Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis robby_d: Go west - september

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
robby_d
Amerika-ontdekker

Re: Reis robby_d: Go west - september

Bericht door robby_d »

jolanxyz schreef:Yosemite - Death Valley is een flink stuk. Op papier lijkt het wel te doen, maar je zult stops willen maken op de Tioga Pass, bij Mono lake etc. Ik zou 1 nacht L.A. offeren en tussen Yosemite en Death Valley nog een overnachting plannen in bijvoorbeeld Lee Vining.
Kunnen ook gewoon zien waar we geraken. Misschien net niet tot aan Death Valley. Dan rij ik de dag erop er gewoon naar toe en er door. Als we in de late namiddag aankomen in Las Vegas is dat ook prima.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Het zou beter zijn om Yosemite - Lone Pine en de volgende dag Lone Pine - Las Vegas te doen.
Je mist dan wel een overnachting in Death Valley.
robby_d
Amerika-ontdekker

Bericht door robby_d »

Ik denk dat ik idd lonepine ga nemen om te overnachten. Meteen doorrijden naar Death Valley zal niet te doen zijn denk ik. Nabij Yosemite zouden we overnachtenin in Yosemite Westgate Lodge. Heeft hier iemand ervaring mee?
robby_d
Amerika-ontdekker

Bericht door robby_d »

Nog 5 weken en 2 dagen :)

De tijd is wat vooruitgeschoven sinds we in januari onze vliegtuigticketten hebben geboekt.
Ik heb ondertussen een blog aangemaakt, waar jullie onze reis zullen kunnen volgen.

http://robbyensihame.reismee.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer