoals heel veel van jullie wel. Daar hebben we dus niet veel tijd voor nodig in de parken.
Ineke
Heb je het wel eens op een kaart bekeken en ingetekend ( of google maps of Street and Trips)
Wandelen kost tijd, maar rijden langs viewpoints, stoppen en foto's maken in parken, ook.
In Moab ligt alles behoorlijk ver uit elkaar, en in Mesa Verde ook.
De dagen die je over had lijken nu ingevuld te worden met toch de lus naar las Vegas.
Dat kost veel tijd en miles. En weinig zien onderweg behalve de weg.
Wat ook mooi kan zijn trouwens, maar dan niet allemaal via de Interstate.
Willen jullie graag naar Las Vegas en willen jullie perse Moab, Monument Valley of Mesa Verde er in hebben.
Wat wil je bv in Flagstaff doen?
Kortom keuzes maken. Je kunt in 23 dagen niet alles doen.
De hoek via Mesa Verde laten schieten en van Moab naar Denver terug gaan is een optie.
Of Las Vegas eruit en meer dagen in de zuidoosthoek doorbrengen?
Durango is een mooi plaatsje trouwens. De trein moet je ook vroeg reserveren. Maar ook zonder trein is het best de moeite waard. En zeker de bergen erboven.Richting Great Sand Dunes kom je over Pagosa Springs waar je nog in een warmwaterbad kunt zwemmen.
succes er mee
PS en dan verzin ik hier nog wat, als je dan naar las Vegas wil, ga dan via de North Rim terug naar boven ( dus Kanab, Page, Monument Valley)
Wandelen kost tijd, maar rijden langs viewpoints, stoppen en foto's maken in parken, ook.
In Moab ligt alles behoorlijk ver uit elkaar, en in Mesa Verde ook.
De dagen die je over had lijken nu ingevuld te worden met toch de lus naar las Vegas.
Dat kost veel tijd en miles. En weinig zien onderweg behalve de weg.
Wat ook mooi kan zijn trouwens, maar dan niet allemaal via de Interstate.
Willen jullie graag naar Las Vegas en willen jullie perse Moab, Monument Valley of Mesa Verde er in hebben.
Wat wil je bv in Flagstaff doen?
Kortom keuzes maken. Je kunt in 23 dagen niet alles doen.
De hoek via Mesa Verde laten schieten en van Moab naar Denver terug gaan is een optie.
Of Las Vegas eruit en meer dagen in de zuidoosthoek doorbrengen?
Durango is een mooi plaatsje trouwens. De trein moet je ook vroeg reserveren. Maar ook zonder trein is het best de moeite waard. En zeker de bergen erboven.Richting Great Sand Dunes kom je over Pagosa Springs waar je nog in een warmwaterbad kunt zwemmen.
succes er mee
PS en dan verzin ik hier nog wat, als je dan naar las Vegas wil, ga dan via de North Rim terug naar boven ( dus Kanab, Page, Monument Valley)
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Voor Zion zou ik zeker kiezen voor Springdale en niet voor St George. In feite heb je echter (te) weinig tijd voor Zion , zeker als je op weg naar Las Vegas ook nog Valley Of Fire wilt bezoeken. Ik zou daarom rechtstreeks van Layton naar Las Vegas rijden. Je kunt die dag heel goed in Moab gebruiken.
Je kunt echter ook, zoals ik al eerder schreef, die hele lus weglaten en van Layton naar Moab rijden, al dan niet via Capitol Reef N.P. en Goblin Valley S.P.. Je bespaart op die manier heel wat kilometers, zoals Mrs.Bean (ik had bijna de verkeerde naam getypt
) ook al schreef. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als Las Vegas en de Grand Canyon, waarvoor je overigens ook heel weinig tijd hebt, voor jullie belangrijk zijn.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Je kunt echter ook, zoals ik al eerder schreef, die hele lus weglaten en van Layton naar Moab rijden, al dan niet via Capitol Reef N.P. en Goblin Valley S.P.. Je bespaart op die manier heel wat kilometers, zoals Mrs.Bean (ik had bijna de verkeerde naam getypt
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Ja het is moeilijk kiezen, er is zoveel moois en eigenlijk wil je alles zien.
Grand Canyon, Page , Antilope hebben wij al gezien in de vorige reis, vandaar dacht ik van Las Vegas via Flagstaff naar Monument Valley te rijden, andere route en dan kom je ook langs Blue Canyon. En ook weer een stukje Route 66.
Stel dat wij dat doen en dan van Moab rechtstreeks naar Denver rijden, dus Mesa Verde en Great Sand Dunes slaan we over. Dan is het nog behoorlijk vol of niet?
Of Mrs. Bean en Old Faitful we nemen toch jullie advies aan en laten las Vegas vallen. Zijn we al geweest maar nog niet alles gezien.
We gaan het maar weer eens opnieuw bekijken.
Groet Ineke
Grand Canyon, Page , Antilope hebben wij al gezien in de vorige reis, vandaar dacht ik van Las Vegas via Flagstaff naar Monument Valley te rijden, andere route en dan kom je ook langs Blue Canyon. En ook weer een stukje Route 66.
Stel dat wij dat doen en dan van Moab rechtstreeks naar Denver rijden, dus Mesa Verde en Great Sand Dunes slaan we over. Dan is het nog behoorlijk vol of niet?
Of Mrs. Bean en Old Faitful we nemen toch jullie advies aan en laten las Vegas vallen. Zijn we al geweest maar nog niet alles gezien.
We gaan het maar weer eens opnieuw bekijken.
Groet Ineke
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, voor de KOA cabins wel. Wij hadden slaapzakken en een lakenzak mee. Meestal was alleen een lakenzak voldoende, maar het ligt prettiger op een slaapzak.De Kroosjes schreef: Marianne, jij hebt wel eens in cabins overnacht moet je dan zelf beddengoed meenemen?
Ik ben het wel met Mrs Bean eens dat het aardig vol is zo, zelfs als je niet wandelt. Voor Yellowstone zou ik meer tijd uittrekken; je zul toch je tijd nodig hebben om beide lussen te rijden, maar ook het wachten op een uitbarsting, op overstekende bizons en beren etc kost veel tijd. Ik zou echt nog een dag er bij doen, dat geeft je ook iets meer ruimte voor Grand Teton.
Als je naar Zion wilt is St George niet handig, dan zou ik zeker voro Springdale kiezen.
Als je niet naar de GC gaat is Flagstaff leuk om te overnachten.
Zonder Las Vegas heb je veel meer mogelijkheden; je kunt dan na Grand Teton naar Moab rijden, dan Monument valley, Mesa Verde etc. Of je rijdt via Zion, en Capitol Reef naar Moab. Schrijf eens wat andere routes uit, en kijk hoeveel tijd je dan overal hebt.
Marianne
Ga het je nog lastiger maken
Blue Canyon kan ook van de bovenkant.
North Rim Is toch echt anders dan South Rim ( en rustiger).
Page is erg veel meer te zien dan Antelope Canyon.
Verder; als je Mesa Verde en Great Sand Dunes eruit laat kun je in een dag terug naar Denver. Dan heb je meer tijd voor Moab. Je zou dan Estes ook aan eind kunnen doen (misschien beter met de hoogte) Je bouwt zo wat rust in aan het eind. En zet de vaart er in het begin in.
Er zijn mensen die kiezen Las Vegas als rustpunt maar dat is hier niet aan de orde zo te lezen. Eruit laten levert veel meer mogelijkheden op.
Moab kan ook een rustpunt zijn. Je kunt daar van alles en ook niets doen bwvs. Wandelen, met een jeep of motor (dirtroads) rijden ( huren), met de auto op stap en hangen aan het zwembad en wat shoppen. Winkelen kun je ook goed doen in Denver.
Mesa Verde vinden sommige mensen geweldig en anderen valt het tegen. Lees je goed in als je die lus wilt maken. Wil je cliffdwellings zien en de lus niet maken overweeg dan vlak voor Monument Valley Navajo National Monument : http://www.nps.gov/nava/index.htm dan krijg je een indruk.
succes ermee
Blue Canyon kan ook van de bovenkant.
North Rim Is toch echt anders dan South Rim ( en rustiger).
Page is erg veel meer te zien dan Antelope Canyon.
Verder; als je Mesa Verde en Great Sand Dunes eruit laat kun je in een dag terug naar Denver. Dan heb je meer tijd voor Moab. Je zou dan Estes ook aan eind kunnen doen (misschien beter met de hoogte) Je bouwt zo wat rust in aan het eind. En zet de vaart er in het begin in.
Er zijn mensen die kiezen Las Vegas als rustpunt maar dat is hier niet aan de orde zo te lezen. Eruit laten levert veel meer mogelijkheden op.
Moab kan ook een rustpunt zijn. Je kunt daar van alles en ook niets doen bwvs. Wandelen, met een jeep of motor (dirtroads) rijden ( huren), met de auto op stap en hangen aan het zwembad en wat shoppen. Winkelen kun je ook goed doen in Denver.
Mesa Verde vinden sommige mensen geweldig en anderen valt het tegen. Lees je goed in als je die lus wilt maken. Wil je cliffdwellings zien en de lus niet maken overweeg dan vlak voor Monument Valley Navajo National Monument : http://www.nps.gov/nava/index.htm dan krijg je een indruk.
succes ermee
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Bedankt Mrs Bean.
Blue Canyon heb ik op de foto's gezien en lijkt geweldig.
Inderdaad is er meer te zien bij Page, de Horseshoe Bend hebben wij niet gezien, vergeten. Zo zal er nog wel meer zijn.
Mesa Verde en Durango kunnen we misschien overslaan, maar de Great Sand Dunes eigenlijk niet. Verslag van Michelly gelezen over de Dunes.
Estes later doen, dan moeten we schuiven met de data van hotels en we zitten in Rapid City tijden de Sturgis. Het was al moeilijk om wat te krijgen.
We gaan maar eerst weer wat lezen en wat routes op papier zetten.
Bedankt en wordt vervolgd.
Ineke
Blue Canyon heb ik op de foto's gezien en lijkt geweldig.
Inderdaad is er meer te zien bij Page, de Horseshoe Bend hebben wij niet gezien, vergeten. Zo zal er nog wel meer zijn.
Mesa Verde en Durango kunnen we misschien overslaan, maar de Great Sand Dunes eigenlijk niet. Verslag van Michelly gelezen over de Dunes.
Estes later doen, dan moeten we schuiven met de data van hotels en we zitten in Rapid City tijden de Sturgis. Het was al moeilijk om wat te krijgen.
We gaan maar eerst weer wat lezen en wat routes op papier zetten.
Bedankt en wordt vervolgd.
Ineke
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Hoi allemaal,
We hebben de route weer wat aangepast.
Allerlei routes geprobeerd om Monument Valley en Moab te kunnen zien en natuurlijk alles wat daar tussen te zien is.
nu is de onderstaande route eruit gekomen.
Is dit te doen?
dag 3 7-8 Estes Park
dag 5 9-8 Crawford – Wind Cave – Mount Rushmore – Rapid City (overnachting geboekt)
dag 6 10-8 Rapid City – Badlands – Rapid City (overnachting geboekt)
dag 9 13-8 Cody – Yellowstone(overnachting Mammoth hotel geboekt)
dag 10 14-8 Yellowstone (overnachting Old Faithful geboekt)
dag 11 15-8 Yellowstone (overnachting Canyon Lodge geboekt)
dag 13 17-8 Grand Teton – (Antylope Island) - Layton
dag 14 18-8 Layton – Kennecott Coppermine - Salina
dag 15 19-8 Salina - Page
dag 16 20-8 Page - Blue Canyon - Monument Valley
dag 17 21-8 Monument Valley - Hanksville
dag 18 22-8 Hanksville - Capitol Reef - Hanksville
dag 19 23-8 Hanksville - Goblin Valley - Little Wild Horse Canyon - Moab
dag 20 24-8 Moab
dag 21 25-8 Moab - Ouray - via Million Dollar Highway - Durengo
dag 22 26-8 Durango - Great Sand Dunes
dag 23 27-8 Great Sand Dunes - Denver
dag 24 28-8 Denver
dag 26 30-8 Thuis
Alvast bedankt voor de reacties
We hebben de route weer wat aangepast.
Allerlei routes geprobeerd om Monument Valley en Moab te kunnen zien en natuurlijk alles wat daar tussen te zien is.
nu is de onderstaande route eruit gekomen.
Is dit te doen?
dag 3 7-8 Estes Park
dag 5 9-8 Crawford – Wind Cave – Mount Rushmore – Rapid City (overnachting geboekt)
dag 14 18-8 Layton – Kennecott Coppermine - Salina
dag 15 19-8 Salina - Page
dag 16 20-8 Page - Blue Canyon - Monument Valley
dag 17 21-8 Monument Valley - Hanksville
dag 18 22-8 Hanksville - Capitol Reef - Hanksville
dag 19 23-8 Hanksville - Goblin Valley - Little Wild Horse Canyon - Moab
dag 20 24-8 Moab
dag 21 25-8 Moab - Ouray - via Million Dollar Highway - Durengo
dag 22 26-8 Durango - Great Sand Dunes
dag 23 27-8 Great Sand Dunes - Denver
dag 24 28-8 Denver
dag 26 30-8 Thuis
Alvast bedankt voor de reacties
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoe laat kom je aan in Denver, als dat je eerste plek in Amerika is moet je ook nog door immigration en customs en de auto ophalen om dat nog naar Estes Park te rijden wordt nogal veel; denk ik.dag 2 6-8 Denver – Boulder – Nederland - Rocky Mountains (Estes Park)
Hanksville zou ik omruilen voor Torrey, HV is geen ruk te beleven en het motel daar is ook niet veel bijzonders.
HV > Torrey is nog geen uur rijden.
Zo dat heb je knap in elkaar gefabriceerd.
Zo zie je inderdaad wel alles, wel kort, maar je ziet het wel inderdaad. Misschien alleen het stuk tussen CR via de scenic 12 naar Bryce niet, maar goed je kunt niet alles hebben
Vind het nog steeds erg vol.
Zo zie je inderdaad wel alles, wel kort, maar je ziet het wel inderdaad. Misschien alleen het stuk tussen CR via de scenic 12 naar Bryce niet, maar goed je kunt niet alles hebben
Vind het nog steeds erg vol.
Rob, er staat toch dag 2 bij? Zij landen de dag ervoor al in Denver toch?Rob schreef:Hoe laat kom je aan in Denver, als dat je eerste plek in Amerika is moet je ook nog door immigration en customs en de auto ophalen om dat nog naar Estes Park te rijden wordt nogal veel; denk ik.dag 2 6-8 Denver – Boulder – Nederland - Rocky Mountains (Estes Park)
Hanksville zou ik ook veranderen in Torrey.
Verder gaat het behoorlijk snel tussen Yellowstone en Page. Ook een paar andere dingen verdienen iets meer tijd (Moab, SD area)
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die had ik dus gemist Bart dacht dat de eerste dag niet verder dan Reykjavik ging 
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Naar aanleiding van jullie reacties de route weer veranderd.
Dag 1 landen we al in Denver zoals Bart al had gezien en Chadron ligt bijna in South Dakota, ongeveer 50 miles van Hot Springs. We zijn er met Sturgis dus veel mogelijkheden om te overnachten zijn er niet en in Chadron is nog plaats.
Nu heb ik vanaf dag 15 de route veranderd maar ik weet niet of het zo logisch is om te rijden. NU gaan we eerst naar Moab en daarna naar Monument Valley, maar dan rijden we wel een stukje over dezelfde weg heen en terug. Maar als we eerst naar Monument Valley gaan dan kunnen we eigenlijk alleen over Page?
Blue Canyon er uitgehaald en in Bryce zijn we al geweest.
dag 3 7-8 Estes Park
dag 4 8-8 Estes Park – Scottsbluf – Chadron
dag 5 9-8 Chadron – Wind Cave – Mount Rushmore – Rapid City (overnachting geboekt)
dag 12 16-8 Yellowstone – Grand Teton/Jackson
dag 14 18-8 Layton – Salt Lake city - Kennecott Coppermine - Torrey
dag 15 19-8 Torrey - Capitol Reef - Goblin Valley - Little Wild Horse Canyon - Moab
dag 16 20-8 Moab
dag 17 21-8 Moab
dag 18 22-8 Moab - Monument Valley
dag 19 23-8 Monument Valley - Ouray
dag 20 24-8 Ouray - via Million Dollar Highway - Durengo
dag 21 25-8 Durango - Great Sand Dunes
dag 22 26-8 Great Sand Dunes - Colorado Springs
dag 23 27-8 Colorado Springs - Denver
dag 24 28-8 Denver
dag 26 30-8 Thuis
Bedankt alvast,
Ineke
Dag 1 landen we al in Denver zoals Bart al had gezien en Chadron ligt bijna in South Dakota, ongeveer 50 miles van Hot Springs. We zijn er met Sturgis dus veel mogelijkheden om te overnachten zijn er niet en in Chadron is nog plaats.
Nu heb ik vanaf dag 15 de route veranderd maar ik weet niet of het zo logisch is om te rijden. NU gaan we eerst naar Moab en daarna naar Monument Valley, maar dan rijden we wel een stukje over dezelfde weg heen en terug. Maar als we eerst naar Monument Valley gaan dan kunnen we eigenlijk alleen over Page?
Blue Canyon er uitgehaald en in Bryce zijn we al geweest.
dag 3 7-8 Estes Park
dag 4 8-8 Estes Park – Scottsbluf – Chadron
dag 5 9-8 Chadron – Wind Cave – Mount Rushmore – Rapid City (overnachting geboekt)
dag 12 16-8 Yellowstone – Grand Teton/Jackson
dag 14 18-8 Layton – Salt Lake city - Kennecott Coppermine - Torrey
dag 15 19-8 Torrey - Capitol Reef - Goblin Valley - Little Wild Horse Canyon - Moab
dag 16 20-8 Moab
dag 17 21-8 Moab
dag 18 22-8 Moab - Monument Valley
dag 19 23-8 Monument Valley - Ouray
dag 22 26-8 Great Sand Dunes - Colorado Springs
dag 23 27-8 Colorado Springs - Denver
dag 24 28-8 Denver
dag 26 30-8 Thuis
Bedankt alvast,
Ineke
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Jullie gaan ongetwijfeld een mooie reis maken.
dag 19 Monument Valley - Durango via Mesa Verde N.P.
dag 20 Durango - Gunnison via Million Dollar Highway en eventueel Black Canyon Of The Gunnison N.P.
dag 21 Gunnison - Great Sand Dunes N.M.
Van Monument Valley naar Durango is drie uurtjes rijden. Dat geeft je de mogelijkheid Mesa Verde N.P. te bezoeken. Zo deden wij het in 2010.
Wij reden toen ook van Durango via de Million Dollar Highway naar Gunnison en hadden genoeg tijd om een goede indruk van de North Rim van BCOTG te krijgen. Wij hadden wel bewolkt weer, waardoor we op de Million Dollar Highway weinig zijn gestopt.
Voor bovenstaand stukje route zou ik de volgende wijziging ter overweging willen geven.De Kroosjes schreef: dag 19 23-8 Monument Valley - Ouray
dag 19 Monument Valley - Durango via Mesa Verde N.P.
dag 20 Durango - Gunnison via Million Dollar Highway en eventueel Black Canyon Of The Gunnison N.P.
dag 21 Gunnison - Great Sand Dunes N.M.
Van Monument Valley naar Durango is drie uurtjes rijden. Dat geeft je de mogelijkheid Mesa Verde N.P. te bezoeken. Zo deden wij het in 2010.
Wij reden toen ook van Durango via de Million Dollar Highway naar Gunnison en hadden genoeg tijd om een goede indruk van de North Rim van BCOTG te krijgen. Wij hadden wel bewolkt weer, waardoor we op de Million Dollar Highway weinig zijn gestopt.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ OF, je zal de southrim bedoelen denk ik, de northrim is alleeen bereikbaar via een dirtroad.
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Bedankt Old Faithful
Zo kunnen we Black Canyon of the Gunnison ook nog zien,
Ga je dan van Monument valley naar Durango via de US 160 (via Kayenta) of de US 163 (via Bluf) en dan de US 160?
Kayenta herinner ik me nog, een kruispunt met vier benzinepompen
Zo kunnen we Black Canyon of the Gunnison ook nog zien,
Ga je dan van Monument valley naar Durango via de US 160 (via Kayenta) of de US 163 (via Bluf) en dan de US 160?
Kayenta herinner ik me nog, een kruispunt met vier benzinepompen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 9225 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-