Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis richardbrand: Las Vegas - Las Vegas
- richardbrand
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Reis richardbrand: Las Vegas - Las Vegas
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met de planning voor onze reis naar de Westcoast.
Wij willen een reis maken waarin een aantal pretparken aan bod komen, enkele nationale parken en op het eind 4 of 5 dagen naar Las vegas om daar een beetje te gokken, shows te kijken, shoppen en lekker relaxen.
We hebben nog niks geboekt dus alles is nog mogelijk.
Vetrek zal waarschijnlijk 7 sept worden.
7 sept Amsterdam - Las Vegas
8 sept Las Vegas - Death Valley
9 sept Death Valley - Yosemite National Park
10 sept Yosemite National Park
11 sept Yosemite National Park - San Francisco
12 sept San Francisco
13 sept San Francisco
14 sept San Francisco - Monterey
15 sept Monterey - Santa Barbara
16 sept Santa Barbara - Los Angeles(of Anaheim) (Six Flags Magic Mountain)
17 sept Los Angeles (of Anaheim) ( Hollywood tour, Hollywood sign,Iemand suggesties????)
18 sept Los Angeles (of Anaheim) ( Disney????)
19 sept Los Angeles (of Anaheim) (Disney of Knotts Berry Farm indien deze doordeweeks geopend is in september)
20 sept Los Angeles - San Diego
21 sept San Diego (Seaworld of San Diego Zoo)
22 sept San Diego (Seaworld of San Diego Zoo)
23 sept San Diego - Las Vegas ( of evt een tussenstop en 24 sept verder rijden, of een binnenlandse vlucht??)
24 sept Las Vegas
25 sept Las Vegas
26 sept Las Vegas
27 sept Las Vegas
28 sept Las Vegas - Amsterdam
Ik was benieuwd of dit een haalbare reis is zonder als een gek overal heen te moeten scheuren, en of we zo genoeg tijd hebben om zowel de mooie dingen zoals de kust en de parken als de pretparken te bezoeken?
Hoop ook dat jullie wat adviezen voor leuke hotels in veilige buurten voor mij hebben.
Wij willen een reis maken waarin een aantal pretparken aan bod komen, enkele nationale parken en op het eind 4 of 5 dagen naar Las vegas om daar een beetje te gokken, shows te kijken, shoppen en lekker relaxen.
We hebben nog niks geboekt dus alles is nog mogelijk.
Vetrek zal waarschijnlijk 7 sept worden.
9 sept Death Valley - Yosemite National Park
10 sept Yosemite National Park
11 sept Yosemite National Park - San Francisco
12 sept San Francisco
13 sept San Francisco
15 sept Monterey - Santa Barbara
16 sept Santa Barbara - Los Angeles(of Anaheim) (Six Flags Magic Mountain)
17 sept Los Angeles (of Anaheim) ( Hollywood tour, Hollywood sign,Iemand suggesties????)
18 sept Los Angeles (of Anaheim) ( Disney????)
19 sept Los Angeles (of Anaheim) (Disney of Knotts Berry Farm indien deze doordeweeks geopend is in september)
20 sept Los Angeles - San Diego
22 sept San Diego (Seaworld of San Diego Zoo)
23 sept San Diego - Las Vegas ( of evt een tussenstop en 24 sept verder rijden, of een binnenlandse vlucht??)
24 sept Las Vegas
25 sept Las Vegas
26 sept Las Vegas
27 sept Las Vegas
Ik was benieuwd of dit een haalbare reis is zonder als een gek overal heen te moeten scheuren, en of we zo genoeg tijd hebben om zowel de mooie dingen zoals de kust en de parken als de pretparken te bezoeken?
Hoop ook dat jullie wat adviezen voor leuke hotels in veilige buurten voor mij hebben.
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Re: Las vegas - Las vegas
het is zeker te doen al zit er niet veel natuur in maar dat lijkt een bewuste keuze. Willen jullie niet naar de Grand Canyon?
Van San Diego naar Las Vegas kan makkelijk op één dag. Gewoon vroeg vertrekken en je kan nog een tussenstop maken bij Joshua Tree en/of Mojave National Preserve.
Bart
Van San Diego naar Las Vegas kan makkelijk op één dag. Gewoon vroeg vertrekken en je kan nog een tussenstop maken bij Joshua Tree en/of Mojave National Preserve.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Je reis is goed te doen, alhoewel ik de tussenstop in Santa Barbara niet snap. Je kan beter doorrijden naar LA, dat is 2 uur extra. Tenzij je in Santa Barbara dingen wil gaan bekijken.
Of de parken open zijn in september, kijk op hun website. Daar wordt het vermeld.
Aangaande hotels, kan ik je enkel adviseren even wat andere topics te bekijken of de zoekfunctie te gebruiken, daar zullen al wat tips uitrollen.
Tips voor LA: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=36456
Of de parken open zijn in september, kijk op hun website. Daar wordt het vermeld.
Aangaande hotels, kan ik je enkel adviseren even wat andere topics te bekijken of de zoekfunctie te gebruiken, daar zullen al wat tips uitrollen.
Tips voor LA: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=36456
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even alles goed op een rijtje zetten. Op dag 1 vlieg je, dag 22 vlieg je terug, dus dag 23 kom je dan thuis.
Ik heb zelf ook zo'n route op het oog, zonder het rondje zion, bryce, moab. Maar ik zou mss toch proberen om even een lusje te maken naar de grand canyon. Dan San Diego, LA, SF, Yosemite, DV en terug naar Las Vegas. En daarvoor 1 dag LA en 1 dag LV minder doen.
Als je je route ongeveer zo wil houden als nu raad ik je aan om als je bv vanuit Santa Barbara naar LA rijdt eerst hollywood te bezoeken en dat niet vanuit Anaheim te doen. Het kan wel, is een kleine 120km op en neer zeg maar,maar je hebt wel kans op flinke files. Of pak hollywood mee als je vanuit Santa Barbara naar LA rijdt en dan win je in je planning ook weer een dag.
Persoonlijk vind ik het een mooie reis en je bent duidelijk in wat je wilt doen en zien, maar ik denk dat je je vergist in sommige afstanden en dat je toch soms het gevoel krijgt overal naartoe te scheuren. Maar ben je in de stad van bestemming dan ben je er op het stuk Las Vegas-SF na ook wel genoeg tijd om rond te kijken
Ik heb zelf ook zo'n route op het oog, zonder het rondje zion, bryce, moab. Maar ik zou mss toch proberen om even een lusje te maken naar de grand canyon. Dan San Diego, LA, SF, Yosemite, DV en terug naar Las Vegas. En daarvoor 1 dag LA en 1 dag LV minder doen.
Als je je route ongeveer zo wil houden als nu raad ik je aan om als je bv vanuit Santa Barbara naar LA rijdt eerst hollywood te bezoeken en dat niet vanuit Anaheim te doen. Het kan wel, is een kleine 120km op en neer zeg maar,maar je hebt wel kans op flinke files. Of pak hollywood mee als je vanuit Santa Barbara naar LA rijdt en dan win je in je planning ook weer een dag.
Ik denk dat ik in jullie geval ervoor zou kiezen om de dag ervoor niet in death valley te slapen, maar bv al naar Mammoth Lakes of lee vining te rijden. Dat is met het bekijken van Death Valley ook al een flinke afstand. Death valley en dan denk ik stovepipe wells - Yosemite village is echt een enorme afstand. Ook al staat er op google maps een kleine 470km, als de tioga pass open is ga je wel over bijna 3300meter. En onderweg is enorm veel te zien. Heb je pech dat deze weg niet open is, dan heb je ruim 650 km, minimaal voor je kiezen.9 sept Death Valley - Yosemite National Park
Persoonlijk vind ik het een mooie reis en je bent duidelijk in wat je wilt doen en zien, maar ik denk dat je je vergist in sommige afstanden en dat je toch soms het gevoel krijgt overal naartoe te scheuren. Maar ben je in de stad van bestemming dan ben je er op het stuk Las Vegas-SF na ook wel genoeg tijd om rond te kijken
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Grand Canyon zit zeker in de planning alleen zijn we er nog niet uit of dat we dit vanuit Las Vegas gaan doen met een georganiseerde tour of dat we een helicoptervlucht nemen.
Of misschien toch via een omweg vanuit San Diego en daarna naar Las Vegas??
Ik zal nog even aan het puzzelen gaan maar ben blij met de suggesties die jullie doen zodat we bepaalde dingen iets anders in de planning gooien om er een mooie reis van te maken
@hockey Santa Barbara gaan we laten vallen voor Santa Clarita zodat we dicht in de buurt van Six Flags zitten en zo 1,5 dag kunnen dit was ook eigelijk de reden dat we Santa Barbara in onze reis hadden opgenomen
@psvwally we vliegen inderdaad op dag 22 en zullen dan op dag 23 weer op Amsterdam staan
Of misschien toch via een omweg vanuit San Diego en daarna naar Las Vegas??
Ik zal nog even aan het puzzelen gaan maar ben blij met de suggesties die jullie doen zodat we bepaalde dingen iets anders in de planning gooien om er een mooie reis van te maken
@hockey Santa Barbara gaan we laten vallen voor Santa Clarita zodat we dicht in de buurt van Six Flags zitten en zo 1,5 dag kunnen dit was ook eigelijk de reden dat we Santa Barbara in onze reis hadden opgenomen
@psvwally we vliegen inderdaad op dag 22 en zullen dan op dag 23 weer op Amsterdam staan
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Met een helicoptervlucht vanuit Las Vegas kom je niet bij het mooiste gedeelte van de Grand Canyon. Je vliegt dan namelijk alleen over de zgn. west-rim. Ook erg indrukwekkend hoor! Vooral als je de Grand Canyon nooit gezien hebt, maar voor het mooie zou ik toch een omweg van San Diego via de Grand Canyon (south-rim) naar Las Vegas, als dat nog ergens in te passen is.
Voor een dagtocht vanuit Las Vegas is de Grand Canyon, denk ik, net iets te ver. Bovendien zou je dan ook een dag Las Vegas missen, dan zou je net zo goed een omweg kunnen maken.
Voor een dagtocht vanuit Las Vegas is de Grand Canyon, denk ik, net iets te ver. Bovendien zou je dan ook een dag Las Vegas missen, dan zou je net zo goed een omweg kunnen maken.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Reis richardbrand: Las Vegas - Las Vegas
Hartelijk welkom op het AllesAmerikaforum.richardbrand schreef:Hoop ook dat jullie wat adviezen voor leuke hotels in veilige buurten voor mij hebben.
Er bestaat een overzicht van hotels en campings, dat door de forumleden is samengesteld.
De link naar het overzicht met beoordelingen vind je bovenaan het forum.
Voor het gemak plaats ik de link hier ook, zie http://beoordelingen.allesamerika.com/
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik zou tussen San Diego en LV zeker een tussenstop maken; de landschappen hier tussen zijn prachtig, ruig en eenzaam.
Je zou bvb kunnen overnachten in 29Palms (muurschilderingen, erg bijzonder).
Je zou kunnen rijden via Anza borrego (aanrijroute S1 geeft indrukwekkende uitzichten), een heel afgelege streek met mooie rotsformaties. Wij vonden het prachtig! Hier zou je een kleine wandeling kunnen maken.
Vervolgens kom je (bvb via Ladder Canyon? een slotcanyon met ladders in, erg leuk) in Joshua Tree waar veel (korte) wandelingen mogelijk zijn. Via Mojave National Preserve en een klein authentiek stukje route 66 kan je naar Las Vegas rijden.
(het gaat hier wel overal erg warm zijn in september)
Je zou bvb kunnen overnachten in 29Palms (muurschilderingen, erg bijzonder).
Je zou kunnen rijden via Anza borrego (aanrijroute S1 geeft indrukwekkende uitzichten), een heel afgelege streek met mooie rotsformaties. Wij vonden het prachtig! Hier zou je een kleine wandeling kunnen maken.
Vervolgens kom je (bvb via Ladder Canyon? een slotcanyon met ladders in, erg leuk) in Joshua Tree waar veel (korte) wandelingen mogelijk zijn. Via Mojave National Preserve en een klein authentiek stukje route 66 kan je naar Las Vegas rijden.
(het gaat hier wel overal erg warm zijn in september)
- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jij route is best te doen. Ik zou denk ik naar Phoenix vliegen en vandaar naar GrandCanyon dan Death Valley,
Yosemite, SF, LA en San Diego. Vandaar uit naar Las Vegas en dan weer terug naar NL.
Is maar een eerste idee.
Yosemite, SF, LA en San Diego. Vandaar uit naar Las Vegas en dan weer terug naar NL.
Is maar een eerste idee.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Reis de brandjes: Las Vegas - Las Vegas
Ik ga even puzzelen met alle nieuwe info
Laatst gewijzigd door richardbrand op 28 okt 2011, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
De reden waarom we op Las vegas aanvliegen is dat we gelijk een hotel erbij boeken voor de laatste week en dit incl het hotel 100 euro pp. voordeliger is dan alleen de vliegtickets.
Ik zou 850 pp betalen voor alleen vlucht en 750 incl 5 dagen in het Mirage hotel.
Dus ik zou graag Las Vegas als begin en eindpunt houden omdat dit gewoon voordeliger uitkomt.
Misschien bewaren we de Grand Canyon voor een reis de andere kant op zodat we nu meer tijd hebben om de andere dingen te bezichtigen en er ook wat rustige dagen in het programma zitten.
Een beetje aan het puzzelen geweest en wat tips van jullie erin opgenomen
9 sept Death Valley -Lee Vining
10 sept Lee vining - Yosemite National Park
11 sept Yosemite National Park
12 sept Yosemite National Park - San Francisco
13 sept San Francisco
15 sept Monterey - Santa Clarita
16 sept Santa Clarita (Six Flags Magic Mountain)
17 sept Santa Clarita - Los Angeles ( Hollywood tour, Hollywood sign,Iemand suggesties????)
18 sept Los Angeles - Anaheim ( Disney )
19 sept Anaheim (Disney of Knotts Berry Farm indien deze doordeweeks geopend is in september)
20 sept Anaheim - San Diego (Seaworld of San Diego Zoo)
22 sept San Diego - 29 palms
23 sept 29 palms - Las Vegas
24 sept Las Vegas
25 sept Las Vegas
26 sept Las Vegas
27 sept Las Vegas
Omdat we heel graag naar Six Flags Magic Mountain willen omdat we echte rollercoasterfanaten zijn heb ik 1 dag San Francisco moeten schrappen omdat het park alleen in het weekend open is.
We hebben nu 1 avond een hele en een halve dag voor San Fransisco voor we naar Monterey vertrekken. Is dit genoeg om een goede indruk op te doen? We willen Alcatraz bezoeken Cable Cars en natuurlijk de Golden Gate brug.
Hebben we daar nu genoeg tijd voor?
Ik heb nog een vraagje als we nu sóchtends vroeg vertrekken naar San Diego vanuit Anaheim en dan gelijk Sea World meepakken is dat te doen?
Zodat we op die manier een dag winnen en die erbij kunnen plakken voor een stop tussen Death Valley en Yosemite.
Ik zou 850 pp betalen voor alleen vlucht en 750 incl 5 dagen in het Mirage hotel.
Dus ik zou graag Las Vegas als begin en eindpunt houden omdat dit gewoon voordeliger uitkomt.
Misschien bewaren we de Grand Canyon voor een reis de andere kant op zodat we nu meer tijd hebben om de andere dingen te bezichtigen en er ook wat rustige dagen in het programma zitten.
Een beetje aan het puzzelen geweest en wat tips van jullie erin opgenomen
9 sept Death Valley -Lee Vining
10 sept Lee vining - Yosemite National Park
11 sept Yosemite National Park
12 sept Yosemite National Park - San Francisco
13 sept San Francisco
15 sept Monterey - Santa Clarita
16 sept Santa Clarita (Six Flags Magic Mountain)
17 sept Santa Clarita - Los Angeles ( Hollywood tour, Hollywood sign,Iemand suggesties????)
18 sept Los Angeles - Anaheim ( Disney )
19 sept Anaheim (Disney of Knotts Berry Farm indien deze doordeweeks geopend is in september)
20 sept Anaheim - San Diego (Seaworld of San Diego Zoo)
22 sept San Diego - 29 palms
23 sept 29 palms - Las Vegas
24 sept Las Vegas
25 sept Las Vegas
26 sept Las Vegas
27 sept Las Vegas
Omdat we heel graag naar Six Flags Magic Mountain willen omdat we echte rollercoasterfanaten zijn heb ik 1 dag San Francisco moeten schrappen omdat het park alleen in het weekend open is.
We hebben nu 1 avond een hele en een halve dag voor San Fransisco voor we naar Monterey vertrekken. Is dit genoeg om een goede indruk op te doen? We willen Alcatraz bezoeken Cable Cars en natuurlijk de Golden Gate brug.
Hebben we daar nu genoeg tijd voor?
Ik heb nog een vraagje als we nu sóchtends vroeg vertrekken naar San Diego vanuit Anaheim en dan gelijk Sea World meepakken is dat te doen?
Zodat we op die manier een dag winnen en die erbij kunnen plakken voor een stop tussen Death Valley en Yosemite.
-
- Amerika-expert
hallo,
in september opent sea world om 10u00 en sluit het om 18u00, mits een vroege start uit anaheim ( en eventueel inchecken in motel na sea world ) is dat dus best mogelijk.
voor san francisco : je kan bv china town doorwandelen, daar de cable tram nemen richting fisherman's wharf en daar een fiets huren voor tocht naar golden gate en eventueel sausolito en terug met ferry langs alcatraz ( maar stopt daar niet). ben je terug in de late namiddag en kan je bv de avondtour van alcatraz doen. heb je vervolgens nog een avond en een halve dag om wat rond te kuieren ( coit tower en zijn uitzicht? golden gate park?
Jacques
in september opent sea world om 10u00 en sluit het om 18u00, mits een vroege start uit anaheim ( en eventueel inchecken in motel na sea world ) is dat dus best mogelijk.
voor san francisco : je kan bv china town doorwandelen, daar de cable tram nemen richting fisherman's wharf en daar een fiets huren voor tocht naar golden gate en eventueel sausolito en terug met ferry langs alcatraz ( maar stopt daar niet). ben je terug in de late namiddag en kan je bv de avondtour van alcatraz doen. heb je vervolgens nog een avond en een halve dag om wat rond te kuieren ( coit tower en zijn uitzicht? golden gate park?
Jacques
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Dat moet wel te doen zijn we hoeven er niet gelijk met de opening te zijn. Als we er maar een paar shows en attracties kunnen doen.
We zijn al in Sea World in Orlando geweest en denk dat deze er erg veel op lijkt. Maar we willen er toch heel graag naar toe
We zijn al in Sea World in Orlando geweest en denk dat deze er erg veel op lijkt. Maar we willen er toch heel graag naar toe

- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Vandaag heb ik een offerte voor de reis aangevraagd bij Tiago Tours.
Ben benieuwd of ze met een leuke prijs voor onze reis komen ? Waarneer ik meer weet zal het definitieve reisschema posten hier
Ben benieuwd of ze met een leuke prijs voor onze reis komen ? Waarneer ik meer weet zal het definitieve reisschema posten hier

- tcoppers
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom reis boeken bij Tioga Tours, wil je een camper huren ?
Als dat niet zo is kun je beter alles zef boeken. Is misschien wat meer werk maar wel leuk.
Kijk eens goed rond in Reizen algemeen over zelf boeken huurauto, hotels/motels.
Als dat niet zo is kun je beter alles zef boeken. Is misschien wat meer werk maar wel leuk.
Kijk eens goed rond in Reizen algemeen over zelf boeken huurauto, hotels/motels.
Groetjes Theo.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt het inderdaad prima zelf boeken, zeker de accommodatie. Leg in elk geval de route en de hotels eerst hier voor, voordat je boekt. Ik ben wel benieuwd waar ze mee komen.
Marianne
Marianne
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik ben niet van plan om met een camper te gaan touren maar was gewoon benieuwd als ik een offerte aan zou vragen met mijn voorkeuren waar hun mee zouden komen. En of die een betere prijs kunnen geven dan die expedia mij geeft op dit moment. Mocht dit niet zo zijn dan ga ik gewoon zelf aan de slag met de bekende hotel- en vliegboekingsites. En heb al wat goede ervaringen met priceline 1 jaar geleden in Toronto en Niagara Falls dus dat is ook zeker weer een optie om weer te gaan doen. Evt ook eens Hotwire uitproberen.
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Heb vandaag een reactie gehad van Tiago Tours en van Beleef Amerika.
Beide komen met een voorstel van rond de 1900 euro pp. en dan slapen we niet in echt luxe hotels of in de omgeving van waar we niet zouden willen zitten(denk bv aan hotel aan de rand of in Tenderloin hotel in hollywood aan de oostzijde). Nou is het niet zo dat we overal in 4 sterren willen slapen. Vanaf 2,5 ster is al luxe genoeg als we maar in een goede buurt zitten en vlakbij de bezienswaardigheden.
Zelf zaten we meer te denken aan tussen de 1500 en 1700 pp. voor de hotels vlucht en auto. Nu dacht ik dat dit toch wel een redelijk budget was?
En dat we dan niet in achteraf hotelletjes hoeven te slapen?
Via expedia had ik gevonden een vlucht auto (voor 3 weken) en hotel las vegas(Mirage voor de laatste 5 nachten) voor 1093 pp dit kon nog goedkoper als ik een ander hotel zou kiezen.
Dan hebben we daarnaast nog zo'n 800 tot 1200 euro(zo'n 400 tot 600 pp) over voor de overige hotels binnen het budget.
Ik denk dat ik met een beetje hulp van hier
betere hotels kan krijgen en binnen het budget kan blijven.
Beide komen met een voorstel van rond de 1900 euro pp. en dan slapen we niet in echt luxe hotels of in de omgeving van waar we niet zouden willen zitten(denk bv aan hotel aan de rand of in Tenderloin hotel in hollywood aan de oostzijde). Nou is het niet zo dat we overal in 4 sterren willen slapen. Vanaf 2,5 ster is al luxe genoeg als we maar in een goede buurt zitten en vlakbij de bezienswaardigheden.
Zelf zaten we meer te denken aan tussen de 1500 en 1700 pp. voor de hotels vlucht en auto. Nu dacht ik dat dit toch wel een redelijk budget was?
En dat we dan niet in achteraf hotelletjes hoeven te slapen?
Via expedia had ik gevonden een vlucht auto (voor 3 weken) en hotel las vegas(Mirage voor de laatste 5 nachten) voor 1093 pp dit kon nog goedkoper als ik een ander hotel zou kiezen.
Dan hebben we daarnaast nog zo'n 800 tot 1200 euro(zo'n 400 tot 600 pp) over voor de overige hotels binnen het budget.
Ik denk dat ik met een beetje hulp van hier

- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Route is helemaal omgegooid en we gaan nu in het voorjaar ipv van september omdat we betere prijzen voor de vlucht hebben nu.
De route is nu als volgt
Dag 1 Amsterdam - Las Vegas
Dag 2 Las Vegas - 29 Palms
Dag 3 29 Palms - San Diego
Dag 4 San Diego (Sea World)
Dag 5 San Diego(Zoo) - Anaheim
Dag 6 Anaheim (Disney)
Dag 7 Anaheim(Knotts Berry Farm) - Santa Clarita
Dag 8 Santa Clarita (Six Flags Magic Mountain)
Dag 9 Santa Clarita (Hollywood, Santa Monica)
Dag10 Santa Clarita (Universal Studios)
Dag11 Santa Clarita - Monterey
Dag12 Monterey (Whale Watching Tour)- San Francisco
Dag13 San Francisco (Hop on Hop off)
Dag14 San Francisco (Fietsen huren, Golden Gate, Alcatraz)
Dag15 San Francisco - Yosemite(Oakhurst)
Dag16 Yosemite(Oakhurst)
Dag17 Yosemite(Oakhurst) - Death Valley (lange rit omdat Tiago Pass zeker dicht zal zijn, maar we zijn met 3 man die elkaar afwisselen met rijden en na Death Valley hebben we 4 dagen Vegas om alles op het gemak te doen)
Dag18 Death Valley - Las Vegas
Dag19 Las Vegas
Dag20 Las Vegas (Grand Canyon Helicopter Tour)
Dag21 Las Vegas
Dag22 Las Vegas - Amsterdam
Enkele Hotels die inmiddels Geboekt zijn:
Santa Clarita : Fairfield Inn
San Francisco : Wharf Inn
Oakhurst : Best Western Plus Yosemite Gateway Inn
Laaste nachten in Las Vegas : Mirage
De route is nu als volgt
Dag 1 Amsterdam - Las Vegas
Dag 2 Las Vegas - 29 Palms
Dag 3 29 Palms - San Diego
Dag 4 San Diego (Sea World)
Dag 5 San Diego(Zoo) - Anaheim
Dag 6 Anaheim (Disney)
Dag 7 Anaheim(Knotts Berry Farm) - Santa Clarita
Dag 8 Santa Clarita (Six Flags Magic Mountain)
Dag 9 Santa Clarita (Hollywood, Santa Monica)
Dag10 Santa Clarita (Universal Studios)
Dag11 Santa Clarita - Monterey
Dag12 Monterey (Whale Watching Tour)- San Francisco
Dag13 San Francisco (Hop on Hop off)
Dag14 San Francisco (Fietsen huren, Golden Gate, Alcatraz)
Dag15 San Francisco - Yosemite(Oakhurst)
Dag16 Yosemite(Oakhurst)
Dag17 Yosemite(Oakhurst) - Death Valley (lange rit omdat Tiago Pass zeker dicht zal zijn, maar we zijn met 3 man die elkaar afwisselen met rijden en na Death Valley hebben we 4 dagen Vegas om alles op het gemak te doen)
Dag18 Death Valley - Las Vegas
Dag19 Las Vegas
Dag20 Las Vegas (Grand Canyon Helicopter Tour)
Dag21 Las Vegas
Dag22 Las Vegas - Amsterdam
Enkele Hotels die inmiddels Geboekt zijn:
Santa Clarita : Fairfield Inn
San Francisco : Wharf Inn
Oakhurst : Best Western Plus Yosemite Gateway Inn
Laaste nachten in Las Vegas : Mirage
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2557 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73