Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis De Kroosjes: Denver Yellowstone graag advies
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Reis De Kroosjes: Denver Yellowstone graag advies
Hoi,
Wij hebben tickets geboekt naar Denver en nu moeten/mogen we een mooie reis samenstellen. Wij, twee volwassenen en een zoon van 16 (wordt daar 17)
We gaan op zondag 5 augustus naar Denver en vertrekken op woensdag 29 augustus weer uit Denver.
In 2007 hebben we, met 3 zoons, het "standaard" rondje gemaakt in west Amerika. Western Explorer via Kuoni. Dus al wel wat gezien.
Yellowstone, Mount Rushmore en Moab staan op ons verlanglijstje. Als het mogelijk is ook Las Vegas om toch een stad erbij te hebben.
Graag ontvangen wij wat hulp en tips bij deze reis.
zondag 5-8 Amsterdam - Reykjavik - Denver
maandag 6-8 Denver - Rocky Mountains (Estes)
dinsdag 7-8 Estes Park - Cheyenne
woensdag 8-8 Cheyenne - Custer
donderdag 9-8 Custer - Mount Rushmore
vrijdag 10-8 Custer - Badlands
zaterdag 11-8 Custer - Clearmont
zondag 12-8 Clearmont - Cody
maandag 13-8 Cody - Yellowstone
dinsdag 14-8 Yellowstone
woensdag 15-8 Yellowstone - Grand Teton
donderdag 16-8 Grand teton - Craters of the Moon
vrijdag 17-8 Craters of the Moon - Salt Lake city
zaterdag 18-8 Salt lake city - Zion
zondag 19-8 Zion - Las Vegas
maandag 20-8 Las Vegas -
dinsdag 21-8 Las Vegas - Page -
woensdag 22-8 Page - Monument Valley -
donderdag 23-8 Monumetn Valley - Moab
vrijdag 24-8 Moab
zaterdag 25-8 Moab - Durango -
zondag 26-8 Durango - Great Sand Dunes
maandag 27-8 Great sand Dunes - Denver
dinsdag 28-8 Denver
woensdag 29-8 Denver - Rekjavik - Amsterdam
Ik heb uit verschillende reisverslagen stukken gepakt. Maar weet helemaal niet of die afstanden wel te rijden zijn.
Bedankt alvast
Wij hebben tickets geboekt naar Denver en nu moeten/mogen we een mooie reis samenstellen. Wij, twee volwassenen en een zoon van 16 (wordt daar 17)
We gaan op zondag 5 augustus naar Denver en vertrekken op woensdag 29 augustus weer uit Denver.
In 2007 hebben we, met 3 zoons, het "standaard" rondje gemaakt in west Amerika. Western Explorer via Kuoni. Dus al wel wat gezien.
Yellowstone, Mount Rushmore en Moab staan op ons verlanglijstje. Als het mogelijk is ook Las Vegas om toch een stad erbij te hebben.
Graag ontvangen wij wat hulp en tips bij deze reis.
woensdag 8-8 Cheyenne - Custer
donderdag 9-8 Custer - Mount Rushmore
vrijdag 10-8 Custer - Badlands
zaterdag 11-8 Custer - Clearmont
zondag 12-8 Clearmont - Cody
dinsdag 14-8 Yellowstone
woensdag 15-8 Yellowstone - Grand Teton
donderdag 16-8 Grand teton - Craters of the Moon
vrijdag 17-8 Craters of the Moon - Salt Lake city
zaterdag 18-8 Salt lake city - Zion
maandag 20-8 Las Vegas -
woensdag 22-8 Page - Monument Valley -
vrijdag 24-8 Moab
dinsdag 28-8 Denver
Ik heb uit verschillende reisverslagen stukken gepakt. Maar weet helemaal niet of die afstanden wel te rijden zijn.
Bedankt alvast
Re: Reis De Kroosjes Denver Yellowstone graag advies
Welkom op het forum
Waar zal ik beginnen? Op zich lijkt het wel allemaal te doen, maar toch zou ik wat aanpassingen doen. Ik zou er enkele dingen uithalen om op andere plekken meer tijd te creeëren. Oa Yellowstone, Moab en Zion verdienen wat meer tijd (tenzij je in je standaard rondje al een gedeelte van Zion gezien hebt) Eén volle dag Yellowstone is bijzonder weinig.
Craters of the Moon zou ik eruit laten, ondanks dat het een mooi park is. Verder zou ik er enkele rijdagen in plaatsen maar dat spreek ik uit eigen ervaring, voor ons pakt dat altijd goed uit. Als SLC geen must is zou ik hier zo ver mogelijk doorrijden richting Zion.
Met de gegeven dagen zou dit een mogelijkheid zijn.
woensdag 8-8 Cheyenne - Custer (via wind cave NP)
donderdag 9-8 Custer - (Mount Rushmore, Custer SP)
vrijdag 10-8 Custer (Custer SP, wild life loop, needles Hwy, Crazy Horse, ...)
zaterdag 11-8 Custer - Badlands ('s avonds al richting Rapid City?)
zondag 12-8 Badlands (RC) - Cody (rijdag) (misschien al iets eerder stoppen)
dinsdag 14-8 Yellowstone
woensdag 15-8 Yellowstone
donderdag 16-8 Yellowstone - Grand teton
vrijdag 17-8 Grand Teton - Richting Zion (kijken hoe ver je komt)
zaterdag 18-8 Verder naar Zion
maandag 20-8 Las Vegas -
woensdag 22-8 Page - Monument Valley
vrijdag 24-8 Moab
zaterdag 25-8 Moab
zondag 26-8 Moab - Grand Junction (Colorado NM)
maandag 27-8 Grand Junction - Denver
dinsdag 28-8 Denver
Eigenlijk is het nog best krap zo, vooral het stuk tussen Grand Teton en Zion.
Je kan nog wat schuiven door bv één dag Custer in te ruilen voor elders (Yellowstone) of toch een overnachting tussen Badlands en Cody.
In deze route heb je een extra dag in Custer, Yellowstone en Moab. Craters of the Moon, Durango en Great Sanddunes vervallen.
Misschien kan je nog wat tips halen uit ons verslag : http://www.bartenevy.be
Veel succes
Bart
Waar zal ik beginnen? Op zich lijkt het wel allemaal te doen, maar toch zou ik wat aanpassingen doen. Ik zou er enkele dingen uithalen om op andere plekken meer tijd te creeëren. Oa Yellowstone, Moab en Zion verdienen wat meer tijd (tenzij je in je standaard rondje al een gedeelte van Zion gezien hebt) Eén volle dag Yellowstone is bijzonder weinig.
Craters of the Moon zou ik eruit laten, ondanks dat het een mooi park is. Verder zou ik er enkele rijdagen in plaatsen maar dat spreek ik uit eigen ervaring, voor ons pakt dat altijd goed uit. Als SLC geen must is zou ik hier zo ver mogelijk doorrijden richting Zion.
Met de gegeven dagen zou dit een mogelijkheid zijn.
woensdag 8-8 Cheyenne - Custer (via wind cave NP)
donderdag 9-8 Custer - (Mount Rushmore, Custer SP)
vrijdag 10-8 Custer (Custer SP, wild life loop, needles Hwy, Crazy Horse, ...)
zaterdag 11-8 Custer - Badlands ('s avonds al richting Rapid City?)
zondag 12-8 Badlands (RC) - Cody (rijdag) (misschien al iets eerder stoppen)
dinsdag 14-8 Yellowstone
woensdag 15-8 Yellowstone
donderdag 16-8 Yellowstone - Grand teton
vrijdag 17-8 Grand Teton - Richting Zion (kijken hoe ver je komt)
zaterdag 18-8 Verder naar Zion
maandag 20-8 Las Vegas -
woensdag 22-8 Page - Monument Valley
vrijdag 24-8 Moab
zaterdag 25-8 Moab
zondag 26-8 Moab - Grand Junction (Colorado NM)
maandag 27-8 Grand Junction - Denver
dinsdag 28-8 Denver
Eigenlijk is het nog best krap zo, vooral het stuk tussen Grand Teton en Zion.
Je kan nog wat schuiven door bv één dag Custer in te ruilen voor elders (Yellowstone) of toch een overnachting tussen Badlands en Cody.
In deze route heb je een extra dag in Custer, Yellowstone en Moab. Craters of the Moon, Durango en Great Sanddunes vervallen.
Misschien kan je nog wat tips halen uit ons verslag : http://www.bartenevy.be
Veel succes
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
In augustus is er elke avond rodeo in Cody, dus die kun je in elk geval meepikken.
Ben 't met m'n voorganger eens in elk geval meer tijd aan Yellowstone te besteden.
Ben 't met m'n voorganger eens in elk geval meer tijd aan Yellowstone te besteden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jullie willen inderdaad iets te veel. Voor Yellowstone zul je zeker meer tijd uit moeten trekken, ik vind 2 volle dagen nog niet echt veel. Ik zou dan ook iets laten vallen. In de route van Bart zou je misschien in het South dakkota-deel iets minder tijd kunnen nemen. Is Cheyenne een must? zo nee, dan kun je al verder richting SD rijden. Voor RMNP is er ook weinig tijd, misschien is het ook een idee om dat dan helemaal te laten vallen.
Kijk eens in ons 2008-verlsag voor Yelwostone etc. En in ons 2004-verslag voor het stuk Denver - Yellowstone.
Marianne
Kijk eens in ons 2008-verlsag voor Yelwostone etc. En in ons 2004-verslag voor het stuk Denver - Yellowstone.
Marianne
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Reis De Kroosjes: Denver Yellowstone graag advies
Dat stuk van Salt Lake City naar Page zou ik nog eens na kijken. Je gaat nu via Zion naar Las Vegas en dan naar Page.
De kortste weg is dan weer via Hurrican (Zion) richting Page langs de noordkant van Grand Canyon.
Je kunt er over na denken om vanaf Las Vegas te zuiden van Grand Canyon naar Page te gaan en misschien nog
een dag Grand Canyon mee te pikken. Maar ik denk dat je dit op de eerste standaard rondje wel gezien hebt.
Lastig.
Theo
De kortste weg is dan weer via Hurrican (Zion) richting Page langs de noordkant van Grand Canyon.
Je kunt er over na denken om vanaf Las Vegas te zuiden van Grand Canyon naar Page te gaan en misschien nog
een dag Grand Canyon mee te pikken. Maar ik denk dat je dit op de eerste standaard rondje wel gezien hebt.
Lastig.
Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik weet uiteraard niet hoe belangrijk jullie Las Vegas en Zion vinden, en of je dat al gezien hebt. Als je dat weglaat kun je naar mijn mening een mooie route meer oostelijk maken met keuze uit o.a. Capitol Reef, Goblin Valley, Little Wild Horse Canyon, Moab, Page, Monument Valley, Mesa Verde, Million Dollar Highway, Great Sand Dunes, Black Canyon Of The Gunnison, Colorado National Monument en verschillende bezienswaardigheden in de Rocky Mountains.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Capitol Reef, Goblin Valley (stil, klein maar o zo apart), Colorado National Monument, Dead Horse Point State Park noem ik nu als favorieten.Old Faithful schreef:Ik weet uiteraard niet hoe belangrijk jullie Las Vegas en Zion vinden, en of je dat al gezien hebt. Als je dat weglaat kun je naar mijn mening een mooie route meer oostelijk maken met keuze uit o.a. Capitol Reef, Goblin Valley, Little Wild Horse Canyon, Moab, Page, Monument Valley, Mesa Verde, Million Dollar Highway, Great Sand Dunes, Black Canyon Of The Gunnison, Colorado National Monument en verschillende bezienswaardigheden in de Rocky Mountains.
Maak niet de fout te veel te willen zien. Wij blijven tegenwoordig langer op een plaats en als we weer verder trekken dan niet te lang in de auto. 300 km. per keer is bij ons wel zo'n beetje het maximum.
Ik vraag me altijd af waarom mensen op Denver vliegen, dan de volgende dag naar Estes Park gaan voor een nacht en dan naar Cheyenne rijden. Schijnt een populaire route te zijn maar ik zou tenminste 2 nachten Estes park en RMNP doen en dan in een dag naar BH SD. Dit nog afgezien van het het feit dat het niet aan te bevelen is om meteen na aankomst naar grote hoogtes te gaan.
-
ludwig
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
BH SD ? (SD =south dakota?)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Black Hills, South Dakota
Marianne
Marianne
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Vaak vliegen mensen op Denver om snel in Yellowstone te zijn ... met nog wat in SD. En Denver is goedkoop...
Ik ben het met de anderen eens dat het veel is zelfs de route van Dude vind ik nog druk. Probeer eens na te gaan wat je echt wilt. Want dit rondje zou ik minsten 5- 6 weken voor willen nemen. Je mag zien wat wij gaan doen op ons blog voor 2012.
Je hebt 24 dagen waarbij dag 24 de vertrek dag is. Ik neem dan de reisdag vanuit A'dam niet mee.
Als je Las Vegas kunt missen is dat misschien wel makkelijker om eruit te laten of je zou tickets moeten nemen terug vanuit LV... maar ja die zijn al geboekt. Ik laat nu ook LV vallen dan komt er ineens lucht en ruimte om in Yellowstone te verblijven en wat dingen te doen. Er zijn ook voor de jongens veel dingen leuk in Custer SP, Yellowstone, Teton etc... Moab is ontzettend veel natuur maar ook daar wel activiteiten voor de kids. Met wat meer dagen op 1 plek creeer je ook rust.
LV kost je nu gewoon heel veel km en tijd ... ik zou dat een andere keer weer doen... rondje bij LV misschien?
Ik geef een rustiger voorzetje met meer tijd voor Yellowstone, Custers, Moab. Wat heb je met het standaard rondje wel en niet gezien Moab, Capitol Reef??? en wat is de leeftijd van de jongens? Wat willen zij; Great Sand DUnes lijkt me leuk met hen.
dag 1 Denver - Estes
dag 2 Estes Rocky MOuntains NP
dag 3 Estes - Wind Cave (= bijna Custers)
dag 4 Wind Cave - Custers
dag 5 Custers - Badlands (of laten vallen en meer tijd in Custers en middag rchting Devils Tower)
dag 6 Badlands of Custers - Sheridan (Custer - Cody = 600 km)
dag 7 Sheridan - Cody
dag 8 Cody - Yellowstone
dag 9 Yellowstone
dag 10 Yellowstone
dag 11Yellowstone
dag 12 Yellowstone - Teton (halve dag Yellowstone)
dag 13 Teton (raften?)
dag 14 Teton - SLC (alternetief Teton - richting Dinosaur NM)
dag 15 SLC - LV saaaaaiii 685 km (alternatief vandaag in Dinosaur aankomen
dag 16 LV - Zion (alternatief Dinosaur - Moab
dag 17 Zion - Moab.... (550km) Alternatief Moab
dag 18 Moab (dat zijn dus 3 dagen Moab)
dag 19 Moab
dag 20 Moab Alternatief Moab - Great Sand Dunes Np 520 km flinke tuf
dag 21 Moab - COlorado NM ALternatief Great Sand Dunes - Colorado Springs
dag 22 Colorado NM (Grand Junction) - Denver (ertussen is nog veel te zien) Colorado SPrings - Denver
dag 23 Denver
dag 24 vliegen
Het gekleurde alternatief vind ik wel leuk... maar lijkt wel erg op wat wij gaan doen.
succes
Ik ben het met de anderen eens dat het veel is zelfs de route van Dude vind ik nog druk. Probeer eens na te gaan wat je echt wilt. Want dit rondje zou ik minsten 5- 6 weken voor willen nemen. Je mag zien wat wij gaan doen op ons blog voor 2012.
Je hebt 24 dagen waarbij dag 24 de vertrek dag is. Ik neem dan de reisdag vanuit A'dam niet mee.
Als je Las Vegas kunt missen is dat misschien wel makkelijker om eruit te laten of je zou tickets moeten nemen terug vanuit LV... maar ja die zijn al geboekt. Ik laat nu ook LV vallen dan komt er ineens lucht en ruimte om in Yellowstone te verblijven en wat dingen te doen. Er zijn ook voor de jongens veel dingen leuk in Custer SP, Yellowstone, Teton etc... Moab is ontzettend veel natuur maar ook daar wel activiteiten voor de kids. Met wat meer dagen op 1 plek creeer je ook rust.
LV kost je nu gewoon heel veel km en tijd ... ik zou dat een andere keer weer doen... rondje bij LV misschien?
Ik geef een rustiger voorzetje met meer tijd voor Yellowstone, Custers, Moab. Wat heb je met het standaard rondje wel en niet gezien Moab, Capitol Reef??? en wat is de leeftijd van de jongens? Wat willen zij; Great Sand DUnes lijkt me leuk met hen.
dag 1 Denver - Estes
dag 2 Estes Rocky MOuntains NP
dag 3 Estes - Wind Cave (= bijna Custers)
dag 4 Wind Cave - Custers
dag 5 Custers - Badlands (of laten vallen en meer tijd in Custers en middag rchting Devils Tower)
dag 6 Badlands of Custers - Sheridan (Custer - Cody = 600 km)
dag 7 Sheridan - Cody
dag 8 Cody - Yellowstone
dag 9 Yellowstone
dag 10 Yellowstone
dag 11Yellowstone
dag 12 Yellowstone - Teton (halve dag Yellowstone)
dag 13 Teton (raften?)
dag 14 Teton - SLC (alternetief Teton - richting Dinosaur NM)
dag 15 SLC - LV saaaaaiii 685 km (alternatief vandaag in Dinosaur aankomen
dag 16 LV - Zion (alternatief Dinosaur - Moab
dag 17 Zion - Moab.... (550km) Alternatief Moab
dag 18 Moab (dat zijn dus 3 dagen Moab)
dag 19 Moab
dag 20 Moab Alternatief Moab - Great Sand Dunes Np 520 km flinke tuf
dag 21 Moab - COlorado NM ALternatief Great Sand Dunes - Colorado Springs
dag 22 Colorado NM (Grand Junction) - Denver (ertussen is nog veel te zien) Colorado SPrings - Denver
dag 23 Denver
dag 24 vliegen
Het gekleurde alternatief vind ik wel leuk... maar lijkt wel erg op wat wij gaan doen.
succes
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dit stukje begrijp ik niet helemaal . Je rijdt eerst van Monument Valley naar Moab en rijdt dan weer helemaal terug naar Durango. Ik zou Great Sand Dunes eruit laten en dan van Monument Valley via Durango naar Moab gaan.De Kroosjes schreef:woensdag 22-8 Page - Monument Valley -
donderdag 23-8 Monument Valley - Moab
vrijdag 24-8 Moab
dinsdag 28-8 Denver
Ook zou ik Craters of the Moon eruit halen. Dat geeft een wat rustigere route.
Rijden jullie en/of je kinderen paard? Een ranchstay is geweldig! En bezoek 'ns een echte rodeo. Spectaculair!!!
Verder kun je ook op veel plaatsen trailrides doen (ook voor beginners)
Verder kun je ook op veel plaatsen trailrides doen (ook voor beginners)
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is een leuke tip. Ik denk dat de Kroosjes eerst de route enigszins op orde moeten hebben voor ze dagen kunnen invullen.
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reacties.
We hebben nu een iets andere route gemaakt.
We gaan toch maar niet weer naar Las Vegas, maar bewaren tot een volgende keer.
Dit is de aangepaste route:
dag 1 5-8 Amsterdam - Reykjavik – Denver
dag 2 6-8 Denver – Boulder – Nederland - Rocky Mountains (Estes Park)
dag 3 7-8 Estes Park - Rocky Mountain National Park
dag 4 8-8 Estes Park – Scottsbluf – Hot Springs
dag 5 9-8 Hot Springs – Wind Cave – Mount Rushmore - Custer State park
dag 6 10-8 Custer – Badlands – Rapid City
dag 7 11-8 Rapid City – Devils Tower - Sheridan
dag 8 12-8 Sheridan – Cody
dag 9 13-8 Cody – Yellowstone
dag 10 14-8 Yellowstone
dag 11 15-8 Yellowstone
dag 12 16-8 Yellowstone – Grand Teton
dag 13 17-8 Grand Teton – Layton - Antylope Island
dag 14 18-8 Layton – Moab
dag 15 19-8 Moab
dag 16 20-8 Moab – Monument Valley
dag 17 21-8 Monument Valley – Mesa Verde
dag 18 22-8 Mesa Verde – Durango
dag 19 23-8 Durango – Great Sand Dunes
dag 20 24-8 Great Sand Dunes – Denver
dag 21 25-8
dag 22 26-8
dag 23 27-8
dag 24 28-8 Denver
dag 25 29-8 Denver – Reykjavik - Amsterdam
We hebben nog een paar dagen niet ingevuld, hebben jullie een idee waar we die kunnen gebruiken.
Zijn de afstanden die we rijden te doen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ineke
We hebben nu een iets andere route gemaakt.
We gaan toch maar niet weer naar Las Vegas, maar bewaren tot een volgende keer.
Dit is de aangepaste route:
dag 1 5-8 Amsterdam - Reykjavik – Denver
dag 2 6-8 Denver – Boulder – Nederland - Rocky Mountains (Estes Park)
dag 3 7-8 Estes Park - Rocky Mountain National Park
dag 4 8-8 Estes Park – Scottsbluf – Hot Springs
dag 5 9-8 Hot Springs – Wind Cave – Mount Rushmore - Custer State park
dag 6 10-8 Custer – Badlands – Rapid City
dag 7 11-8 Rapid City – Devils Tower - Sheridan
dag 8 12-8 Sheridan – Cody
dag 9 13-8 Cody – Yellowstone
dag 10 14-8 Yellowstone
dag 11 15-8 Yellowstone
dag 12 16-8 Yellowstone – Grand Teton
dag 13 17-8 Grand Teton – Layton - Antylope Island
dag 14 18-8 Layton – Moab
dag 15 19-8 Moab
dag 16 20-8 Moab – Monument Valley
dag 17 21-8 Monument Valley – Mesa Verde
dag 18 22-8 Mesa Verde – Durango
dag 19 23-8 Durango – Great Sand Dunes
dag 20 24-8 Great Sand Dunes – Denver
dag 21 25-8
dag 22 26-8
dag 23 27-8
dag 24 28-8 Denver
dag 25 29-8 Denver – Reykjavik - Amsterdam
We hebben nog een paar dagen niet ingevuld, hebben jullie een idee waar we die kunnen gebruiken.
Zijn de afstanden die we rijden te doen?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ineke
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zie er al mooi uit. Ik zou zeker nog een dag extra in Custer en omgeving pakken. Als ik lees wat dara allemaal te zien is dan is dat echt de moeite waard.
Ook Yellowstone en Moab kunnen nog wat ruimte gebruiken. Dan zijn de dagen wel op.
Die dagen extra geven ook wat rust om dingen te laten bezinken. Steeds onderweg en nieuwe indrukken opdoen blijft vermoeiend en op een gegeven moment zit je aan je tax.
Wat betreft Durango is dat alleen een stop of ge je kijken bij de trein of langs SIlverton? Als je het alleen als stop gebruikt zou ik of ene dag extra in Mesa Verde blijven of iets meer in Denver plannen. Ook dit is dan een beetje rust. Steeds een andere plek alleen voor overnachten kun je soms anders plannen. Nu weet ik niet zeker wat de afstand Mes Verde - Great Sand DUnes is maar ik schat dat je dat in 1 dag kunt rijden.
Ook Yellowstone en Moab kunnen nog wat ruimte gebruiken. Dan zijn de dagen wel op.
Die dagen extra geven ook wat rust om dingen te laten bezinken. Steeds onderweg en nieuwe indrukken opdoen blijft vermoeiend en op een gegeven moment zit je aan je tax.
Wat betreft Durango is dat alleen een stop of ge je kijken bij de trein of langs SIlverton? Als je het alleen als stop gebruikt zou ik of ene dag extra in Mesa Verde blijven of iets meer in Denver plannen. Ook dit is dan een beetje rust. Steeds een andere plek alleen voor overnachten kun je soms anders plannen. Nu weet ik niet zeker wat de afstand Mes Verde - Great Sand DUnes is maar ik schat dat je dat in 1 dag kunt rijden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou ook een extra dag Yellowstone en een extra dag Moab doen. En inderdaad een extra dag in South Dakota is ook niet zo gek. Je kunt ook nog naar Crazy Horse, en je kunt het dan rustig aan doen.
Wij hadden bij Mesa Verde aan 1 nacht voldoende, we hebben daar 's middags en de volgende ochtend een tour gedaan. Misschien heb je iets aan ons 2008-verlsag.
Marianne
Wij hadden bij Mesa Verde aan 1 nacht voldoende, we hebben daar 's middags en de volgende ochtend een tour gedaan. Misschien heb je iets aan ons 2008-verlsag.
Marianne
- cadarora
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik wil graag dit draadje volgen aangezien ik ongeveer hetzelfde rondje wil doen in 2013.
Heel veel plezier met de voorbereidingen.
Ramona
Heel veel plezier met de voorbereidingen.
Ramona
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
http://www.cadarora.com
-
De Kroosjes
- Amerika-ontdekker
Is de afstand Estes Park naar Hot Springs wel te doen op 1 dag.
In welke plaats kunnen we het beste overnachten om alles in South Dakota te zien. Custer of Rapid City of nog ergens anders?
Ik las ergens op het forum dat daar altijd de Sturgis Motorcycle ralley gehouden wordt en volgend jaar is dat van 6 tot 12 augustus 2012. En wij zijn daar dan, dus we moeten nu al snel een hotel boeken voordat alles vol is.
Hoe boeken jullie altijd een hotel via internet of mail je dat hotel. Graag advies.
Ineke
In welke plaats kunnen we het beste overnachten om alles in South Dakota te zien. Custer of Rapid City of nog ergens anders?
Ik las ergens op het forum dat daar altijd de Sturgis Motorcycle ralley gehouden wordt en volgend jaar is dat van 6 tot 12 augustus 2012. En wij zijn daar dan, dus we moeten nu al snel een hotel boeken voordat alles vol is.
Hoe boeken jullie altijd een hotel via internet of mail je dat hotel. Graag advies.
Ineke
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik zou inderdaad maar snel een hotel boeken als je er tijdens de Sturgis Race zit. Wij zaten er een paar dagen voor de race en het was beredruk overal, en heel duur.
Wij boeken de hotels altijd via internet op de site van het hotel zelf. Dat is ook het makkelijkst als je nog zou willen annuleren.
Wij hebben overnacht in Custer en dat vonden we een heel leuk plaatsje. Bovendien ligt het heel centraal.
Estes Park- Hot Springs is goed te doen op één dag, de zuivere reistijd is 6 uur. Als je dus op tijd weg gaat 's morgens lukt dat makkelijk.
Marjon
Wij boeken de hotels altijd via internet op de site van het hotel zelf. Dat is ook het makkelijkst als je nog zou willen annuleren.
Wij hebben overnacht in Custer en dat vonden we een heel leuk plaatsje. Bovendien ligt het heel centraal.
Estes Park- Hot Springs is goed te doen op één dag, de zuivere reistijd is 6 uur. Als je dus op tijd weg gaat 's morgens lukt dat makkelijk.
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 19539 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-