Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis jimmyenwesley: vertrekken LA 9 mei tot 29 mei 2011
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis jimmyenwesley: vertrekken LA 9 mei tot 29 mei 2011
Onze voorlaatse strip is van Monterey naar Santa Barbara,
We verblijven in Hotel: Best Western Beachside Inn (336 W. Cabrillo Blvd., Santa Barbara, CA 93101)
Zijn er onderweg must do stops to do? en wat doen in Santa Barbara!
De dag erna gaan we verdern naar LA voor laatste nacht om 's ochtends terug te vliegen naar Brussel
We verblijven in Hotel: Best Western Beachside Inn (336 W. Cabrillo Blvd., Santa Barbara, CA 93101)
Zijn er onderweg must do stops to do? en wat doen in Santa Barbara!
De dag erna gaan we verdern naar LA voor laatste nacht om 's ochtends terug te vliegen naar Brussel
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nabij San simeon... zeeolifanten. Bord aan de weg niet echt te missen.. erg leuk enorme beesten.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Whalewatchen in Santa Barbara
-
- Amerika-ontdekker
thx for the tip maar dat doen we al in monterey
Kan ook inderdaad. Veel plezier!
-
- Amerika-ontdekker
Morgen vertrekken we om 10u45
Maar toch nog even een vraagje.
Dag 9 gaan we van Page naar Bryce canyon waar we 1 nacht logeren.
Ik heb hier gelezen ergen om eventueel een tussenstop in Antelope Canyon te doen!
Wat raden jullie daar aan om te doen? toer met gids via wat hoeveel tijd neemt dat in beslag om toch ook nog iets in bryce te zien.
Of zou ik in 1 ruk doorrijden naar Bryce,
Tips welkom
Maar toch nog even een vraagje.
Dag 9 gaan we van Page naar Bryce canyon waar we 1 nacht logeren.
Ik heb hier gelezen ergen om eventueel een tussenstop in Antelope Canyon te doen!
Wat raden jullie daar aan om te doen? toer met gids via wat hoeveel tijd neemt dat in beslag om toch ook nog iets in bryce te zien.
Of zou ik in 1 ruk doorrijden naar Bryce,
Tips welkom
Nerveus ??
Ik zou antelope canyon niet laten liggen als je een eerste keer in Page komt. Ik zou dus in de voormiddag Antelope canyon bezoeken. De upper of lower is al veel over gezegd. Wij deden de lower en konden rustig en zo lang we wilden in de canyon rondlopen, prachtig om te zien !
Dus in de voormiddag naar Antelope canyon en dan richting Bryce. Misschien kan je dan in de late namiddag nog even de uitkijkpunten doen om dan de volgende morgen een wandeling te maken (Navajo loop icm Queen garden trail) vooraleer je naar Las Vegas vertrekt via Zion NP.
Bart
Ik zou antelope canyon niet laten liggen als je een eerste keer in Page komt. Ik zou dus in de voormiddag Antelope canyon bezoeken. De upper of lower is al veel over gezegd. Wij deden de lower en konden rustig en zo lang we wilden in de canyon rondlopen, prachtig om te zien !
Dus in de voormiddag naar Antelope canyon en dan richting Bryce. Misschien kan je dan in de late namiddag nog even de uitkijkpunten doen om dan de volgende morgen een wandeling te maken (Navajo loop icm Queen garden trail) vooraleer je naar Las Vegas vertrekt via Zion NP.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Van Antelope Canyon naar Bryce is ca 3.5 uur rijden en je verliest een uur tussen Page en Utah. IK zou gewoon naar de ingang van Antelope Upper rijden en vandaar de tour maken. 's Morgens is het minder druk dan rond de middag.
Yeehaw
Yeehaw
-
- Amerika-ontdekker
Ja nu toch wel beke nerveus. Moet nog werk tot 22 uur en daarna nog alles inpakken. en morgenvroeg om 7 uur komen ze ons ophalen thuis en 10u30 is de vlucht. dus nog een drukke dag voor da boeg.
Thx voor alle tips tot nu toe
Thx voor alle tips tot nu toe
-
- Amerika-ontdekker
Hoe zit het op de hwy1 tussen carmel en cambria? is deze onderbroken kan ik dat ergens op website zien?
Ik b en bang dat je pech hebt: http://www.sanluisobispo.com/2011/05/05 ... could.html
-
- Amerika-ontdekker
Vandaag zitten we in de GC,
Morgen vertrekken we van GC naar Page via de East rim met verschillende uitzichtpunten.
Wat kan ik verder nog doen op de weg naar Page, van page gaan we zo door naar Bryce canyon.
morgen: Grand canyon naar page... wat doen onderweg en wat doen bij aankomst.
overmorgen: hele dag page... smorgens halve dag rafing, wat doen in de namiddag
dag erna: naar Bryce canyon
Ik wil antelope hier ergens invullen maar weet nie juist hoe of wanneer, of Monument valley?
Tips en hulp welkom
Morgen vertrekken we van GC naar Page via de East rim met verschillende uitzichtpunten.
Wat kan ik verder nog doen op de weg naar Page, van page gaan we zo door naar Bryce canyon.
morgen: Grand canyon naar page... wat doen onderweg en wat doen bij aankomst.
overmorgen: hele dag page... smorgens halve dag rafing, wat doen in de namiddag
dag erna: naar Bryce canyon
Ik wil antelope hier ergens invullen maar weet nie juist hoe of wanneer, of Monument valley?
Tips en hulp welkom
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onderweg: Horseshoe Bend.
Heb je dat raften gereserveerd? Het maakt een bezoek aan Antelope Canyon wat lastig want dat kun je het beste in de ochtend (Lower) of rond het middaguur (Upper) doen. Eventueel de Lower op de dag dat je naar Bryce rijdt?
Een tour bij de Glen Canyon Dam vonden wij ook zeer de moeite waard. Zie ook ons 2008-verslag. Dat zou je na het raften kunnen doen.
Omrijden via MV kost veel tijd, ik zou dat alleen doen als je er gaat overnachten. Dan zou je van de GC eerst naar MV moeten rijden, en dan naar Page.
Marianne
Heb je dat raften gereserveerd? Het maakt een bezoek aan Antelope Canyon wat lastig want dat kun je het beste in de ochtend (Lower) of rond het middaguur (Upper) doen. Eventueel de Lower op de dag dat je naar Bryce rijdt?
Een tour bij de Glen Canyon Dam vonden wij ook zeer de moeite waard. Zie ook ons 2008-verslag. Dat zou je na het raften kunnen doen.
Omrijden via MV kost veel tijd, ik zou dat alleen doen als je er gaat overnachten. Dan zou je van de GC eerst naar MV moeten rijden, en dan naar Page.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Vandaag vroeg vertrokken vanuit GC enkele v points gedaan. Dessert point was onze laatste.
Dan verschillende stops gemaakt onderweg, oa. little colorado river tribal, horsehoe band...
Dan naar de glen canyon dam, picknick + rondl in de dam en daarna nog wat op strand gaan liggen aan lake powel.
Morgen in de ochtend om 7u30 rafing tot 12u00..
Nu weten we alleen niet goed wat nog te doen in de namiddag :s
Is er nog iets in de omgeving van Page, geeft niet om een uur tot 1.5 uur te rijden hiervoor...
Tips welkom
Dan verschillende stops gemaakt onderweg, oa. little colorado river tribal, horsehoe band...
Dan naar de glen canyon dam, picknick + rondl in de dam en daarna nog wat op strand gaan liggen aan lake powel.
Morgen in de ochtend om 7u30 rafing tot 12u00..
Nu weten we alleen niet goed wat nog te doen in de namiddag :s
Is er nog iets in de omgeving van Page, geeft niet om een uur tot 1.5 uur te rijden hiervoor...
Tips welkom
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Genoeg te doen rond Page kijk maar in ons reisverslag vanaf dag 10.
Zeker nog genoeg te doen in Page. In de post hierboven staat al veel, en een tour naar Antelope Canyon is zeker de moeite, en is vlug geregeld. Wij zijn met Chief Tsosie gegaan, en dat is ons heel erg bevallen. Gewoon even gaan horen of er nog plaats is.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Is vast nu wel plek. En lower is iets mooier qua licht als je in vroegere ochtend gaat. Verder even bij de visitor information Center vragen in Page.. er is zat te doen. Je kunt ook de dam ingaan voor een tour.
Geniet je een beetje???
Geniet je een beetje???
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Zo te lezen valt het weer in Page niet mee voor de komende dagen http://www.weather.com/weather/5-day/USAZ0152
-
- Amerika-ontdekker
Vandaag "raftthecanyon" gedaan, een boot met 10 tal mensen op, halve dag op de colorade door heel glen canyon tot aan de grand canyon, Met een gids die geweldig was. Hij had een gitaar bij, speelde erop na een uurtje varen en het was precies een droom waar ik in beland was. We hadden gewoon geluk met onze gids op de boot. Het was er muisstil tussen die Canyons en dan enkel gitaarmuziek, heel rustig, mooi en afgestemd op de omgeving. Ik moest mijn zonnebril opzetten al was het niet warm, omdat ik zo gepakt was door het fenomeen, dat ik mijn tranen van "geluk, blijdschap" moest verbergen....
Het is hier niet al te warm maar ook niet koud, ideaal als je uitstapjes maakt.
Morgen naar bryce....
btw... er was hier iemand die vroeg als op de Route 66, snowcap nog open was, en ja ja we zijn er gaan eten... lekker en geweldig....
Het is hier niet al te warm maar ook niet koud, ideaal als je uitstapjes maakt.
Morgen naar bryce....
btw... er was hier iemand die vroeg als op de Route 66, snowcap nog open was, en ja ja we zijn er gaan eten... lekker en geweldig....
Wat fijn om te horen dat je ondanks jullie eerdere pech toch een heerlijke dag hebt gehad. Raften op de Colorado staat ook op mijn verlanglijstje.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2313 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties