Kunnen ook gewoon zien waar we geraken. Misschien net niet tot aan Death Valley. Dan rij ik de dag erop er gewoon naar toe en er door. Als we in de late namiddag aankomen in Las Vegas is dat ook prima.jolanxyz schreef:Yosemite - Death Valley is een flink stuk. Op papier lijkt het wel te doen, maar je zult stops willen maken op de Tioga Pass, bij Mono lake etc. Ik zou 1 nacht L.A. offeren en tussen Yosemite en Death Valley nog een overnachting plannen in bijvoorbeeld Lee Vining.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis robby_d: Go west - september
Re: Reis robby_d: Go west - september
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Het zou beter zijn om Yosemite - Lone Pine en de volgende dag Lone Pine - Las Vegas te doen.
Je mist dan wel een overnachting in Death Valley.
Je mist dan wel een overnachting in Death Valley.
Ik denk dat ik idd lonepine ga nemen om te overnachten. Meteen doorrijden naar Death Valley zal niet te doen zijn denk ik. Nabij Yosemite zouden we overnachtenin in Yosemite Westgate Lodge. Heeft hier iemand ervaring mee?
Nog 5 weken en 2 dagen 
De tijd is wat vooruitgeschoven sinds we in januari onze vliegtuigticketten hebben geboekt.
Ik heb ondertussen een blog aangemaakt, waar jullie onze reis zullen kunnen volgen.
http://robbyensihame.reismee.nl/

De tijd is wat vooruitgeschoven sinds we in januari onze vliegtuigticketten hebben geboekt.
Ik heb ondertussen een blog aangemaakt, waar jullie onze reis zullen kunnen volgen.
http://robbyensihame.reismee.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1605 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-