Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Fleiding: advies gevraagd: 7 dagen LA en Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Timba69
Amerika-ontdekker

Re: Reis Fleiding: advies gevraagd: 7 dagen LA en Las Vegas

Bericht door Timba69 »

Fleiding schreef:Goed, ik heb alle hotels al geboekt, maar ik twijfel nu aan mijn keuze voor het Hollywood Best Inn tijdens mijn verblijf in Los Angeles. Zijn er mensen die daar zijn geweest en kan iemand mij vertellen of de buurt daar veilig is 's nachts?

Als iemand alternatieven voor een goed hotel heeft (maximaal 250/300 euro totaal en gratis parkeren), dan hoor ik het graag.

Ik heb op 23 en 24 maart voor 70 euro per nacht het Courtyard by Marriot Marina del Rey kunnen boeken via priceline. Misschien een gokje waard? Wel weten hoe priceline werkt natuurlijk!! :wink:
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Geen idee hoe Priceline werkt ( :oops: ), maar ik heb - dankzij Marianne - een mooi hotel gevonden. :)
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik vind die 700 euro inclusief autohuur ook wel een mooie deal hoor. Ik denk niet dat het heel veel goedkoper had gekund.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Timba69
Amerika-ontdekker

Bericht door Timba69 »

Ja ik zag pas later dat Fleiding nog geen 21 is. Dus dan zit daar nog aardig wat extra kosten in de autohuur verwerkt. Dus dan valt 700 euro inderdaad mee.
Met een economy zat ik op 800 voor 15 dagen, maar wel dus met 2 stopovers.
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Jammer genoeg zijn de toeslagen voor minderjarige bestuurders niet in dat bedrag opgenomen, dus er komt nog 250 dollar bovenop. Maar goed, het is niet anders. Had eventueel via USA-Reisen een auto kunnen boeken, maar dan was ik net ietsje meer kwijt dat dat ik nu - inclusief toeslagen - kwijt ben. Ben al blij genoeg dat ik naar Amerika ga, dus die toeslagen kunnen de pret niet meer bederven.
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Ik zat vanavond met een vriend van me te praten en hij gaf me het advies om ook Disney's California Adventure Park te bezoeken. Is dit aan te raden als ik zo kort in LA ben? Volgens mij is dit park wel in een halve dag te doen namelijk, maar misschien vergis ik me daar in.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het is een mooi park, maar vanuit LA ben je wel even anderweg naar Anaheim, het zal je snel een hgele dag kosten. Volgens mij gaat het ook pas om 10 uur open. wij zijn er in 2008 geweest, tot ene uur of 3. Toen hadden we het meeste wel gedaan.
Ik zou me met zo weinig tijd tot LA beperken, is een studio tour bij warner bros niet iets?

Marianne
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Ik heb even op de website zitten kijken en het lijkt me inderdaad wel wat. Wederom bedankt voor de goede tip! :thumbup:

Nu heb ik nog twee vragen en dan ben ik er helemaal klaar voor. Ik verblijf op 28 maart (dag 5) in Stovepipe Wells en ga de volgende dag naar Las Vegas. Nu is de weg via 374 en 95 via Beatty het kortste, maar volgens mij is het de moeite waard om door Furnace Creek en Baker (ben wel benieuwd naar 's werelds grootste thermometer) via de 127 en 15 te rijden. Klopt dit? Ook ga ik tijdens mijn verblijf in Las Vegas de Hoover Dam bezoeken en volgens een collega is zijn oude woonplaatst Needles en de stad Laughlin ook leuk om te bezoeken. Echter zijn de laatste twee steden wel weer een flink stuk rijden en ik weet niet zeker of die steden daarvoor de moeite waard zijn.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Aangezien je maar weinig tijd hebt zou ik Laughlin overslaan (Needles ben ik nooit geweest). Wel leuk in de buurt van Laughlin is Grapevine Canyon, maar in je eentje met een huurauto zou ik dat niet aanraden.
Afbeelding
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Dan gaan we het zo doen:

Afbeelding
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Mocht er een Government Shutdown komen, dan kan ik (helaas) dus niet naar DV. Heeft er iemand dan tips voor mij hoe ik die twee dagen dan anders in kan vullen?
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Inmiddels al weer een paar dagen terug in Nederland, maar ik wil nu al weer terug. Wat een verschrikkelijk mooie tijd heb ik daar gehad zeg. :D

Iedereen bedankt voor de tips; ik heb er veel aan gehad! :thumbup:
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Graag gedaan. :thumbup:

En wat vond je van Death Valley? :wink:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Dat was echt vele malen beter dan dat ik had verwacht. Zeer indrukwekkend om na een drukke stad opeens een een doodstille, maar prachtige omgeving te zijn.
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Even terug naar dagtrips vanuit LV: Rene noemde al Valley of Fire maar een andere is ook Red Rock park. Heel dichtbij LV (je ziet het liggen vanuit de stad) en klein dus je bent er tamelijk snel doorheen maar wel erg mooi.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Ik zie nu pas dat je ondertussen al terug bent! :oops: Haha, eerst lezen, dan typen! In elk geval fijn om te lezen dat je het leuk vond! :thumbup:
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Fleiding
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Fleiding »

Zeker, en ook de Valley of Fire was schitterend om te zien. :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer