Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Eefje80: 14 dagen Las Vegas - Los Angeles meivakantie 2027
-
Moose1975
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: 14 dagen las vegas - los angeles meivakantie 2027
Hi Eefje,
Zelf zou ik serieus overwegen om death valley als dagtrip vanuit Las vegas te doen. Ruim 2 uur rijden maar je bent de eerste dagen vol adrenaline en je maakt gebruik van het feit dat iedereen om 5 uur s ochtends naast zn bed staat.
Maar je spaart er wel 2 nachten mee uit in death valley die je elders kan inzetten.
Ook de rit naar LA vanuit de grand canyon, de route 66 door Oatman lijkt mij leuker.
Hotel in LA, als je MOET, kiezen.. zou ik in hollywood gaan zitten, is strategischer als je zowel naar het strand wil als de stad in ..
Groet,
Zelf zou ik serieus overwegen om death valley als dagtrip vanuit Las vegas te doen. Ruim 2 uur rijden maar je bent de eerste dagen vol adrenaline en je maakt gebruik van het feit dat iedereen om 5 uur s ochtends naast zn bed staat.
Maar je spaart er wel 2 nachten mee uit in death valley die je elders kan inzetten.
Ook de rit naar LA vanuit de grand canyon, de route 66 door Oatman lijkt mij leuker.
Hotel in LA, als je MOET, kiezen.. zou ik in hollywood gaan zitten, is strategischer als je zowel naar het strand wil als de stad in ..
Groet,
-
Eefje80
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dank voor je reactie Moose1975!
Ik zou het alleen jammer vinden als we Death Valley doen als we helemaal brak en chagrijnig van de jetlag zijn. Dan kan ik er minder van genieten. Ik denk dat een tutterdagje Vegas voor ons gezin beter werkt.
Vwb Los Angeles: We gaan voor nu voor Hollywood, ik zag echt een hele goedkope deal voor het Beverly Laurel Hotel. Prijsverschil met Santa Monica is wel heel groot.
Zion heb ik Hyatt’s place in Springdale geboekt. Bryce toch maar Ruby’s Inn. Al heeft het misschien zn beste tijd gehad het lijkt me toch ook wel sfeervol. (We zijn er weleens binnen geweest, maar nooit geslapen want waren toen met een camper). En fijn dat deze 2 een ontbijtbuffet hebben, mijn kinderen kunnen die lekker plunderen, anders ben je al 100$ lichter aan ontbijt met die gasten.
Ik zou het alleen jammer vinden als we Death Valley doen als we helemaal brak en chagrijnig van de jetlag zijn. Dan kan ik er minder van genieten. Ik denk dat een tutterdagje Vegas voor ons gezin beter werkt.
Vwb Los Angeles: We gaan voor nu voor Hollywood, ik zag echt een hele goedkope deal voor het Beverly Laurel Hotel. Prijsverschil met Santa Monica is wel heel groot.
Zion heb ik Hyatt’s place in Springdale geboekt. Bryce toch maar Ruby’s Inn. Al heeft het misschien zn beste tijd gehad het lijkt me toch ook wel sfeervol. (We zijn er weleens binnen geweest, maar nooit geslapen want waren toen met een camper). En fijn dat deze 2 een ontbijtbuffet hebben, mijn kinderen kunnen die lekker plunderen, anders ben je al 100$ lichter aan ontbijt met die gasten.
Wij hebben DV nu op 3 manieren gedaan: dagtocht vanuit LV, op doorreis vanuit Yosemite naar LV (geen overnachting) en de laatste keer met mijn dochter mét overnachting in Furnace Creek. Die laatste keer veruit leukste bezoek (wellicht ook omdat het in februari was, dus niet zo heet). Kortom, een dagtocht kan zeker, maar met een zonsopgang, zonsondergang en een bezoek aan de randen van de dag was toch echt indrukwekkender nog...
-
Eefje80
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Bedankt voor je reactie Paulr! Ik heb Furnace Creek geboekt. Ik heb daar ook meer zin in dan in nog een nacht Las Vegas eigenlijk. Het lijkt me ook wel leuk om vanuit daar door te rijden naar LA. Dan komen we weer allemaal nieuwe dingen tegen zoals the historische Star Wars film locatie en nog een paar vliegtuig-boneyards.
en als je U2 fan bent kun je langs de plek waar de Joshua Tree stond, nu een verlaten plek met wat zaken die hier aan herinneren... wel een stukje lopen/zoeken vanaf de doorgaande weg ... 
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Eefje80: 14 dagen Las Vegas - Los Angeles meivakantie 2027
En de Joshua Tree zelf ligt er ook nog!
Afgelopen Mei toch ook weer gestopt en wezen kijken.
Het blijft een rare gewoonte.
Afgelopen Mei toch ook weer gestopt en wezen kijken.
Het blijft een rare gewoonte.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht